Dat is op ieder systeem anders. Kan ook DEL zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je hem opnieuw opstart met je op een F-knopje duwen, dan kom je erin.
quote:
Ja, ik heb het blok opgehaald en vol nieuwe pakkingen en nu lekt 'ie nog.quote:
Ethernet, kan dat? Zo'n groene met bij die inplugvakjes een beetje geel. Het was een bekend merk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Van welk merk is die switch? Maakt namelijk uit voor de commando's.
Klopt, als je er geen verstand van hebt kun je er beter wegblijven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets waar ik me duidelijk niet mee moet bemoeien.
Lees: dat ga ik er nu tussen trappen. Die shit heeft me vaak genoeg gered.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vloeibare pakking, dan vraag je er ook om
Cisco, 3COM en HP zijn de meestgebruikte merken, komt er een je bekend voor?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ethernet, kan dat? Zo'n groene met bij die inplugvakjes een beetje geel. Het was een bekend merk.
Moeders met een F knopjequote:
Dat zei ze derna toen ik zei hoe ik met haar nog in contact kon blijven. En ik maar denken dat ze me af probeerde te wimpelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die kan niet eens zelfstandig e-mailen en sms'en.
Wel met zijn moeder maar niet met mij?quote:
De ductape der BP's.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lees: dat ga ik er nu tussen trappen. Die shit heeft me vaak genoeg gered.
Cisco denk ik, ze hebben die kleur in ieder geval.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:26 schreef TheKC het volgende:
[..]
Cisco, 3COM en HP zijn de meestgebruikte merken, komt er een je bekend voor?
Dat zei de moeder van zijn moeder laatst ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel met zijn moeder maar niet met mij?
KK GOOR JE NEUKTE ZN OMA.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zei de moeder van zijn moeder laatst ook.
Mijn moeder is Frans hè. Ze kan iedereen krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel met zijn moeder maar niet met mij?
En met mijn hamer/flessenopenercombi ook na de tijd een plezier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met een hamer en ductape past alles.
Ik heb meer lelijke mensen dan knappe gezien in Frankrijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn moeder is Frans hè. Ze kan iedereen krijgen.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn oma is Frans hè. Ze kan iedereen krijgen.
Nu valt het ook wel mee, maar op de trouwfoto's zijn mijn vader en moeder niet lelijk hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb meer lelijke mensen dan knappe gezien in Frankrijk.
Oh. Dan moet je wel geadopteerd zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nu valt het ook wel mee, maar op de trouwfoto's zijn mijn vader en moeder niet lelijk hoor.
Dat was de laatste keer dat ze er oke uitzagen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nu valt het ook wel mee, maar op de trouwfoto's zijn mijn vader en moeder niet lelijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |