Ik ben geen hork hoor. Ik ben vrij slim eigenlijk. No shit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Drie jaar geleden OS X op je PC krijgen was zelfs voor de beste lui nog niet weggelegd, knap als je dat lukt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bullshit, op mijn vorige windows PC had ik ook OS X, maar dat heb ik gedesīnstalleerd (ik verzin woorden jwt) omdat ik er niet meer kon omgaan op mijn 14e.
Staat vast mooi onder je litteken van die vaas.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
Er zat een praktisch onzichtbaar zwart stipje tussen m'n wenkbrauwen dit weekend, dus ik zo eraan zitten de hele tijd tot het weg ging. Maar toen raakte m'n huid zo geīrriteerd dat ik nu al bijna 5 dagen rondloop met een grote ronde rode vlek tussen m'n wenkbrauwen![]()
!
quote:
Jawelquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het klinkt niet anders zonder umlaut.
Serieus, geen EFI, maar BIOS, aparte kernels laden, je SATA-schijven in de correcte modus, een fatsoenlijke DVD-speler (liefst SATA) en dan nog alle KEXT's laden. En dat kun jij, zo zonder OS X-kennis?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben geen hork hoor. Ik ben vrij slim eigenlijk. No shit.
Ik niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JawelIn het Nederlands betekend dat, dat je de klinker 2x uitspreekt.
Ik zou je doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef WillFerrell het volgende:
Maar Bragi, wat vind je nu van mij dan, met mijn geavanceerde gebruik van het OS X-rijkdom?

Zonder OS X hebben we altijd nog Miley Cyrus waar we je op kunnen aanvallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef WillFerrell het volgende:
Maar Bragi, wat vind je nu van mij dan, met mijn geavanceerde gebruik van het OS X-rijkdom?
WAT DE FUCK STAAT DAARquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Serieus, geen EFI, maar BIOS, aparte kernels laden, je SATA-schijven in de correcte modus, een fatsoenlijke DVD-speler (liefst SATA) en dan nog alle KEXT's laden. En dat kun jij, zo zonder OS X-kennis?
JA!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat vast mooi onder je litteken van die vaas.
quote:
Van de BIOS en DVD heb ik wel eens gehoord, maar wat is dat andere?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Serieus, geen EFI, maar BIOS, aparte kernels laden, je SATA-schijven in de correcte modus, een fatsoenlijke DVD-speler (liefst SATA) en dan nog alle KEXT's laden. En dat kun jij, zo zonder OS X-kennis?
HOMO. :Rquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zou je doen. [ afbeelding ]
Of bedoelde je dat niet?
Ik niet. Maar ik schaam me der ook niet voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben geen hork hoor. Ik ben vrij slim eigenlijk. No shit.
Was een simpele druk op een knop.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hey Bragi, moet jij niet voetbal kijken of zo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Misschien dat hij daarom het woordje 'weer' in z'n zin stopte. Oftewel: hij maakte de grap zelf al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |