QFT!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
De moeder van DW is inderdaad geen milf.
Dus jij komt vanavond naar IJlst om te checken of mijn moeder een milf is?quote:
Boh rij dan even via Emmen, scheelt mij weerquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus jij komt vanavond naar IJlst om te checken of mijn moeder een milf is?
Dank u. Jouw mamma ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
quote:
Neuj, die komt vanzelf wel naar mij toe. Even een beetje playen op msn ofzo als ze toevallig een keer op jouw account zitquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus jij komt vanavond naar IJlst om te checken of mijn moeder een milf is?
Veeg me opquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neuj, die komt vanzelf wel naar mij toe. Even een beetje playen op msn ofzo als ze toevallig een keer op jouw account zit![]()
quote:
Hoe laat moet je rijden LL?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
@DW ik vind Dora wel een beetje te zoetsappig voor je hoor ..... maarja het zijn wel 2 lieve kleine meisjes
Je weet dat m;n ouders al 23 jaar gelukkig getrouwd zijn? Het enige ongeluk komt door mij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neuj, die komt vanzelf wel naar mij toe. Even een beetje playen op msn ofzo als ze toevallig een keer op jouw account zit![]()
voel je al wat relaxder dan eerste les?quote:
Mijn ouders zijn zaterdag 40 jaar getrouwdmop de kop afquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet dat m;n ouders al 23 jaar gelukkig getrouwd zijn? Het enige ongeluk komt door mij.
En ze heeft zelf een computer en laptop dus ze zit nooit op m;n pc
als ik al naar een strand ga (en dat komt niet vaak voor), dan is dat vrijwel altijd een naaktstrand...quote:
quote:
respect mij niet gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
als ik al naar een strand ga (en dat komt niet vaak voor), dan is dat vrijwel altijd een naakstrand...
Ik. En dan m'n voetbal "per ongeluk" tussen de zonnende vrouwen schieten.quote:
dan komt het helemaal wel goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik denk dat het voornamelijk die 1e stap zetten was.
Ik ben wel zenuwachtig maar niet zo erg meer als de 1e keer. Het is gewoon een kwestie van tijd en wennen, denk ik
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik. En dan m'n voetbal "per ongeluk" tussen de zonnende vrouwen bejaarden schieten.
mij ook niet, pleuriszandquote:
quote:
Samen gaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
als ik al naar een strand ga (en dat komt niet vaak voor), dan is dat vrijwel altijd een naaktstrand...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |