Nice...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken ;t idee. Hier is nog een koelkast vol heineken hoor.
Er zijn meer mooie kontjes op de wereld gelukkigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen epic booty voor jou
Ondanks dat je me meerdere keren naakt hebt gezien
Zo denk ik er dus ook over, iedereen moet een eigen keuze hebben of hij/zij wel of niet wil geloven en daar hou ik ook rekening meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk, wat ik (om het even stom te zeggen) fijn vind aan jou, is dat jij geloofd maar het mij niet oplegt ook te geloven. Volgens mij respecteren wij gewoon elkaars keuze. En zo zou het ook gewoon moeten zijn
Je merkt ;t wel met de BBQquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nice...![]()
Zit al aan de 2e six-pack.. gaat hard zo
Helemaal niet egoistisch, ik vind dat vrij logisch. Het is iemand van wie je zielsveel houdt, die wil je niet kwijtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zusje is gelovig opgevoed. Toen onze vader stierf was ik helemaal in paniek, janken, gillen schreeuwen enz.
Mijn zusje zei toen tegen mij: Papa is nu bij God hij heeft het goed daar, niet huilen zus.
Om eerlijk te zijn, ik wilde haar op dat moment dat hele rouwcentrum doorslaan. Ik wilde niet dat mijn pa bij God was, ik wilde (en wil eigenlijk nog steeds) mn pa bij mij. Lekker egoïstisch![]()
Aan de andere kant vond ik het heel mooi dat mn zus op die manier dat grote verlies kon verwerken.
Mooi mooi.. gelukkig vind jij het bagger.. bewaar maar mooi voor de BBQquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je merkt ;t wel met de BBQ
Ik zit pas aan m;n 2e biertje
Mijn kont valt niet onder de noemer 'kontjes'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn meer mooie kontjes op de wereld gelukkig![]()
![]()
Het blijft anders wel leuk om tegen Jehova;s te zeggen dat je tegen ;t satanisme aanhangtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over, iedereen moet een eigen keuze hebben of hij/zij wel of niet wil geloven en daar hou ik ook rekening mee
Deel jij ons bier even uitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken ;t idee. Hier is nog een koelkast vol heineken hoor.
Nondeju.. je wilt toch niet zeggen dat jij, naast DW opeens, ook Heineken drinkt?!quote:
Griekse mythologie is moooiiiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
De Griekse Mythologie vind ik prachtig. Het concept van meerdere Goden![]()
Wl je liefde vinden? Offer een bananenboom aan Aphrodite, moeten je gewassen groeien even Demeter een offer brengen enz
Maar dat komt omdat die hun geloof zo overdreven opdringenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het blijft anders wel leuk om tegen Jehova;s te zeggen dat je tegen ;t satanisme aanhangt
Jij wilt ;t niet meerquote:
Lieverd DW zit naast mij op de bankquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nondeju.. je wilt toch niet zeggen dat jij, naast DW opeens, ook Heineken drinkt?!
![]()
![]()
Ik drink geen Heinekenk, sorry.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nondeju.. je wilt toch niet zeggen dat jij, naast DW opeens, ook Heineken drinkt?!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd DW zit naast mij op de bank
Alleen dat offeren van mensen staat me wat tegenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
De Griekse Mythologie vind ik prachtig. Het concept van meerdere Goden![]()
Wl je liefde vinden? Offer een bananenboom aan Aphrodite, moeten je gewassen groeien even Demeter een offer brengen enz
Ik heb een leuke foto dat het tegendeel bevestigdquote:
Daar waren ook genoeg oorlogen maar ik vind het idee van meerdere Goden gewoon veel interessanter en mooierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Griekse mythologie is moooiiiSowieso zijn die godenverhalen ook echt leuk om te lezen
Mormonen ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat die hun geloof zo overdreven opdringen
Daarom ook de bananenboom, leek me wel toepasselijk voor de godin van de liefdequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen dat offeren van mensen staat me wat tegenEigenlijk ben ik meer van de reïncarnatie en de gedachte dat iedereen voor een bepaald levensdoel op aarde gekomen is
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom ook de bananenboom, leek me wel toepasselijk voor de godin van de liefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |