De Bleach reeks kent inmiddels twee OVA's en drie films, meer informatie hierover is te vinden op bovenstaande link.quote:15 year old Kurosaki Ichigo is not your everyday high school student. He has from as far he can remember always had the ability to see ghosts and spirits. A fateful day arrives as Ichigo encounters the shinigami Kuchiki Rukia, who saves him and his family from a Hollow at the cost of injuring herself. During this encounter, with Rukia unable to defeat the hollow she transfers her shinigami powers into Ichigo. In the aftermath, unable to continue with her job, Rukia allows Ichigo to take on the role of a shinigami in her place as they together defeat the Hollows plaguing Ichigo's town. Based on the manga by Tite Kubo.
De volwassen Nel hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:00 schreef wdn het volgende:
combobreaker! * wdn wijst naar Sesam
[ afbeelding ]
*pout*
Hoe bedoel je? Ik heb die een uur of 4 geleden al gezienquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:28 schreef wdn het volgende:
omg arme Soifon![]()
![]()
Goede episode weerAlhoewel ik meer had verwacht van Halibel!
[ afbeelding ]
Halibelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:28 schreef wdn het volgende:
omg arme Soifon![]()
![]()
Goede episode weerAlhoewel ik meer had verwacht van Halibel!
[ afbeelding ]
Urahara en Stark.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:24 schreef Zeroku het volgende:
Leukste chars tot nu toe zijn imo Byakuya, Yoruichi en Soi Fon.
Ohja, en Urahara inderdaadquote:
Zo vervelend dat het zo lang duurt voordat alle bankai's bekend wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, en Urahara inderdaad. Stark ken ik niet.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Zo vervelend dat het zo lang duurt voordat alle bankai's bekend worden
Had hij daar niet ooit een opmerking over gemaakt? Dat zijn Bankai niet gemaakt was om te vechten ofzo..quote:
Die is echt tof, dat beestquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Had hij daar niet ooit een opmerking over gemaakt? Dat zijn Bankai niet gemaakt was om te vechten ofzo..
Net als die van Unohana, haar shikai is bv een grote witte vliegende 'rog', handig voor transporatie xD
Nee het was geen goed middel om mee te trainen (tegen Sado). Dus of instant kill of weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Had hij daar niet ooit een opmerking over gemaakt? Dat zijn Bankai niet gemaakt was om te vechten ofzo..
Net als die van Unohana, haar shikai is bv een grote witte vliegende 'rog', handig voor transporatie xD
Oh okquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee het was geen goed middel om mee te trainen (tegen Sado). Dus of instant kill of weet ik veel wat.
In ieder geval belachelijk krachtig.
Ichigo heeft een briljante bankai gewoon niet zo imposant. Die van Toshiro is maar matig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Oh ok
Tegen Sado is dat wel logisch, ik vind hem wel tof verder, maar hij is gewoon een zwakkeling vergeleken met de captains..
En alle bankai's zijn volgens mij belachelijk krachtig.. behalve die van Ichigo natuurlijk
Volgens mij een sterker en sneller en hij kan er speciale aanvallen mee doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:53 schreef Zeroku het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die bankai van Byakuya. Hij heeft een 'gewone', maar als hij Shirei Senbonzakura Kageyoshi zegt, dan krijgt hij al die zwaarden etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stiekem heeft hij gewoon bankai
Misschien zie je hem nu tegen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Maar de Bankai van Ichigo maakt hem eigenlijk alleen maar sneller.. hoe lame is datquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Ichigo heeft een briljante bankai gewoon niet zo imposant. Die van Toshiro is maar matig.
Nu ben ik trouwens nog nieuwsgieriger naar de bankai van Gin, zijn shikai vond ik misschien wel de vetste van de eerste saga.
Ja, ik vind het daarom ook zo vervelend om info over Bleach op te zoeken over de characters zonder dat er dingen gespoiled worden. Ik vind manga's lezen gewoon niet leuk, maar iedere week wachten is ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Maar de Bankai van Ichigo maakt hem eigenlijk alleen maar sneller.. hoe lame is dat
Toshiro vind ik een beetje overhyped, maar zijn bankai vind ik wel vet eigenlijk..
Je kunt echt oneidig veel dingen verzinnen als al het water in de atmosfeer je wapen is![]()
Ow je leest de manga niet, daar is Gin's bankai al wel aan bod geweest
Ik ken het, kon niet wachten en ben gaan lezen, en begon het ook nog eens leuk te vindenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja, ik vind het daarom ook zo vervelend om info over Bleach op te zoeken over de characters zonder dat er dingen gespoiled worden. Ik vind manga's lezen gewoon niet leuk, maar iedere week wachten is ook verschrikkelijk
Bleach heeft dan ook wel erg veel fillers. Dat geeft de tekenaars meer tijd om zich op bepaalde scenes te richten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:44 schreef Nic1 het volgende:
Daarom ben ik ook begonnen met de manga, maar ja als je alles gelezen hebt moet je nog steeds wachten.
Vond het een goede aflevering weer, vooral de muziek. Vreemd dat ze voor Bleach wel wekelijks goede animaties kunnen maken, maar voor Naruto maar af en toe.
Uiteraard, hij is niets voor niets de #1quote:Op zondag 20 juni 2010 15:23 schreef Seam het volgende:
Barragan
Ik geloof/hoop trouwens niet dat dat echt het einde van Harribel is, want ik wil haar Segunda Etappe nog wel zien
Barragan ziet er wel verschrikkelijk cool uit zeg, maar ik zit eigenlijk te wachten op Stark
Kumby, en Animeseason.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:40 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik keek altijd naar de releases van DB, maar die zijn gestopt. Wat is volgens jullie een goed (beste/release wekelijks) alternatief?
Pardon? 5 minuten vorige aflevering, einde nog 5 minuten flashback, veel tijdrekken. Misschien 5-10 minuten afleveringquote:
en 2 captains in puin. En de herintroductie van de Vizardsquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pardon? 5 minuten vorige aflevering, einde nog 5 minuten flashback, veel tijdrekken. Misschien 5-10 minuten aflevering
Wou net gaan slapen maar ga nu snel lezenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:55 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Manga:
Wtf, lol
Dat is het enige wat ik erover kan zeggen hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wel!quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het verschijnen van de Vizards vond ik echt één van de gaafste momenten in Bleach sinds tijden.
Ik kan toch steeds wel genietenquote:Verder jammer genoeg weer veel tijdgerek. Maar dat is de laatste standaard bij Bleach. Je kan altijd de eerste 5 minuten als skippen.
Had ik ook. Was echt goed gedaan. Met het beeld dat op zwart ging alsof het eindnummer ging beginnen en dan plotseling: "Hold It"quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik had toen ook meteen een "fuck episode is bijna af want cliffhanger" moment
quote:
Stond ook niksquote:Op zondag 11 juli 2010 17:40 schreef Seam het volgende:
[..]Ik had het gelukkig nog niet gezien. Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig, maar ik vind een manga lezen net zo leuk als de antwoorden hier in spoilers te lezen krijg
Dus ik zal gewoon geduldig moeten zijn
Uraharaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:51 schreef ShiroYasha het volgende:
Aarde aan Koeketrommel, waar blijf je?!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef ShiroYasha het volgende:
kheb de spoilers van de volgende manga gelezen
moet ik niet doen, verpest het echt wel xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap dit stuk niet echt?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap dit stuk niet echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gaat erg langzaamquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ok doe maar in spoilers
Maar vind je het gek dat dalijk weer fillers komen als er zo weinig gebeurd in de manga
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:03 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Duurde zo lang, heb nu zelf al gepakt
Ik ben deze aan het eten, lekker en goedkoop
[ afbeelding ]
zelfgemaakt? van die bakjes met stokjes, waar je limonade in doet?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]Niet eerlijk. Ik zit aan een zelfgemaakt ijsje
Nee danoontjes met een lepel erinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:31 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
zelfgemaakt? van die bakjes met stokjes, waar je limonade in doet?
die zijn wel geniaal.. doen me denken aan de goedkoopste waterijsjes, die haal ik altijd![]()
Nu zitten we eindelijk in het Bleach anime topic, en praten we over eten![]()
Ik ga btw ff naar de kapper, succes met het likken aan je ijsje
Nee hoor, zijn geen fillers zover als ik weet..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Fillers bij Bleach?
Wanneer, we hebben net F*cking veel fillers achter de rug!
Had wat moeite met lezen gisteren en dacht dat men het over naderende fillers had. Ik vond het al vreemd omdat we net enorm veel fillers hadden gehad. Enfin vandaag de manga woohooquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:55 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn geen fillers zover als ik weet..
Waar heb je het precies over?
Je kunt Bleach ook gewoon niet kijken he. Als het je allemaal zo tegenstaat. Zelfs de fillers/extra arcs zijn goed en het opvulwerk wat ze er nu door heen gooien zorgt er gewoon voor dat er iets meer ruimte komt tov. de manga. Dat is beter dan een week helemaal niks krijgen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Van die overbodige stukjes, zoals tig keer inzoomen op de hoofden van de verschillende Vizards.
Wie zegt dat het me allemaal tegenstaat. Tot nu toe overheerst het positieve nog het negatieve, dus kijk ik. Dat betekent niet dat ik niet ook kritisch mag zijn en mijn ongenoegen over mindere kanten mag laten horen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Je kunt Bleach ook gewoon niet kijken he. Als het je allemaal zo tegenstaat. Zelfs de fillers/extra arcs zijn goed en het opvulwerk wat ze er nu door heen gooien zorgt er gewoon voor dat er iets meer ruimte komt tov. de manga. Dat is beter dan een week helemaal niks krijgen.
Het is opvulwerk dat inzoomen maar het zorgt er ook voor dat de spanning opgebouwd wordt. Wat ze deze week gedaan hebben met de Vizards beviel mij dus wel.
Oh maar de afgelopen dagen zie ik alleen maar negatieve reacties hier (van jou en een enkele andere)quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het me allemaal tegenstaat. Tot nu toe overheerst het positieve nog het negatieve, dus kijk ik. Dat betekent niet dat ik niet ook kritisch mag zijn en mijn ongenoegen over mindere kanten mag laten horen.
Dat dat inzoomen voor de spanningsopbouw is, begrijp ik. Maar als je het teveel gebruikt, zoals in deze aflevering imho, dan krijg je bij mij het tegenovergestelde effect, namelijk dat ik me begin te vervelen.
Ik vond de laatste afleveringen gaafquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh maar de afgelopen dagen zie ik alleen maar negatieve reacties hier (van jou en een enkele andere)
Terwijl het allemaal echt niet zo slecht is (vind ik)
Niet de vertaler maar de raw provider. Ach ze zouden in de loop van de dag uit moeten komen en anders wachten op slechte vertalingen op onemangaquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:22 schreef DEOman het volgende:
Kut mangastream, is de manga er eindelijk krijgt de vertaler een vriendin en heeft i er geen tijd meer voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een hekel aan wachtenquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:32 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Niet de vertaler maar de raw provider. Ach ze zouden in de loop van de dag uit moeten komen en anders wachten op slechte vertalingen op onemanga
Ik snap wat je bedoelt, het viel mij ook op. De reden hiervoor is vaak niet eens spanningsopbouw, maar tijd. Het kost gewoon enorm veel tijd om animaties te maken. Daar heb je veel tekenaars voor nodig en die kosten nou eenmaal geld. Vergeet niet dat anime en manga ook maar franchises zijn. Daar moet geld verdiend worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het me allemaal tegenstaat. Tot nu toe overheerst het positieve nog het negatieve, dus kijk ik. Dat betekent niet dat ik niet ook kritisch mag zijn en mijn ongenoegen over mindere kanten mag laten horen.
Dat dat inzoomen voor de spanningsopbouw is, begrijp ik. Maar als je het teveel gebruikt, zoals in deze aflevering imho, dan krijg je bij mij het tegenovergestelde effect, namelijk dat ik me begin te vervelen.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:29 schreef Zeroku het volgende:
Zo, nu bij 165. Schiet lekker op. Wordt nog leuk met Grimmjow en Ulquiorra.
Ik moet aan 165 beginnen, dus morgen zie ik ze beide denk ikquote:
Mooi gevecht zal ik alvast verklappenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moet aan 165 beginnen, dus morgen zie ik ze beide denk ik. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren.
Dat gevecht met Szayel was ook wel tof, met dat pentagram van Uryuu.
Ik kijk er 4/5 per dag. Maar die titels spoilen teveelquote:Op woensdag 21 juli 2010 03:54 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Episode 280 is uit. BAZEN episode ook al lees ik de manga.![]()
![]()
Zeroku: kijk gewoon zoveel mogelijk episodes per dag. Heb ik ook gedaan. Of vind je het anders saai worden? Anyways, ja Renji is een faler, Uryu kan tenminste nog iets doen. en OMG je loopt meer dan 100 episodes achter
![]()
![]()
Oh dat vond ik wel tof, maar wat daarna gebeurt is nog tofferquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kijk er 4/5 per dag. Maar die titels spoilen teveelop Animeseason. Dus ik ga ze weer op Kumby kijken denk ik. Ik ben nu bij 194, waar Nel weer haar True Form heeft.
Ja, nu bij 195quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:15 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Oh dat vond ik wel tof, maar wat daarna gebeurt is nog toffer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Ja, ik twijfel. Volgens een vriend van me is die fucking onduidelijk en dan zou ik twee verhalen nu moeten volgen want bij de manga begin ik dan pas bij 1.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:56 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Hij is zo badassPS, lees gewoon de manga is veel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Welke episode?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:07 schreef dikke_donder het volgende:
dat ik nu pas erachter kom dat hier een Bleach topic is!![]()
anyway, ik kijk het via zomganime.com(uit me hoofd). net als een paar andere series
Twee geschifte personen die wel van een portie martelen houdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef Zeroku het volgende:
Echt, wtf. Dat stuk met Mayuri en Szayel.
Eerst dacht ik dat het weer zo'n simpel iets ging worden met die voodoo dolls, maar toen kwam dat van Mayuri, dat was wel echt tofquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:08 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Twee geschifte personen die wel van een portie martelen houden
Mja hij is een geschifte, maar briljante wetenschapperquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat het weer zo'n simpel iets ging worden met die voodoo dolls, maar toen kwam dat van Mayuri, dat was wel echt tof. Vooral dat einde, met die medicijnen in Nemu.
Hmhm, hij had Ishida vol met bacteriën gestoptquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:17 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Mja hij is een geschifte, maar briljante wetenschapper
Had ook maar een uur ofzo om alles voor te bereiden toch? tegen die voodoo-doll
Verander eens heel snel je avatar en ondertitel naar Zarakiquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, hij had Ishida vol met bacteriën gestopt.
Nee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:24 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Verander eens heel snel je avatar en ondertitel naar Zaraki
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:41 schreef Gray het volgende:
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwarte Piet is uit!
Zit op m'n werk en kan niet in het geheim even kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMGquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:12 schreef luffyd het volgende:Meen je toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik durf niet meer hier te komen dankzij de verleidelijke spoilersquote:
GEWOON NIET LEZENquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:10 schreef Seam het volgende:
[..]
ik durf niet meer hier te komen dankzij de verleidelijke spoilers
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:13 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
GEWOON NIET LEZENGodzijdank wist ik dat het zo'n reactie wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Godzijdank wist ik dat het zo'n reactie was
Och een aardige oplossing op een belachelijk sterke aanval. Barragan zelf was natuurlijk erg bruut. Wel jammer dat we niet zijn segunda etappe te zien kregenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef hexje het volgende:
Wat vonden jullie van de dood van Baraggan Luisenbarn?
Ik had hem nog wel wat langer willen zien. Wat ik niet snap is dat Barragan dood is maar Ōmaeda leeft nogquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Och een aardige oplossing op een belachelijk sterke aanval. Barragan zelf was natuurlijk erg bruut. Wel jammer dat we niet zijn segunda etappe te zien kregen
Omaedaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik had hem nog wel wat langer willen zien. Wat ik niet snap is dat Barragan dood is maar Ōmaeda leeft nog
Ja spoilerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef hexje het volgende:
Wat vonden jullie van de dood van Baraggan Luisenbarn?
Ben je al zo ver dan dat je die naam al kentquote:
Thanksquote:
Ja, Segunda Espada. Valt samen met Aizen, Ichimaru, Kaname, Stark en Halibel Karakaru Town aan en stuurt die Fraccion op die pillars af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Ben je al zo ver dan dat je die naam al kent?
Alleen Ulquiorra heeft dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef Seam het volgende:
Och een aardige oplossing op een belachelijk sterke aanval. Barragan zelf was natuurlijk erg bruut. Wel jammer dat we niet zijn segunda etappe te zien kregen
Heb je snel gedaan dan hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, Segunda Espada. Valt samen met Aizen, Ichimaru, Kaname, Stark en Halibel Karakaru Town aan en stuurt die Fraccion op die pillars af.
Ben nu bij 217quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan dan hoorMaak je geen zorgen, komende tijd beleef je nog voldoende dan
Lol, is dat serieus 217quote:
Van 227 tot 264 of iets dergelijks zijn fillers inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:30 schreef Seam het volgende:
Nu weet ik het weer: korte fillersaga die eigenlijk best leuk is.
verkeerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:30 schreef Seam het volgende:
Nu weet ik het weer: korte fillersaga die eigenlijk best leuk is.
Ik kan je tot 255 ongeveer aanraden hoor, echt leuk en geeft een leuk nieuw beeld van shinigami's. En ik vind de ontwikkeling van Ichigo ook erg tof daarin.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van 227 tot 264 of iets dergelijks zijn fillers inderdaad.
Dus jij zegt doorkijken t/m 255quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan je tot 255 ongeveer aanraden hoor, echt leuk en geeft een leuk nieuw beeld van shinigami's. En ik vind de ontwikkeling van Ichigo ook erg tof daarin.
In ieder geval tot en met 246 dan heb je het tofste wel gehad. Maar goed, dan loopt die saga nog maar heel even door en is ook gewoon erg leuk. Het verhaal vordert een stuk sneller dan de normale arcs en dat is ook een opluchting soms. Een van de afleveringen staat bij mij denk ik in de top tien van vetste Bleach momenten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus jij zegt doorkijken t/m 255? Op zich zou dat wel kunnen
.
Oh, dan kijk ik hem wel tot 255quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:39 schreef Seam het volgende:
[..]
In ieder geval tot en met 246 dan heb je het tofste wel gehad. Maar goed, dan loopt die saga nog maar heel even door en is ook gewoon erg leuk. Het verhaal vordert een stuk sneller dan de normale arcs en dat is ook een opluchting soms. Een van de afleveringen staat bij mij denk ik in de top tien van vetste Bleach momenten.
Geen probleem, en op die manier duurt het ook nog even voordat je voortaan steeds een week moet wachtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dan kijk ik hem wel tot 255, thanks voor de tip
!
Ja, dat is echt een moment waar ik tegenop ziequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Geen probleem, en op die manier duurt het ook nog even voordat je voortaan steeds een week moet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
Je kunt ook eerst de canon bekijken, en nadat je alles hebt gehad de fillers. Op die manier heb je geen onderbreking van het normale verhaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een moment waar ik tegenop zie. Ik kijk er nu 4/5 per dag
.
Alleen Ullq heeft een tweede ressurecionquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Ok dat wist ik toch nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:37 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Alleen Ullq heeft een tweede ressurecion
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef hexje het volgende:
Spoiler ch 415SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:22 schreef Gray het volgende:
[..]de manga is uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noodles
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:33 schreef hexje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet niet denken dat dat gevecht voorbij is in dertig afleveringen hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef Zeroku het volgende:
Kut, nu bij 227 en ik wil eigenlijk gewoon dat gevecht afkijken, maar dan skip ik dus alle fillers wél
Hmmquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat dat gevecht voorbij is in dertig afleveringen he
Erhm...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:44 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Skip je ze nou wel of niet?
Segunda etapa is geen karakter... De letterlijke vertaling is dan ook tweede etappe, of fase 2. Ulquiorra Super Saiya-jin 2 zoals ik het zelf wel es noem.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:00 schreef Zeroku het volgende:
En toen verdween Ulquiorra. Na Segunda Etapa misschien wel mijn favoriete Bleach-character. En die stem
die pas echt precies bij het hele gedrag van Ulquiorra.
Nadat hij zijn Segunda Etapa had laten zien bedoel ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Segunda etapa is geen karakter... De letterlijke vertaling is dan ook tweede etappe, of fase 2. Ulquiorra Super Saiya-jin 2 zoals ik het zelf wel es noem.
Wist ik wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nadat hij zijn Segunda Etapa had laten zien bedoel ik.
Wat ik zo tof vind aan Ulquiorra is dat die stem echt exact bij zijn gedrag past en dat hij altijd zichzelf blijf en nooit van dat patroon afwijkt. En hij ziet er ook nog gewoon übervet uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Wist ik wel.
Eerlijk gezegd vond ik hem daarvoor ook al heel cool. Al blijft Grimmjow Jaggerjack nog steeds mijn favoriet. Hoop nog steeds dat ie stiekem nog leeft...
Die van Kenpachi ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:13 schreef Zeroku het volgende:
Wat ik zo tof vind aan Ulquiorra is dat die stem echt exact bij zijn gedrag past
Van Kenpachi ook inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die van Kenpachi ook![]()
En van IsshinMaar die klinkt ook stoer bij aflevering 111
Ohneequote:
Dan is mijn lijstje nog simpeler:quote:
Uhuh. Ben al een episode verderquote:
Bron? Ik word echt gek als het zo is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef hexje het volgende:
Beginnen over een maandje de fillers weer?
De laatste ep van dit seizoen heet: "Gaiden! Ichigo and the Magic Lamp" ( "Gaiden! Ichigo to mahou no ranpu" )quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:45 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Bron? Ik word echt gek als het zo is.
o.oquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:56 schreef hexje het volgende:
[..]
De laatste ep van dit seizoen heet: "Gaiden! Ichigo and the Magic Lamp" ( "Gaiden! Ichigo to mahou no ranpu" )
Ik lees de manga en dit heb ik niet gelezen.
Wat is dat toch een irritant kut ventje he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef Zeroku het volgende:
Wat de fuck is dat met die Wonderweiss. Altijd zo'n irritante kutchar gevonden..
Hele tijd dat gejank. Daar word je echt schijtziek vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Wat is dat toch een irritant kut ventje he?
En de anime loopt de manga behoorlijk in. De anime is ongeveer 35 chapters achter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zwarte Piet is uit!
Uhuh. Nog 3.quote:
Afmaken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:23 schreef Zeroku het volgende:
Zo, nu alleen nog 284. Wtf deed Aizen bij Halibel
Ja, no shitquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manga uit...Die is echt mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:06 schreef luffyd het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noodles
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:47 schreef ikhouvannoodles het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.epic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:54 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]Source?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit ik ook op te wachtenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week filler
Nog 36 uur en dan manga
hier issie te vinden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het einde trouwens een kijkje in de fillers die we nu zullen krijgen
[ Bericht 14% gewijzigd door ShiroYasha op 31-08-2010 17:32:47 ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:07 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
hier issie te vinden:Ah thanks. Wel een toffe aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het einde trouwens een kijkje in de fillers die we nu zullen krijgen
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:BAAS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
mwa. Niet dat ik het wel goed kan maar ik vind deze niet zo sterk.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER:
http://marjolijntje82.deviantart.com/gallery/#/d2xumh4
nice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:22 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]Wist heulemaal niet dat jij hier rond lurkte zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-die NSOD onder je naam zegt meer dan genoegWaarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
NSOD.. old times.. hij is nog nooit verslagenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:31 schreef Baszh het volgende:
[..]
Wist heulemaal niet dat jij hier rond lurkte zeg.
-die NSOD onder je naam zegt meer dan genoeg
Nee amsterdam... ik ga vrijdag naar Zwolle dan gaat die zoon van Eveline mijn PC fixen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
NSOD.. old times.. hij is nog nooit verslagen
Gast we hadden nog samen dat topic over die kerel die jou wou oplichten!
Vanaf waar post je nu? Zwollywood? :/
Apart, heeft die pakistaan nog iets voor elkaar gekregen dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nee amsterdam... ik ga vrijdag naar Zwolle dan gaat die zoon van Eveline mijn PC fixen.
Verder kan ik geen anime kijken want ik kan alleen in veilige modus en dan heb ik geen geluid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ow hij is uit, veel lees-plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door ShiroYasha op 09-09-2010 14:41:12 ]
....En nu weer een week wachten...quote:Op donderdag 9 september 2010 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat vet de manga
Voorstellen als dit in de anime gebeurd...
quote:Op woensdag 15 september 2010 01:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kenpachi
Manga:Hij is coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Betekent dit het einde van Bleach wanneer hij zijn aanval gebruikt?!quote:Op donderdag 16 september 2010 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
uit!
http://mangastream.com/read/bleach/70786129/3
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:20 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Betekent dit het einde van Bleach wanneer hij zijn aanval gebruikt?!
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:15 schreef hexje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:06 schreef Nic1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |