LUNA WAT BEN JE ACTIEF?!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:53 schreef DeLuna het volgende:
IK OOK NIET. IK BEN WAKKER. HALLO. HALLOOOO. HEY.
Gewoon zeggen dat je Brazilië hebt zitten aanmoedigen en dat ze niet moeten zeuren want na NL - Denemarken was je niet zo brakquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:53 schreef Gotrick het volgende:
Damn, om 11 uur maar wel gaan hoor.. anders kom ik morgen gebroken op mijn werk
Welke film ga je vanavond kijken?quote:
Ja jonge, bijna echt vakantie dus dan hoef ik me niet meer te vervelen want dan heeft iedereen vrij.quote:
Toen moest ik werken jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je Brazilië hebt zitten aanmoedigen en dat ze niet moeten zeuren want na NL - Denemarken was je niet zo brak
Iedereen... behalve deze mongol ja...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja jonge, bijna echt vakantie dus dan hoef ik me niet meer te vervelen want dan heeft iedereen vrij.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:53 schreef Gotrick het volgende:
Damn, om 11 uur maar wel gaan hoor.. anders kom ik morgen gebroken op mijn werk
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:56 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Iedereen... behalve deze mongol ja...![]()
Beetje een half jaar horeca contract tekenen.. heel leuk gedaan Rick..
Jij bent een VIESPEUK.quote:
Als jij me wakker houd met je telefoon dan is het primaquote:
Grapjas.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:56 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Iedereen... behalve deze mongol ja...![]()
Beetje een half jaar horeca contract tekenen.. heel leuk gedaan Rick..
Ik zal voorzichtig zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Jij bent een VIESPEUK.
Ik doe niet aan verliefd. Maar ik wil je best een kusje geven. Zolang die piercing mijn lip maar niet mishandelt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je wilt dat ik je ga bellen kan je ;t ook gewoon zeggen hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Als jij me wakker houd met je telefoon dan is het prima
Kan wel redelijk vrij vragen, maar niet te gek.quote:
Maar een beetje geld is ook wel handig toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:58 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Kan wel redelijk vrij vragen, maar niet te gek.
Beetje vaag contract. Maar leuk voor even
Dat gaat niet lukken, sms kan welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik je ga bellen kan je ;t ook gewoon zeggen hoor.
Jazeker, heb al een auto gekocht, kan er mooi sjiek mee uit gaan en spaar een beetjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar een beetje geld is ook wel handig toch?
Kan ook.quote:
Lukt makkelijkquote:
Als ik nu ga slapen wel ja, alleen slaap ik vast niet meteenquote:
Nee, haiven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:06 schreef Gotrick het volgende:
Oh, is iedereen nu opeens in slaap gevallen achter zijn/haar toetsenbord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |