We zijn er nogquote:
VERDOMMEquote:
Ik ga ook zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zijn er nog![]()
Al ga ik wel zo naar bed, geen idee wat DW doet
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
VERDOMME
IK HEB ZATERDAG EEN SLAAPPLEK NODIG IN HEERENVEEN
Oh, want het water in Nederland is niet goed genoeg ofzo?!quote:
Guten tag Herr Panzerknacker.quote:
Long time no see enzquote:
Hoe gaat het hier? alles goed met de oude kern?quote:
quote:
Ja lekker allemaal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe gaat het hier? alles goed met de oude kern?
Veels te lang niet, we moeten nog eens afsprekenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Long time no see enz![]()
Hoe is het ermee?
Ken je daar niet crashen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 exen van me moeten spelen
Ja, ik heb 'm bewust gekozen, en ben op de hoogte van de betekenis.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:10 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja lekker allemaal.
He.. wat ik me nou al af vroeg he.. heb je je Fok! naam bewust gekozen?
Weet je wat een Panzerknacker is en waar de naam vandaan komt?
Nicequote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm bewust gekozen, en ben op de hoogte van de betekenis.
10 juli ONZ BBQ @ my placequote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Veels te lang niet, we moeten nog eens afspreken, bier drinken. Hoe gaat het met Huppelmuts?
Ik nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
De vriendin van ex #1 zal dat niet leuk vinden, andere ex woont bij Leeuwarden en daar mocht ik sowieso niet slapen.quote:
Google is my friendquote:
Vertel mij eens wat ;t is?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan kan ik helaas nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 juli ONZ BBQ @ my place![]()
Ja gaat goed hoor, drukke leuke dag gehad. Met DW naar Walibi geweest vandaag
Bijnaam voor de Duitse soldaten die in wo2 pantservoertuigen (en dan met name tanks) probeerde te vernietigen.quote:
Met mij ook alles goed, nog beter als je je haar weer laat groeien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan kan ik helaas niet, zou wel tof geweest zijn!
Walibi, dat is gaaf of niet? met DW ook alles goed?
De Duitse naam van de zware jongens uit de donald duckquote:
Hoi IX, andere avatarquote:
Mooi dan kan ik nu naar bed, mn aflossing is eindelijk gearriveerdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
HALLO MENSCHEN!! GOEDENAVOND!!! Uw gastheer van vanavond is weer aanwezig. We houden zo wel een pauze van 30-45 minuten maar daarna ben ik u graag weer van dienst.
Ook na WOII nog.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Bijnaam voor de Duitse soldaten die in wo2 pantservoertuigen (en dan met name tanks) probeerde te vernietigen.
En dan vooral met handwapens zoals de Panzerfaust, Panzerschreck, de magneet mijn en de anti-tank mijn (voor de tracks).
Oh ja, dat kloptquote:
Oke.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Bijnaam voor de Duitse soldaten die in wo2 pantservoertuigen (en dan met name tanks) probeerde te vernietigen.
En dan vooral met handwapens zoals de Panzerfaust, Panzerschreck, de magneet mijn en de anti-tank mijn (voor de tracks).
Klopt. Ik mis alleen mijn vriendje Boots nog.quote:
Dat ken ik allemaal niet. Please enlighten me.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Ik mis alleen mijn vriendje Boots nog.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat ken ik allemaal niet. Please enlighten me.
huh... wat... wacht... nee!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik nu naar bed, mn aflossing is eindelijk gearriveerd
Ze is al naar bovenquote:
Weer iets geleerd.quote:
Dat klopt. Ik zit nog beneden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Verdomme!
Oh en jij overnacht bij haar?
Ga ook eens Dora kijkenquote:
Oeh spannend.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zit nog beneden.
[..]
Ga ook eens Dora kijken
Superspannend. Als ik nu ook nog eens een lekkere vent hier had.quote:
Wat een lelijke avatar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Superspannend. Als ik nu ook nog eens een lekkere vent hier had.
Dan vind ik het UI van laforest er toch een stuk beter uitzien.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan vind ik het UI van laforest er toch een stuk beter uitzien.
En wie is nu de gelukkige?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag komt Yordi thuis![]()
En ga ik DW bij de volgende MILF droppen voor dr MILFhopweekje
Zo slecht ziet ze er toch niet uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan vind ik het UI van laforest er toch een stuk beter uitzien.
wie is de volgende MILF?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag komt Yordi thuis![]()
En ga ik DW bij de volgende MILF droppen voor dr MILFhopweekje
Haar eigen moederquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En wie is nu de gelukkige?
[..]
Zo slecht ziet ze er toch niet uit
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar eigen moeder![]()
GVD Ik haat basisscholen en vooral die waar Yordi op zit
Doe ik wel even via PMquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is er mis met die basisscholen dan?
Mijn moeder is geen MILFquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar eigen moeder![]()
GVD Ik haat basisscholen en vooral die waar Yordi op zit
Nietes!quote:
euh....quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En wie is nu de gelukkige?
[..]
Zo slecht ziet ze er toch niet uit
Niet echt hequote:
Totaal niet juist.quote:
Ik ga even foto;s van m;n moeder op fok zetten jaquote:
Dat bepaal ik welquote:
Ga op je eigen moeder kwijlenquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga even foto;s van m;n moeder op fok zetten ja
Nee op je eigen moeder geilen is vies.quote:
Op mijn moeder geilen ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee op je eigen moeder geilen is vies.
Maar in dit geval is vies lekkerquote:
Jij kent mijn moeder niet.quote:
Potentieel goed topic?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben verbaasd dat ie nog open is ja
Dat maakt het spannend.quote:
QFT!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
De moeder van DW is inderdaad geen milf.
Dus jij komt vanavond naar IJlst om te checken of mijn moeder een milf is?quote:
Boh rij dan even via Emmen, scheelt mij weerquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus jij komt vanavond naar IJlst om te checken of mijn moeder een milf is?
Dank u. Jouw mamma ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
quote:
Neuj, die komt vanzelf wel naar mij toe. Even een beetje playen op msn ofzo als ze toevallig een keer op jouw account zitquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus jij komt vanavond naar IJlst om te checken of mijn moeder een milf is?
Veeg me opquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neuj, die komt vanzelf wel naar mij toe. Even een beetje playen op msn ofzo als ze toevallig een keer op jouw account zit![]()
quote:
Hoe laat moet je rijden LL?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
@DW ik vind Dora wel een beetje te zoetsappig voor je hoor ..... maarja het zijn wel 2 lieve kleine meisjes
Je weet dat m;n ouders al 23 jaar gelukkig getrouwd zijn? Het enige ongeluk komt door mij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neuj, die komt vanzelf wel naar mij toe. Even een beetje playen op msn ofzo als ze toevallig een keer op jouw account zit![]()
voel je al wat relaxder dan eerste les?quote:
Mijn ouders zijn zaterdag 40 jaar getrouwdmop de kop afquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet dat m;n ouders al 23 jaar gelukkig getrouwd zijn? Het enige ongeluk komt door mij.
En ze heeft zelf een computer en laptop dus ze zit nooit op m;n pc
als ik al naar een strand ga (en dat komt niet vaak voor), dan is dat vrijwel altijd een naaktstrand...quote:
quote:
respect mij niet gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
als ik al naar een strand ga (en dat komt niet vaak voor), dan is dat vrijwel altijd een naakstrand...
Ik. En dan m'n voetbal "per ongeluk" tussen de zonnende vrouwen schieten.quote:
dan komt het helemaal wel goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik denk dat het voornamelijk die 1e stap zetten was.
Ik ben wel zenuwachtig maar niet zo erg meer als de 1e keer. Het is gewoon een kwestie van tijd en wennen, denk ik
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik. En dan m'n voetbal "per ongeluk" tussen de zonnende vrouwen bejaarden schieten.
mij ook niet, pleuriszandquote:
quote:
Samen gaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
als ik al naar een strand ga (en dat komt niet vaak voor), dan is dat vrijwel altijd een naaktstrand...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |