quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val op magere scharminkels, maar knuffelbuikjes zijn ook ok
ik val op nerdsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val op magere scharminkels, maar knuffelbuikjes zijn ook ok
Nee hoor, dat magquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik het daar niet mee eens ben?
hoi mager scharminkel.quote:
Dat blijktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dat magPrachtig dat jij dat kunt, geloven in iemand die je niet kent, ikzelf heb het daar dus wat moeilijker mee.
Hoi lieve meid.quote:
Doe maar niet nee, het merendeel van de wijsheden is logisch nadenken of gewoon goed fatsoenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker wel, maar die ga ik hier niet allemaal opnoemen
ik had even je post gemistquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tapijtlijven! lol!
Ach een beetje haar mag, maar niet te overdreven inderdaad
Ja, vooral datIeuw, en spin, wil jij em doodslaan
![]()
Die god zou je weg kunnen denken en dan staan er nog hele goede wijsheden inquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dat magPrachtig dat jij dat kunt, geloven in iemand die je niet kent, ikzelf heb het daar dus wat moeilijker mee.
Ik op langharig tuig.quote:
QFT!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg jammer... Maar eigenlijk vind ik opdringerige vegetarierers of christenen ook vervelend
En dat is nog steeds geen bewijs dat het echt is. Sorry, maar daar heb ik toch echt wetenschappelijk bewijs voor nodig. Ik geloof wel dat Jezus bestaan heeft, maar ik denk niet op de manier als beschreven in de bijbel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Daarnaast is dat sprookje wel door 66 verschillende mensen geschreven, die afzonderlijk van elkaar in een andere tijd leefden.
Ohquote:
En mooiboysquote:
Ik doe dat niet heh, ik heb alleen medelijden met ze, dat ze een wat minder gelukkig leven leidenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe maar niet nee, het merendeel van de wijsheden is logisch nadenken of gewoon goed fatsoenIk ben het op heel veel punten eens met de bijbel, behalve het veroordelende naar mensen die niet in het plaatje passen van het Christendom
Moet jij morgen niet werken?quote:
Oké, heb je even?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is nog steeds geen bewijs dat het echt is. Sorry, maar daar heb ik toch echt wetenschappelijk bewijs voor nodig. Ik geloof wel dat Jezus bestaan heeft, maar ik denk niet op de manier als beschreven in de bijbel.
Ik meen het echt, ik vind het heel bewonderingswaardig als mensen zo hun vertrouwen kunnen stellen in een God. Misschien benijd ik die mensen ook wel. Ik kan dat dus niet, ben er ook niet mee opgevoed.quote:
Ik weet niet of zij een minder gelukkig leven leidenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik doe dat niet heh, ik heb alleen medelijden met ze, dat ze een wat minder gelukkig leven leiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |