Wait whut? Valt wel mee hoor. Sowieso tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Miscommunicatie.. ken gebeuren
Voor straf moet je een leuke foto plaatsen!![]()
Jij en DW hebben altijd leuke foto´s paraat![]()
Dat onderschrift staat er niet voor niets he.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Marijke, je gaat me toch niet vertellen dat Bart je Lada UI heeft gemaakt voor je?
Weet ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan ik je toch niet bij helpen schat
Ik vertelde het net tegen iemand die homo is.. en hij zei het volgende:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet trouwens de oplossing tegen het homofilie probleem, vrouwelijke mannen moeten met mannelijke vrouwen trouwen
quote:Sander zegt:
dan blijf je het probleem behouden dat je met een kut zit
Ik kijk niet als eerst naar de pielemuisquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat betwijfel ik dus, aangezien ik denk dat jouw reden niet opgaat op een naaktstrand, het is geen parenclub
Vrouwelijke mannen zijn toch vaak bottom?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik vertelde het net tegen iemand die homo is.. en hij zei het volgende:
[..]
Gaat het hier om liefde of om lust...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik vertelde het net tegen iemand die homo is.. en hij zei het volgende:
[..]
Mag ik dan wel een emmer met water op mijn muts in te dopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier heb je de bal, scoren dan, ja zeg, dat was niet de bedoeling, schiet je pal naast
Ik vind het hoofd en de bovenarmen en de handen belangrijkerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kijk niet als eerst naar de pielemuisTorso
ik weet het nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kijk niet als eerst naar de pielemuisTorso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hem kennende zal het wel om lust gaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gaat het hier om liefde of om lust...
Hoofd en buikjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het hoofd en de bovenarmen en de handen belangrijkerIk val op mannelijke handen en gespierde bovenarmen
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet het niet![]()
ik kom nooit op een naakstrandIk kom ook nooit op een naakstrand, maar wel in de saunaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
wat een goede timingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
Damn. Start ik net mijn laptop weer op, wordt de wedstrijd wat
Dank uquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet het niet![]()
ik kom nooit op een naakstrandIk ook niet hoor, maar gelukkig zijn handen, armen en hoofden altijd te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja he?quote:
Niet bepaald.quote:
HEUH JE BENT ONLINEquote:
Dan zijn we snel klaar heh... Het is nou juist vanwege die lust dat de samenleving nu zo is en het moet allemaal weer terug naar liefde. En zeker, ik heb begrip voor mensen die homo zijn en uit liefde met elkaar omgaan, maar dit zou toch een prachtige oplossing zijn?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hem kennende zal het wel om lust gaan
En als ik nou een trui aan heb?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar gelukkig zijn handen, armen en hoofden altijd te zien
Maar waarom zou dit een prachtige oplossing zijn als het probleem in eerste instantie eigenlijk niet bestaat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zijn we snel klaar heh... Het is nou juist vanwege die lust dat de samenleving nu zo is en het moet allemaal weer terug naar liefde. En zeker, ik heb begrip voor mensen die homo zijn en uit liefde met elkaar omgaan, maar dit zou toch een prachtige oplossing zijn?
JIj hebt geen gespierde bovenarmen, schatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En als ik nou een trui aan heb?
Dan is het alleen handen en hoofd.
Hij zei mij het volgende nog:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zijn we snel klaar heh... Het is nou juist vanwege die lust dat de samenleving nu zo is en het moet allemaal weer terug naar liefde. En zeker, ik heb begrip voor mensen die homo zijn en uit liefde met elkaar omgaan, maar dit zou toch een prachtige oplossing zijn?
quote:Sander zegt:
anders gezegd, zou jij het doen met een ubergeil wijf dat nog haar mannelijk geslachtsorgaan bezit?
Laten we daar een uitzondering voor makenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
Alleen wel jammer dat dan de lesbische pr0n ook vernietigd word
Weet ik liefje. Daar doel ik ook niet op.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JIj hebt geen gespierde bovenarmen, schat
X-ray eyesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En als ik nou een trui aan heb?
Dan is het alleen handen en hoofd.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik liefje. Daar doel ik ook niet op.
"Het werkt natuurlijk niet echt..."quote:
Dan is het maar goed dat ie een trui aanheeft, anders kwam ie niet door de eerste screeningquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JIj hebt geen gespierde bovenarmen, schat
Welk probleem bestaat niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar waarom zou dit een prachtige oplossing zijn als het probleem in eerste instantie eigenlijk niet bestaat?
Maar soms welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
"Het werkt natuurlijk niet echt..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jij weet ook heul wel dat hij geen gespierde bovenarmen hebt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ie een trui aanheeft, anders kwam ie niet door de eerste screening![]()
Homoseksualiteit beschouw ik niet als een probleem, en zoals jij het zei kwam het over alsof je het in dit geval wel zo zag.quote:
wat is er met je bovenarmen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx kijkt eens naar zn bovenarmen
sja...
Kijk, je hebt een man en je hebt een vrouw, dat is niet voor niets, toch? Een man heeft de kwaliteiten om daadkrachtig te zijn, en vrouwen hebben de kwaliteiten om emotioneel te zijn. Stel, je hebt een man en een man, dan heb je alleen maar 2 mensen die daadkrachtig zijn, althans de ene wat minder, maar toch. Je zal altijd wat missen in een relatie met 2 mannen of 2 vrouwen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Homoseksualiteit beschouw ik niet als een probleem, en zoals jij het zei kwam het over alsof je het in dit geval wel zo zag.
Die zijn niet echt gespierdquote:
Das ook lekker simpel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk, je hebt een man en je hebt een vrouw, dat is niet voor niets, toch? Een man heeft de kwaliteiten om daadkrachtig te zijn, en vrouwen hebben de kwaliteiten om emotioneel te zijn. Stel, je hebt een man en een man, dan heb je alleen maar 2 mensen die daadkrachtig zijn, althans de ene wat minder, maar toch. Je zal altijd wat missen in een relatie met 2 mannen of 2 vrouwen.
Dan is het hier toch een stuk beterquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zijn niet echt gespierdEn zijn handen zijn ook niet echt mannelijk
Maar zijn hoofd is wel leuk
![]()
Het is nou eenmaal zo dat je niet te veel vrouwen in de politiek moet neerzettenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Das ook lekker simpel.
Makkelijk leven zo in jou wereld
Ik hou niet van gespierde lichamen, ik val ook niet op 1 stereotype manquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zijn niet echt gespierdEn zijn handen zijn ook niet echt mannelijk
Maar zijn hoofd is wel leuk
![]()
Waar haal je die wijsheden vandaan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk, je hebt een man en je hebt een vrouw, dat is niet voor niets, toch? Een man heeft de kwaliteiten om daadkrachtig te zijn, en vrouwen hebben de kwaliteiten om emotioneel te zijn. Stel, je hebt een man en een man, dan heb je alleen maar 2 mensen die daadkrachtig zijn, althans de ene wat minder, maar toch. Je zal altijd wat missen in een relatie met 2 mannen of 2 vrouwen.
Komt zeker van die auto in je ava waar steeds de banden van af flikkeren!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat marijke zegt
Ik heb wel gespierde bovenbenen!
Lekkere vooroordelen heb jij of niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo dat je niet te veel vrouwen in de politiek moet neerzettenNu al helemaal niet, want mannen komen met daadkrachtige plannen en vrouwen met emotionele
Het beste zou zijn als er een goede combi van beiden is...
Ik had een klasgenoot die was overdreven homo. Hij was wel hilarisch altijd, goede gozer, kon veel met hem lachen. Maar inderdaad dat opdringerige homozijn irriteerde welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:09 schreef Gotrick het volgende:
Homo´s vind ik geen probleem, zijn gewoon normale mensen.. met alleen een andere seksuele voorkeur.
Flikkers die constant hun homo zijn moeten verkondigen vind ik overigens net als gelovige die dat doen wel een probleem.
Dring mij niks op en ik zal jou niks opdringen.
Ik hou ook niet van bosapenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet van gespierde lichamen, ik val ook niet op 1 stereotype man
De bijbelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheden vandaan?Ik ken ook genoeg mannen die niet daadkrachtig zijn, iedereen is immers anders. In de natuur komt homoseksualiteit ook veelvuldig voor en in sommige gevallen heeft het zelfs een functie. Dus als het echt niet nuttig was geweest dan was het er vast al grotendeels uitgeevolueerd. Bovendien, vrijheid blijheid, laat mensen lekker zelf kiezen op wei ze waarom vallen
Zeg nou zelf, wat heb je liever: Schat, wat ben je lief en ik begrijp je problemen of dat heb je goed voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekkere vooroordelen heb jij of niet?
Het enieg wat er irl ooit vn af isgeflikekrd was een strip van de motyrokap, om 6 uur 's ochtends op de A6 bij emmeloord, 29 juli 2008.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:10 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Komt zeker van die auto in je ava waar steeds de banden van af flikkeren!
Ik ken ook wel iemand waarvan je meteen ziet dat hij homo is, huppelt soms enzo.. maar das niet erg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot die was overdreven homo. Hij was wel hilarisch altijd, goede gozer, kon veel met hem lachen. Maar inderdaad dat opdringerige homozijn irriteerde wel
Dat is inderdaad erg jammer... Maar eigenlijk vind ik opdringerige vegetarierers of christenen ook vervelendquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot die was overdreven homo. Hij was wel hilarisch altijd, goede gozer, kon veel met hem lachen. Maar inderdaad dat opdringerige homozijn irriteerde wel
ja precies mannelijk! (ik ben ook niet van de hoogpolige tapijtlijvenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van bosapenMaar wel van gespierde bovenarmen en mannelijke handen
Maar innerlijk is het allerbelangrijkste in combinatie met uitstraling
Leuk sprookje met een geinige moraal, maar om nou te zeggen dat daar wijsheden instaanquote:
Meestal zitten die mensen ook in de mode enzo, maar wel jammer voor hun, mogen ze modellen zien die naakt lopen, doet het ze niksquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik ken ook wel iemand waarvan je meteen ziet dat hij homo is, huppelt soms enzo.. maar das niet erg.
Liefje, ik snap je probleem hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, wat heb je liever: Schat, wat ben je lief en ik begrijp je problemen of dat heb je goed voor elkaar gekregen
En die lezen voor uit de bijbelquote:
Vind je het heel erg als ik het daar niet mee eens ben?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk sprookje met een geinige moraal, maar om nou te zeggen dat daar wijsheden instaan
Ik val op magere scharminkels, maar knuffelbuikjes zijn ook okquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet van gespierde lichamen, ik val ook niet op 1 stereotype man
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja precies mannelijk! (ik ben ook niet van de hoogpolige tapijtlijven)
Het moet ook geen mietje zijnen tuurlijk het oog wil ook wel wat
Zeker wel, maar die ga ik hier niet allemaal opnoemenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk sprookje met een geinige moraal, maar om nou te zeggen dat daar wijsheden instaan
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val op magere scharminkels, maar knuffelbuikjes zijn ook ok
ik val op nerdsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val op magere scharminkels, maar knuffelbuikjes zijn ook ok
Nee hoor, dat magquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik het daar niet mee eens ben?
hoi mager scharminkel.quote:
Dat blijktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dat magPrachtig dat jij dat kunt, geloven in iemand die je niet kent, ikzelf heb het daar dus wat moeilijker mee.
Hoi lieve meid.quote:
Doe maar niet nee, het merendeel van de wijsheden is logisch nadenken of gewoon goed fatsoenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker wel, maar die ga ik hier niet allemaal opnoemen
ik had even je post gemistquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tapijtlijven! lol!
Ach een beetje haar mag, maar niet te overdreven inderdaad
Ja, vooral datIeuw, en spin, wil jij em doodslaan
![]()
Die god zou je weg kunnen denken en dan staan er nog hele goede wijsheden inquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dat magPrachtig dat jij dat kunt, geloven in iemand die je niet kent, ikzelf heb het daar dus wat moeilijker mee.
Ik op langharig tuig.quote:
QFT!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg jammer... Maar eigenlijk vind ik opdringerige vegetarierers of christenen ook vervelend
En dat is nog steeds geen bewijs dat het echt is. Sorry, maar daar heb ik toch echt wetenschappelijk bewijs voor nodig. Ik geloof wel dat Jezus bestaan heeft, maar ik denk niet op de manier als beschreven in de bijbel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Daarnaast is dat sprookje wel door 66 verschillende mensen geschreven, die afzonderlijk van elkaar in een andere tijd leefden.
Ohquote:
En mooiboysquote:
Ik doe dat niet heh, ik heb alleen medelijden met ze, dat ze een wat minder gelukkig leven leidenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe maar niet nee, het merendeel van de wijsheden is logisch nadenken of gewoon goed fatsoenIk ben het op heel veel punten eens met de bijbel, behalve het veroordelende naar mensen die niet in het plaatje passen van het Christendom
Moet jij morgen niet werken?quote:
Oké, heb je even?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is nog steeds geen bewijs dat het echt is. Sorry, maar daar heb ik toch echt wetenschappelijk bewijs voor nodig. Ik geloof wel dat Jezus bestaan heeft, maar ik denk niet op de manier als beschreven in de bijbel.
Ik meen het echt, ik vind het heel bewonderingswaardig als mensen zo hun vertrouwen kunnen stellen in een God. Misschien benijd ik die mensen ook wel. Ik kan dat dus niet, ben er ook niet mee opgevoed.quote:
Ik weet niet of zij een minder gelukkig leven leidenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik doe dat niet heh, ik heb alleen medelijden met ze, dat ze een wat minder gelukkig leven leiden
Sorryquote:
Dat is echt het ergste wat ik ooit gelezen hebquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik doe dat niet heh, ik heb alleen medelijden met ze, dat ze een wat minder gelukkig leven leiden
Ja, 5 uur er uit eigenlijk.. maar boeit me even nietquote:
Jawel hoorquote:
ik weet niet of ik nu metquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is echt het ergste wat ik ooit gelezen heb![]()
En een heel goede vriend van mij.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben een langharige magere nerd met knuffelbuik
Er zijn ook genoeg mensen die pas later in hun leven het geloof vinden en er dus ook niet mee opgevoed zijn dus dat vind ik een minder punt maar wie weet wat er nog gebeurtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik meen het echt, ik vind het heel bewonderingswaardig als mensen zo hun vertrouwen kunnen stellen in een God. Misschien benijd ik die mensen ook wel. Ik kan dat dus niet, ben er ook niet mee opgevoed.
Er staan wel degelijk wijsheden in de bijbel. Het jammerlijke is vooral dat mensen zich zo vastklampen aan een eeuwenoud verhaal, want meer dan een verhaal is het niet, en daardoor alle besef van tijdsveranderingen kwijtraken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik moet nu slapen gaan, maar ik kom terugquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel hoorMaar zullen we dan naar TRU of BNW?
Kloptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En een heel goede vriend van mij.
Je gaat spijt krijgen morgenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja, 5 uur er uit eigenlijk.. maar boeit me even niet
Wie ben jij om te bepalen dat iemand een minder gelukkig leven heeft?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen epic booty voor jouquote:
Weet ikquote:
Mooi gesprokenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staan wel degelijk wijsheden in de bijbel. Het jammerlijke is vooral dat mensen zich zo vastklampen aan een eeuwenoud verhaal, want meer dan een verhaal is het niet, en daardoor alle besef van tijdsveranderingen kwijtraken.
Ik vind het mooi dat er mensen zijn die door hun geloof zo gelukkig zijn. Ik vind het mooi dat het geloof mensen helpt bij verwerken van dingen. Ik vind het jammer dat door geloof er zoveel oorlogen zijn, zoveel intolerantie en zoveel haat
ja, dat weet ik, dat heb ik zelf van dichtbij meegemaakt. Ik ben ook zeker niet zo arrogant om te stellen dat er geen God bestaat, want dat weet ik niet. Ik weet het gewoon allemaal niet, maar kan niet iets of iemand zo blind vertrouwen...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die pas later in hun leven het geloof vinden en er dus ook niet mee opgevoed zijn dus dat vind ik een minder punt maar wie weet wat er nog gebeurt
Dat was ook een grapje, zie mijn latere reactiesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staan wel degelijk wijsheden in de bijbel. Het jammerlijke is vooral dat mensen zich zo vastklampen aan een eeuwenoud verhaal, want meer dan een verhaal is het niet, en daardoor alle besef van tijdsveranderingen kwijtraken.
Ik vind het mooi dat er mensen zijn die door hun geloof zo gelukkig zijn. Ik vind het mooi dat het geloof mensen helpt bij verwerken van dingen. Ik vind het jammer dat door geloof er zoveel oorlogen zijn, zoveel intolerantie en zoveel haat
Ik ken ;t idee. Hier is nog een koelkast vol heineken hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:24 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar na elk biertje krijg ik trek in de volgende..
Gelukkig ben ik geen atheïst. Of nouja, gedeeltelijk atheïst.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Nog even, voordat ik het vergeet, de bronnen die ik aanhaal komen van deze man: http://creationwiki.org/Laurence_Tisdall
Hij heeft gesproken in onze kerk, vereerd als we zijn, en hij kan atheïsten binnen 4 minuten ompraten naar crationisten
En ook dat was (hoop ik) een grapje, gezien de PI. Maar dat doen heel veel Christenen, mensen veroordelen op het niet voldoen aan hun regeltjes en daarmee bepalen dat die mensen "minder" zijn dan hen. Terwijl bij mijn weten het aan God is om te oordelen toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat iemand een minder gelukkig leven heeft?
Wie denk jij dat er gelukkiger is. Een verstopte homo die getrouwd is met een vrouw, 2 kinderen heeft en zn vrouw niet wil aanraken omdat hij stiekem een man wil in zijn bed.
Of de homo die openlijk ervoor uit kan komen, steun krijgt van zijn vrienden en familie enz?
Ik begrijp jou punt ook wel en dat punt hebben ook veel mensenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, dat weet ik, dat heb ik zelf van dichtbij meegemaakt. Ik ben ook zeker niet zo arrogant om te stellen dat er geen God bestaat, want dat weet ik niet. Ik weet het gewoon allemaal niet, maar kan niet iets of iemand zo blind vertrouwen...
Mijn zusje is gelovig opgevoed. Toen onze vader stierf was ik helemaal in paniek, janken, gillen schreeuwen enz.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, dat weet ik, dat heb ik zelf van dichtbij meegemaakt. Ik ben ook zeker niet zo arrogant om te stellen dat er geen God bestaat, want dat weet ik niet. Ik weet het gewoon allemaal niet, maar kan niet iets of iemand zo blind vertrouwen...
[..]
Dat was ook een grapje, zie mijn latere reacties
Eigenlijk zeggen we allebei bijna hetzelfde, alleen het laatste had ik niet genoemd maar ben ik roerend met je eens.
Toen mijn beste vriend op sterven lag heeft hij zich laten dopen. Door het gevonden geloof had hij zoveel rust! 25 jaar en er vrede mee hebben dat je sterftIk vond het erg mooi en fijn voor hem dat hij er zoveel berusting vond en dat vind ik ook voor al die andere mensen die dat ook hebben.
Kijk, wat ik (om het even stom te zeggen) fijn vind aan jou, is dat jij geloofd maar het mij niet oplegt ook te geloven. Volgens mij respecteren wij gewoon elkaars keuze. En zo zou het ook gewoon moeten zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik begrijp jou punt ook wel en dat punt hebben ook veel mensen
Nice...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken ;t idee. Hier is nog een koelkast vol heineken hoor.
Er zijn meer mooie kontjes op de wereld gelukkigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen epic booty voor jou
Ondanks dat je me meerdere keren naakt hebt gezien
Zo denk ik er dus ook over, iedereen moet een eigen keuze hebben of hij/zij wel of niet wil geloven en daar hou ik ook rekening meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk, wat ik (om het even stom te zeggen) fijn vind aan jou, is dat jij geloofd maar het mij niet oplegt ook te geloven. Volgens mij respecteren wij gewoon elkaars keuze. En zo zou het ook gewoon moeten zijn
Je merkt ;t wel met de BBQquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nice...![]()
Zit al aan de 2e six-pack.. gaat hard zo
Helemaal niet egoistisch, ik vind dat vrij logisch. Het is iemand van wie je zielsveel houdt, die wil je niet kwijtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zusje is gelovig opgevoed. Toen onze vader stierf was ik helemaal in paniek, janken, gillen schreeuwen enz.
Mijn zusje zei toen tegen mij: Papa is nu bij God hij heeft het goed daar, niet huilen zus.
Om eerlijk te zijn, ik wilde haar op dat moment dat hele rouwcentrum doorslaan. Ik wilde niet dat mijn pa bij God was, ik wilde (en wil eigenlijk nog steeds) mn pa bij mij. Lekker egoïstisch![]()
Aan de andere kant vond ik het heel mooi dat mn zus op die manier dat grote verlies kon verwerken.
Mooi mooi.. gelukkig vind jij het bagger.. bewaar maar mooi voor de BBQquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je merkt ;t wel met de BBQ
Ik zit pas aan m;n 2e biertje
Mijn kont valt niet onder de noemer 'kontjes'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn meer mooie kontjes op de wereld gelukkig![]()
![]()
Het blijft anders wel leuk om tegen Jehova;s te zeggen dat je tegen ;t satanisme aanhangtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over, iedereen moet een eigen keuze hebben of hij/zij wel of niet wil geloven en daar hou ik ook rekening mee
Deel jij ons bier even uitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken ;t idee. Hier is nog een koelkast vol heineken hoor.
Nondeju.. je wilt toch niet zeggen dat jij, naast DW opeens, ook Heineken drinkt?!quote:
Griekse mythologie is moooiiiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
De Griekse Mythologie vind ik prachtig. Het concept van meerdere Goden![]()
Wl je liefde vinden? Offer een bananenboom aan Aphrodite, moeten je gewassen groeien even Demeter een offer brengen enz
Maar dat komt omdat die hun geloof zo overdreven opdringenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het blijft anders wel leuk om tegen Jehova;s te zeggen dat je tegen ;t satanisme aanhangt
Jij wilt ;t niet meerquote:
Lieverd DW zit naast mij op de bankquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nondeju.. je wilt toch niet zeggen dat jij, naast DW opeens, ook Heineken drinkt?!
![]()
![]()
Ik drink geen Heinekenk, sorry.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nondeju.. je wilt toch niet zeggen dat jij, naast DW opeens, ook Heineken drinkt?!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd DW zit naast mij op de bank
Alleen dat offeren van mensen staat me wat tegenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
De Griekse Mythologie vind ik prachtig. Het concept van meerdere Goden![]()
Wl je liefde vinden? Offer een bananenboom aan Aphrodite, moeten je gewassen groeien even Demeter een offer brengen enz
Ik heb een leuke foto dat het tegendeel bevestigdquote:
Daar waren ook genoeg oorlogen maar ik vind het idee van meerdere Goden gewoon veel interessanter en mooierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Griekse mythologie is moooiiiSowieso zijn die godenverhalen ook echt leuk om te lezen
Mormonen ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat die hun geloof zo overdreven opdringen
Daarom ook de bananenboom, leek me wel toepasselijk voor de godin van de liefdequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen dat offeren van mensen staat me wat tegenEigenlijk ben ik meer van de reïncarnatie en de gedachte dat iedereen voor een bepaald levensdoel op aarde gekomen is
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom ook de bananenboom, leek me wel toepasselijk voor de godin van de liefde
Zodra het niet in hun straatje past boeit het ze niet. Dan willen ze ook niet verdiepen in iets en dan krijg je vanzelf een vertekend beeldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mormonen ook
Maar sowieso hebben mensen een heel vertekent beeld van het satanisme
Klopt. Dat was bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik heb een leuke foto dat het tegendeel bevestigd
Klopt, maar alsnog, de verhalen over de oorlogen zijn ook leuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar waren ook genoeg oorlogen maar ik vind het idee van meerdere Goden gewoon veel interessanter en mooier
Hoe flauwquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom ook de bananenboom, leek me wel toepasselijk voor de godin van de liefde
Nee ik ben er heilig van overtuigd dat er veel meer is. Wat weet ik nog niet maar keer op keer krijg ik weer bewijs dat mijn vader er nog is, ergens.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:34 schreef Gotrick het volgende:
Ik ben harstikke nuchter (yea right) over het leven, dood is dood en we vergaan geheel.
Jammer maar waar. Alleen herinneringen leven voort.
Maar sowieso dat gelul dat satanisme duivelaanbidding isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra het niet in hun straatje past boeit het ze niet. Dan willen ze ook niet verdiepen in iets en dan krijg je vanzelf een vertekend beeld
Er lopen behoorlijk wat geschifte mensen rond in dat satanisten wereldje, een jaar of 15 geleden in elk geval wel. Ik zie daar eigenlijk geen verschil in qua "voordelen" als bij ieder ander monistisch geloof.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mormonen ook
Maar sowieso hebben mensen een heel vertekent beeld van het satanisme
Ik ook wel, maar hoe het in elkaar steekt weet ik niet. Ik heb heel vaak dat ik door die vriend bezocht wordt in dromen, en dan voeren we echt gesprekken. Ik hoop dan altijd stiekem dat hij het echt wasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben er heilig van overtuigd dat er veel meer is. Wat weet ik nog niet maar keer op keer krijg ik weer bewijs dat mijn vader er nog is, ergens.
Maar ook daar heb je extremistenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar sowieso dat gelul dat satanisme duivelaanbidding isZo niet waar.
Genoeg zelfs. Maar ja, waar heb je die niet tegenwoordigquote:
Je moet even niet vergeten dat er 3 verschillende soorten satanisme zijn, theïstisch, wat eigenlijk door de kerk 'verzonnen' is, modern, van LaVey, en gnostisch, wat weer een afstammeling is van het moderne satanisme.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er lopen behoorlijk wat geschifte mensen rond in dat satanisten wereldje, een jaar of 15 geleden in elk geval wel. Ik zie daar eigenlijk geen verschil in qua "voordelen" als bij ieder ander monistisch geloof.
Overal heb je extremismequote:
Ik heb het met andere dingen. Bijvoorbeeld, ik luister regelmatig radio, ik hoorde heel weinig Dire straits/mark knopfler op de radio. Vanaf de dag dat ik de kaarten voor het concert had gekocht hoorde ik heel vaak DS/MK op de radio, zag ze opeens vaker op tv enz.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar hoe het in elkaar steekt weet ik niet. Ik heb heel vaak dat ik door die vriend bezocht wordt in dromen, en dan voeren we echt gesprekken. Ik hoop dan altijd stiekem dat hij het echt was
Ik heb het over de La Vey stroming. Maar de echte idioten werden wel verbannen. Maar toch blijft ook dat naar mijn idee weer een vorm van geloof met 1 waarheid. Dat vind ik zelf veel te beperkend.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moet even niet vergeten dat er 3 verschillende soorten satanisme zijn, theïstisch, wat eigenlijk door de kerk 'verzonnen' is, modern, van LaVey, en gnostisch, wat weer een afstammeling is van het moderne satanisme.
Maar er zijn genoeg rare mensen ja, maar dat heb je bij elk geloof.
Ja, tof dat soort dingenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het met andere dingen. Bijvoorbeeld, ik luister regelmatig radio, ik hoorde heel weinig Dire straits/mark knopfler op de radio. Vanaf de dag dat ik de kaarten voor het concert had gekocht hoorde ik heel vaak DS/MK op de radio, zag ze opeens vaker op tv enz.
Alsof pa me wil zeggen dat ie het mooi vind dat ik erheen ga.
En dat is?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph, Yordi en ik zijn aanhangers van het CRYM geloof
Moet je rond maandag maar eens kijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef DeLuna het volgende:
HOI HOI.
Het was zonet nog licht buiten om 22:15
Ja echt he. Dan heb ik ook opeens een zeer gelukzalig gevoelquote:
Max natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is?
Chantal, Raph, Yordi en?
Ik hoop dat het dan helemaal helder is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je rond maandag maar eens kijken
Naar aanleiding van dat is ook het gnostisch satanisme ontstaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het over de La Vey stroming. Maar de echte idioten werden wel verbannen. Maar toch blijft ook dat naar mijn idee weer een vorm van geloof met 1 waarheid. Dat vind ik zelf veel te beperkend.
Dat zien we dan welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan helemaal helder is.
Ja!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. Dan heb ik ook opeens een zeer gelukzalig gevoel![]()
[..]
Max natuurlijk
Voor jou wil de zon vast nog wel even langer schijnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan helemaal helder is.
Jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hoort er echt helemaal bij![]()
Ga lekker slapen dan
Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:47 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Voor jou wil de zon vast nog wel even langer schijnen
LUNA WAT BEN JE ACTIEF?!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:53 schreef DeLuna het volgende:
IK OOK NIET. IK BEN WAKKER. HALLO. HALLOOOO. HEY.
Gewoon zeggen dat je Brazilië hebt zitten aanmoedigen en dat ze niet moeten zeuren want na NL - Denemarken was je niet zo brakquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:53 schreef Gotrick het volgende:
Damn, om 11 uur maar wel gaan hoor.. anders kom ik morgen gebroken op mijn werk
Welke film ga je vanavond kijken?quote:
Ja jonge, bijna echt vakantie dus dan hoef ik me niet meer te vervelen want dan heeft iedereen vrij.quote:
Toen moest ik werken jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je Brazilië hebt zitten aanmoedigen en dat ze niet moeten zeuren want na NL - Denemarken was je niet zo brak
Iedereen... behalve deze mongol ja...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja jonge, bijna echt vakantie dus dan hoef ik me niet meer te vervelen want dan heeft iedereen vrij.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:53 schreef Gotrick het volgende:
Damn, om 11 uur maar wel gaan hoor.. anders kom ik morgen gebroken op mijn werk
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:56 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Iedereen... behalve deze mongol ja...![]()
Beetje een half jaar horeca contract tekenen.. heel leuk gedaan Rick..
Jij bent een VIESPEUK.quote:
Als jij me wakker houd met je telefoon dan is het primaquote:
Grapjas.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:56 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Iedereen... behalve deze mongol ja...![]()
Beetje een half jaar horeca contract tekenen.. heel leuk gedaan Rick..
Ik zal voorzichtig zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Jij bent een VIESPEUK.
Ik doe niet aan verliefd. Maar ik wil je best een kusje geven. Zolang die piercing mijn lip maar niet mishandelt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je wilt dat ik je ga bellen kan je ;t ook gewoon zeggen hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Als jij me wakker houd met je telefoon dan is het prima
Kan wel redelijk vrij vragen, maar niet te gek.quote:
Maar een beetje geld is ook wel handig toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:58 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Kan wel redelijk vrij vragen, maar niet te gek.
Beetje vaag contract. Maar leuk voor even
Dat gaat niet lukken, sms kan welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik je ga bellen kan je ;t ook gewoon zeggen hoor.
Jazeker, heb al een auto gekocht, kan er mooi sjiek mee uit gaan en spaar een beetjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar een beetje geld is ook wel handig toch?
Kan ook.quote:
Lukt makkelijkquote:
Als ik nu ga slapen wel ja, alleen slaap ik vast niet meteenquote:
Nee, haiven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:06 schreef Gotrick het volgende:
Oh, is iedereen nu opeens in slaap gevallen achter zijn/haar toetsenbord?
We zijn er nogquote:
VERDOMMEquote:
Ik ga ook zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zijn er nog![]()
Al ga ik wel zo naar bed, geen idee wat DW doet
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
VERDOMME
IK HEB ZATERDAG EEN SLAAPPLEK NODIG IN HEERENVEEN
Oh, want het water in Nederland is niet goed genoeg ofzo?!quote:
Guten tag Herr Panzerknacker.quote:
Long time no see enzquote:
Hoe gaat het hier? alles goed met de oude kern?quote:
quote:
Ja lekker allemaal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe gaat het hier? alles goed met de oude kern?
Veels te lang niet, we moeten nog eens afsprekenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Long time no see enz![]()
Hoe is het ermee?
Ken je daar niet crashen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 exen van me moeten spelen
Ja, ik heb 'm bewust gekozen, en ben op de hoogte van de betekenis.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:10 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja lekker allemaal.
He.. wat ik me nou al af vroeg he.. heb je je Fok! naam bewust gekozen?
Weet je wat een Panzerknacker is en waar de naam vandaan komt?
Nicequote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm bewust gekozen, en ben op de hoogte van de betekenis.
10 juli ONZ BBQ @ my placequote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Veels te lang niet, we moeten nog eens afspreken, bier drinken. Hoe gaat het met Huppelmuts?
Ik nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
De vriendin van ex #1 zal dat niet leuk vinden, andere ex woont bij Leeuwarden en daar mocht ik sowieso niet slapen.quote:
Google is my friendquote:
Vertel mij eens wat ;t is?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan kan ik helaas nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 juli ONZ BBQ @ my place![]()
Ja gaat goed hoor, drukke leuke dag gehad. Met DW naar Walibi geweest vandaag
Bijnaam voor de Duitse soldaten die in wo2 pantservoertuigen (en dan met name tanks) probeerde te vernietigen.quote:
Met mij ook alles goed, nog beter als je je haar weer laat groeien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan kan ik helaas niet, zou wel tof geweest zijn!
Walibi, dat is gaaf of niet? met DW ook alles goed?
De Duitse naam van de zware jongens uit de donald duckquote:
Hoi IX, andere avatarquote:
Mooi dan kan ik nu naar bed, mn aflossing is eindelijk gearriveerdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
HALLO MENSCHEN!! GOEDENAVOND!!! Uw gastheer van vanavond is weer aanwezig. We houden zo wel een pauze van 30-45 minuten maar daarna ben ik u graag weer van dienst.
Ook na WOII nog.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Bijnaam voor de Duitse soldaten die in wo2 pantservoertuigen (en dan met name tanks) probeerde te vernietigen.
En dan vooral met handwapens zoals de Panzerfaust, Panzerschreck, de magneet mijn en de anti-tank mijn (voor de tracks).
Oh ja, dat kloptquote:
Oke.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Bijnaam voor de Duitse soldaten die in wo2 pantservoertuigen (en dan met name tanks) probeerde te vernietigen.
En dan vooral met handwapens zoals de Panzerfaust, Panzerschreck, de magneet mijn en de anti-tank mijn (voor de tracks).
Klopt. Ik mis alleen mijn vriendje Boots nog.quote:
Dat ken ik allemaal niet. Please enlighten me.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Ik mis alleen mijn vriendje Boots nog.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat ken ik allemaal niet. Please enlighten me.
huh... wat... wacht... nee!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik nu naar bed, mn aflossing is eindelijk gearriveerd
Ze is al naar bovenquote:
Weer iets geleerd.quote:
Dat klopt. Ik zit nog beneden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Verdomme!
Oh en jij overnacht bij haar?
Ga ook eens Dora kijkenquote:
Oeh spannend.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zit nog beneden.
[..]
Ga ook eens Dora kijken
Superspannend. Als ik nu ook nog eens een lekkere vent hier had.quote:
Wat een lelijke avatar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Superspannend. Als ik nu ook nog eens een lekkere vent hier had.
Dan vind ik het UI van laforest er toch een stuk beter uitzien.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan vind ik het UI van laforest er toch een stuk beter uitzien.
En wie is nu de gelukkige?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag komt Yordi thuis![]()
En ga ik DW bij de volgende MILF droppen voor dr MILFhopweekje
Zo slecht ziet ze er toch niet uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan vind ik het UI van laforest er toch een stuk beter uitzien.
wie is de volgende MILF?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag komt Yordi thuis![]()
En ga ik DW bij de volgende MILF droppen voor dr MILFhopweekje
Haar eigen moederquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En wie is nu de gelukkige?
[..]
Zo slecht ziet ze er toch niet uit
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar eigen moeder![]()
GVD Ik haat basisscholen en vooral die waar Yordi op zit
Doe ik wel even via PMquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is er mis met die basisscholen dan?
Mijn moeder is geen MILFquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar eigen moeder![]()
GVD Ik haat basisscholen en vooral die waar Yordi op zit
Nietes!quote:
euh....quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En wie is nu de gelukkige?
[..]
Zo slecht ziet ze er toch niet uit
Niet echt hequote:
Totaal niet juist.quote:
Ik ga even foto;s van m;n moeder op fok zetten jaquote:
Dat bepaal ik welquote:
Ga op je eigen moeder kwijlenquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga even foto;s van m;n moeder op fok zetten ja
Nee op je eigen moeder geilen is vies.quote:
Op mijn moeder geilen ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee op je eigen moeder geilen is vies.
Maar in dit geval is vies lekkerquote:
Jij kent mijn moeder niet.quote:
Potentieel goed topic?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben verbaasd dat ie nog open is ja
Dat maakt het spannend.quote:
QFT!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
De moeder van DW is inderdaad geen milf.
Dus jij komt vanavond naar IJlst om te checken of mijn moeder een milf is?quote:
Boh rij dan even via Emmen, scheelt mij weerquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus jij komt vanavond naar IJlst om te checken of mijn moeder een milf is?
Dank u. Jouw mamma ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
quote:
Neuj, die komt vanzelf wel naar mij toe. Even een beetje playen op msn ofzo als ze toevallig een keer op jouw account zitquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus jij komt vanavond naar IJlst om te checken of mijn moeder een milf is?
Veeg me opquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neuj, die komt vanzelf wel naar mij toe. Even een beetje playen op msn ofzo als ze toevallig een keer op jouw account zit![]()
quote:
Hoe laat moet je rijden LL?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
@DW ik vind Dora wel een beetje te zoetsappig voor je hoor ..... maarja het zijn wel 2 lieve kleine meisjes
Je weet dat m;n ouders al 23 jaar gelukkig getrouwd zijn? Het enige ongeluk komt door mij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neuj, die komt vanzelf wel naar mij toe. Even een beetje playen op msn ofzo als ze toevallig een keer op jouw account zit![]()
voel je al wat relaxder dan eerste les?quote:
Mijn ouders zijn zaterdag 40 jaar getrouwdmop de kop afquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet dat m;n ouders al 23 jaar gelukkig getrouwd zijn? Het enige ongeluk komt door mij.
En ze heeft zelf een computer en laptop dus ze zit nooit op m;n pc
als ik al naar een strand ga (en dat komt niet vaak voor), dan is dat vrijwel altijd een naaktstrand...quote:
quote:
respect mij niet gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
als ik al naar een strand ga (en dat komt niet vaak voor), dan is dat vrijwel altijd een naakstrand...
Ik. En dan m'n voetbal "per ongeluk" tussen de zonnende vrouwen schieten.quote:
dan komt het helemaal wel goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik denk dat het voornamelijk die 1e stap zetten was.
Ik ben wel zenuwachtig maar niet zo erg meer als de 1e keer. Het is gewoon een kwestie van tijd en wennen, denk ik
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik. En dan m'n voetbal "per ongeluk" tussen de zonnende vrouwen bejaarden schieten.
mij ook niet, pleuriszandquote:
quote:
Samen gaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
als ik al naar een strand ga (en dat komt niet vaak voor), dan is dat vrijwel altijd een naaktstrand...
Ik ga altijd naar het Twiske, daar is het naturistenterrein voornamelijk voorzien van gras...quote:
succes lieverdquote:[..]vast wel, en een relaxte rij-instructeur...
nou lieffiesik ga tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |