En oude mannenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
Op een naaktstrand liggen vooral van die oude vrouwen, maar dat kan aan mij liggen
Ik was niet helemaal duidelijk, ik doelde op 14quote:
Er is wetenschappelijk onderzoek naar geweest.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat lijkt mij totaal irrelevant op een naakstrand.
Het is dat je ;t zelf zegtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:44 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Gewoon van afstandje alvast de tetten package bekijken, dan valt dat minder op.
Dichtbij zoveel mogelijk in de ogen kijken.. of iig proberen
Maar de echte reden is om te zien of de man een goede keuze is als echtgenoot voor het na geslachtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is wetenschappelijk onderzoek naar geweest.
De man kan aan een vrouw op meer punten zien of ze opgewonden is. Zaadvragende ogen enz bijv.
De vrouw kan dat bij een man blijkbaar alleen zien aan een slappe of stijve leuter
Je was volkomen duidelijk hoor, alleen viel ze gewoon midden in het gesprek binnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal duidelijk, ik doelde op 14
cool, dus alleen door woorden kunnen we zeggen of we iemand lelijk vindenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De man kan aan een vrouw op meer punten zien of ze opgewonden is. Zaadvragende ogen enz bijv.
De vrouw kan dat bij een man blijkbaar alleen zien aan een slappe of stijve leuter
Ik zeg toch niet dat hij geen eigen mening mag hebben?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht op zijn/haar mening toch? En sinds wanneer was jij 14 toen je een kind kreeg?
Bij verder teruglezen zag ik het, mijn excuusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal duidelijk, ik doelde op 14
Hoi?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tettenpraatquote:
Miscommunicatie.. ken gebeurenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij geen eigen mening mag hebben?
En dat van 14 stond wel heul ver teruglezenDe eerste leeftijd die ik tegen kwam was 18.
[..]
Bij verder teruglezen zag ik het, mijn excuus
En dat kan je zien aan zn lul?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar de echte reden is om te zien of de man een goede keuze is als echtgenoot voor het na geslacht
Maar dat was toch niet de vraag, de vraag was wie het eerste naar de geslachtsdelen zou kijken niet waar een vrouw naar kijkt om te bepalen of een man opgewonden is. Of mis ik nu iets?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan ik je toch niet bij helpen schatquote:
Kennelijk wel, dat is uit een onderzoek gebleken want mannen kijken eerst naar het gezicht en dan pas de restquote:
Dat ligt op andere niveaus dan kijken naar z'n pikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar de echte reden is om te zien of de man een goede keuze is als echtgenoot voor het na geslacht
Dus de vrouw kijkt als eerste.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat was toch niet de vraag, de vraag was wie het eerste naar de geslachtsdelen zou kijken niet waar een vrouw naar kijkt om te bepalen of een man opgewonden is. Of mis ik nu iets?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet trouwens de oplossing tegen het homofilie probleem, vrouwelijke mannen moeten met mannelijke vrouwen trouwen
Waar?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Miscommunicatie.. ken gebeuren
Voor straf moet je een leuke foto plaatsen!![]()
Jij en DW hebben altijd leuke foto´s paraat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |