Oh come on, gedesīnstalleerd is een mooie.quote:
Windows draait wel serieus prima op een Apple jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook doen maar volgens het grote boze internet werkt OS X niet op een Windows computer maar werkt Windows wel op een Apple computer.
Waarom die umlaut?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh come on, gedesīnstalleerd is een mooie.
Nu spreek je het uit als:quote:
Mam, mag ik sinasappelsappelsap?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh come on, gedesīnstalleerd is een mooie.
Andersom stimmt nicht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Windows draait wel serieus prima op een Apple jaandersom geen idee!
Ja. Ik wel.quote:
Haal die piemel uit je mond dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef reetveter het volgende:
Ik heb zoeen zeurende pijn tussen mijn oor en kaak in
Daarom. Zonder umlaut is het ook vaudt.quote:
Maar zonder umlaut klinkt het tenminste nog goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom. Zonder umlaut is het ook vaudt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mam, mag ik sinasappelsappelsap?
Aldus ik vroeger.
Ja, ik had je kunnen helpen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef reetveter het volgende:
Dat zeiden de Joden ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar zonder umlaut klinkt het tenminste nog goed.
Ik had vroeger wel eens een zeurende pijn tussen mijn oor en een willekeurige muur. Dat was mijn moeder.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef reetveter het volgende:
Dat kun je ook opzettelijk veroorzaken, moet je op iets zuurs kauwen en ondertussen de slappe lach krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef reetveter het volgende:
Drie jaar geleden OS X op je PC krijgen was zelfs voor de beste lui nog niet weggelegd, knap als je dat lukt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bullshit, op mijn vorige windows PC had ik ook OS X, maar dat heb ik gedesīnstalleerd (ik verzin woorden jwt) omdat ik er niet meer kon omgaan op mijn 14e.
Het klinkt niet anders zonder umlaut.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar zonder umlaut klinkt het tenminste nog goed.
Haha, Bt komt uit India.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
Er zat een praktisch onzichtbaar zwart stipje tussen m'n wenkbrauwen dit weekend, dus ik zo eraan zitten de hele tijd tot het weg ging. Maar toen raakte m'n huid zo geīrriteerd dat ik nu al bijna 5 dagen rondloop met een grote ronde rode vlek tussen m'n wenkbrauwen![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |