quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ewcht. Bios. Ik heb niks hier op mijn laptop wat op een BIOS lijkt.
Helemaal niet, ik heb die dingen hier vaak genoeg naast elkaar liggen en zwart is gewoon saai en die dingen worden de tiefus warm in de zon. Die witte zien er een stuk netter uit, het enige is dat krasjes eerder opvallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zwart is veel mooier voor iPhones man.
Ja, leg even kort uit. Iets via commando's zei mijn homeboy al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
Stekker er in en hij werkt, zonder grappen. Netwerkstekkers er in en het werkt. Tenzij je er ook nog daadwerkelijk wat aan moet configureren, dat doe je via de seriële/console poort.
Laat maar aan je chici zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat wil je wel zien, he.
Helaas voor jou heb ik alleen een rock band drumstel.
Dit is als tegen een kleuter zeggen dat kindjes van de ooievaar af komen als je voortplanting wil uitleggen ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik leg het RV even uit in beginnende taal, anders snap ik het zelf ook niet.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik krijg een emailtje terug met "Ben je wel helemaal lekker in je hoofd, smerig pervert. Ik ga je aangeven, drumstick die je er bent."quote:
Je kunt er ook instellen of je beeldscherm nog aangaat en zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is als tegen een kleuter zeggen dat kindjes van de ooievaar af komen als je voortplanting wil uitleggen ja.
Van welk merk is die switch? Maakt namelijk uit voor de commando's.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, leg even kort uit. Iets via commando's zei mijn homeboy al.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
Erectie moment voor WF:
Mijn Leyland machine lekt NOG STEEDS olie.Godverdomme, kan ik weer het blok openmaken. Ik kit 'm helemaal dicht met vloeibare pakking deze keer.
Liar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik krijg een emailtje terug met "Ben je wel helemaal lekker in je hoofd, smerig pervert. Ik ga je aangeven, drumstick die je er bent."
Bij mij niet maar oké.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt er ook instellen of je beeldscherm nog aangaat en zo.
Als je hem opnieuw opstart met je op een F-knopje duwen, dan kom je erin.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar jij baalt als een stekker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
Erectie moment voor WF:
Mijn Leyland machine lekt NOG STEEDS olie.Godverdomme, kan ik weer het blok openmaken. Ik kit 'm helemaal dicht met vloeibare pakking deze keer.
Tsja, ze is nog steeds niet online gekomenquote:
Dat zie je ook niet, zit intern en tegenwoordig zie je het niet eens meer tijdens het opstarten. Daarin regel je alles met betrekking tot harde schijven, processor, geheugen etc nog voordat het OS (zoals Windows) zich er mee gaat bemoeien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zei je moeder laatst ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je hem opnieuw opstart met je op een F-knopje duwen, dan kom je erin.
Vloeibare pakking, dan vraag je er ook omquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
Erectie moment voor WF:
Dat klinkt als iets waar ik me duidelijk niet mee moet bemoeien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zie je ook niet, zit intern en tegenwoordig zie je het niet eens meer tijdens het opstarten. Daarin regel je alles met betrekking tot harde schijven, processor, geheugen etc nog voordat het OS (zoals Windows) zich er mee gaat bemoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |