Mooi dan kan ik nu naar bed, mn aflossing is eindelijk gearriveerdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
HALLO MENSCHEN!! GOEDENAVOND!!! Uw gastheer van vanavond is weer aanwezig. We houden zo wel een pauze van 30-45 minuten maar daarna ben ik u graag weer van dienst.
Ook na WOII nog.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Bijnaam voor de Duitse soldaten die in wo2 pantservoertuigen (en dan met name tanks) probeerde te vernietigen.
En dan vooral met handwapens zoals de Panzerfaust, Panzerschreck, de magneet mijn en de anti-tank mijn (voor de tracks).
Oh ja, dat kloptquote:
Oke.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Bijnaam voor de Duitse soldaten die in wo2 pantservoertuigen (en dan met name tanks) probeerde te vernietigen.
En dan vooral met handwapens zoals de Panzerfaust, Panzerschreck, de magneet mijn en de anti-tank mijn (voor de tracks).
Klopt. Ik mis alleen mijn vriendje Boots nog.quote:
Dat ken ik allemaal niet. Please enlighten me.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Ik mis alleen mijn vriendje Boots nog.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat ken ik allemaal niet. Please enlighten me.
huh... wat... wacht... nee!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik nu naar bed, mn aflossing is eindelijk gearriveerd
Ze is al naar bovenquote:
Weer iets geleerd.quote:
Dat klopt. Ik zit nog beneden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Verdomme!
Oh en jij overnacht bij haar?
Ga ook eens Dora kijkenquote:
Oeh spannend.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zit nog beneden.
[..]
Ga ook eens Dora kijken
Superspannend. Als ik nu ook nog eens een lekkere vent hier had.quote:
Wat een lelijke avatar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Superspannend. Als ik nu ook nog eens een lekkere vent hier had.
Dan vind ik het UI van laforest er toch een stuk beter uitzien.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan vind ik het UI van laforest er toch een stuk beter uitzien.
En wie is nu de gelukkige?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag komt Yordi thuis![]()
En ga ik DW bij de volgende MILF droppen voor dr MILFhopweekje
Zo slecht ziet ze er toch niet uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan vind ik het UI van laforest er toch een stuk beter uitzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |