GEWOON NIET LEZENquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:10 schreef Seam het volgende:
[..]
ik durf niet meer hier te komen dankzij de verleidelijke spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:13 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
GEWOON NIET LEZENGodzijdank wist ik dat het zo'n reactie wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Godzijdank wist ik dat het zo'n reactie was
Och een aardige oplossing op een belachelijk sterke aanval. Barragan zelf was natuurlijk erg bruut. Wel jammer dat we niet zijn segunda etappe te zien kregenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef hexje het volgende:
Wat vonden jullie van de dood van Baraggan Luisenbarn?
Ik had hem nog wel wat langer willen zien. Wat ik niet snap is dat Barragan dood is maar Ōmaeda leeft nogquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Och een aardige oplossing op een belachelijk sterke aanval. Barragan zelf was natuurlijk erg bruut. Wel jammer dat we niet zijn segunda etappe te zien kregen
Omaedaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik had hem nog wel wat langer willen zien. Wat ik niet snap is dat Barragan dood is maar Ōmaeda leeft nog
Ja spoilerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef hexje het volgende:
Wat vonden jullie van de dood van Baraggan Luisenbarn?
Ben je al zo ver dan dat je die naam al kentquote:
Thanksquote:
Ja, Segunda Espada. Valt samen met Aizen, Ichimaru, Kaname, Stark en Halibel Karakaru Town aan en stuurt die Fraccion op die pillars af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Ben je al zo ver dan dat je die naam al kent?
Alleen Ulquiorra heeft dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef Seam het volgende:
Och een aardige oplossing op een belachelijk sterke aanval. Barragan zelf was natuurlijk erg bruut. Wel jammer dat we niet zijn segunda etappe te zien kregen
Heb je snel gedaan dan hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, Segunda Espada. Valt samen met Aizen, Ichimaru, Kaname, Stark en Halibel Karakaru Town aan en stuurt die Fraccion op die pillars af.
Ben nu bij 217quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan dan hoorMaak je geen zorgen, komende tijd beleef je nog voldoende dan
Lol, is dat serieus 217quote:
Van 227 tot 264 of iets dergelijks zijn fillers inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:30 schreef Seam het volgende:
Nu weet ik het weer: korte fillersaga die eigenlijk best leuk is.
verkeerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:30 schreef Seam het volgende:
Nu weet ik het weer: korte fillersaga die eigenlijk best leuk is.
Ik kan je tot 255 ongeveer aanraden hoor, echt leuk en geeft een leuk nieuw beeld van shinigami's. En ik vind de ontwikkeling van Ichigo ook erg tof daarin.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van 227 tot 264 of iets dergelijks zijn fillers inderdaad.
Dus jij zegt doorkijken t/m 255quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan je tot 255 ongeveer aanraden hoor, echt leuk en geeft een leuk nieuw beeld van shinigami's. En ik vind de ontwikkeling van Ichigo ook erg tof daarin.
In ieder geval tot en met 246 dan heb je het tofste wel gehad. Maar goed, dan loopt die saga nog maar heel even door en is ook gewoon erg leuk. Het verhaal vordert een stuk sneller dan de normale arcs en dat is ook een opluchting soms. Een van de afleveringen staat bij mij denk ik in de top tien van vetste Bleach momenten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus jij zegt doorkijken t/m 255? Op zich zou dat wel kunnen
.
Oh, dan kijk ik hem wel tot 255quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:39 schreef Seam het volgende:
[..]
In ieder geval tot en met 246 dan heb je het tofste wel gehad. Maar goed, dan loopt die saga nog maar heel even door en is ook gewoon erg leuk. Het verhaal vordert een stuk sneller dan de normale arcs en dat is ook een opluchting soms. Een van de afleveringen staat bij mij denk ik in de top tien van vetste Bleach momenten.
Geen probleem, en op die manier duurt het ook nog even voordat je voortaan steeds een week moet wachtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dan kijk ik hem wel tot 255, thanks voor de tip
!
Ja, dat is echt een moment waar ik tegenop ziequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Geen probleem, en op die manier duurt het ook nog even voordat je voortaan steeds een week moet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |