Zodra het niet in hun straatje past boeit het ze niet. Dan willen ze ook niet verdiepen in iets en dan krijg je vanzelf een vertekend beeldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mormonen ook
Maar sowieso hebben mensen een heel vertekent beeld van het satanisme
Klopt. Dat was bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik heb een leuke foto dat het tegendeel bevestigd
Klopt, maar alsnog, de verhalen over de oorlogen zijn ook leuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar waren ook genoeg oorlogen maar ik vind het idee van meerdere Goden gewoon veel interessanter en mooier
Hoe flauwquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom ook de bananenboom, leek me wel toepasselijk voor de godin van de liefde
Nee ik ben er heilig van overtuigd dat er veel meer is. Wat weet ik nog niet maar keer op keer krijg ik weer bewijs dat mijn vader er nog is, ergens.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:34 schreef Gotrick het volgende:
Ik ben harstikke nuchter (yea right) over het leven, dood is dood en we vergaan geheel.
Jammer maar waar. Alleen herinneringen leven voort.
Maar sowieso dat gelul dat satanisme duivelaanbidding isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra het niet in hun straatje past boeit het ze niet. Dan willen ze ook niet verdiepen in iets en dan krijg je vanzelf een vertekend beeld
Er lopen behoorlijk wat geschifte mensen rond in dat satanisten wereldje, een jaar of 15 geleden in elk geval wel. Ik zie daar eigenlijk geen verschil in qua "voordelen" als bij ieder ander monistisch geloof.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mormonen ook
Maar sowieso hebben mensen een heel vertekent beeld van het satanisme
Ik ook wel, maar hoe het in elkaar steekt weet ik niet. Ik heb heel vaak dat ik door die vriend bezocht wordt in dromen, en dan voeren we echt gesprekken. Ik hoop dan altijd stiekem dat hij het echt wasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben er heilig van overtuigd dat er veel meer is. Wat weet ik nog niet maar keer op keer krijg ik weer bewijs dat mijn vader er nog is, ergens.
Maar ook daar heb je extremistenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar sowieso dat gelul dat satanisme duivelaanbidding isZo niet waar.
Genoeg zelfs. Maar ja, waar heb je die niet tegenwoordigquote:
Je moet even niet vergeten dat er 3 verschillende soorten satanisme zijn, theïstisch, wat eigenlijk door de kerk 'verzonnen' is, modern, van LaVey, en gnostisch, wat weer een afstammeling is van het moderne satanisme.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er lopen behoorlijk wat geschifte mensen rond in dat satanisten wereldje, een jaar of 15 geleden in elk geval wel. Ik zie daar eigenlijk geen verschil in qua "voordelen" als bij ieder ander monistisch geloof.
Overal heb je extremismequote:
Ik heb het met andere dingen. Bijvoorbeeld, ik luister regelmatig radio, ik hoorde heel weinig Dire straits/mark knopfler op de radio. Vanaf de dag dat ik de kaarten voor het concert had gekocht hoorde ik heel vaak DS/MK op de radio, zag ze opeens vaker op tv enz.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar hoe het in elkaar steekt weet ik niet. Ik heb heel vaak dat ik door die vriend bezocht wordt in dromen, en dan voeren we echt gesprekken. Ik hoop dan altijd stiekem dat hij het echt was
Ik heb het over de La Vey stroming. Maar de echte idioten werden wel verbannen. Maar toch blijft ook dat naar mijn idee weer een vorm van geloof met 1 waarheid. Dat vind ik zelf veel te beperkend.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moet even niet vergeten dat er 3 verschillende soorten satanisme zijn, theïstisch, wat eigenlijk door de kerk 'verzonnen' is, modern, van LaVey, en gnostisch, wat weer een afstammeling is van het moderne satanisme.
Maar er zijn genoeg rare mensen ja, maar dat heb je bij elk geloof.
Ja, tof dat soort dingenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het met andere dingen. Bijvoorbeeld, ik luister regelmatig radio, ik hoorde heel weinig Dire straits/mark knopfler op de radio. Vanaf de dag dat ik de kaarten voor het concert had gekocht hoorde ik heel vaak DS/MK op de radio, zag ze opeens vaker op tv enz.
Alsof pa me wil zeggen dat ie het mooi vind dat ik erheen ga.
En dat is?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph, Yordi en ik zijn aanhangers van het CRYM geloof
Moet je rond maandag maar eens kijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef DeLuna het volgende:
HOI HOI.
Het was zonet nog licht buiten om 22:15
Ja echt he. Dan heb ik ook opeens een zeer gelukzalig gevoelquote:
Max natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is?
Chantal, Raph, Yordi en?
Ik hoop dat het dan helemaal helder is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je rond maandag maar eens kijken
Naar aanleiding van dat is ook het gnostisch satanisme ontstaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het over de La Vey stroming. Maar de echte idioten werden wel verbannen. Maar toch blijft ook dat naar mijn idee weer een vorm van geloof met 1 waarheid. Dat vind ik zelf veel te beperkend.
Dat zien we dan welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan helemaal helder is.
Ja!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. Dan heb ik ook opeens een zeer gelukzalig gevoel![]()
[..]
Max natuurlijk
Voor jou wil de zon vast nog wel even langer schijnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan helemaal helder is.
Jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hoort er echt helemaal bij![]()
Ga lekker slapen dan
Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:47 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Voor jou wil de zon vast nog wel even langer schijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |