quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:29 schreef Zeroku het volgende:
Zo, nu bij 165. Schiet lekker op. Wordt nog leuk met Grimmjow en Ulquiorra.
Ik moet aan 165 beginnen, dus morgen zie ik ze beide denk ikquote:
Mooi gevecht zal ik alvast verklappenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moet aan 165 beginnen, dus morgen zie ik ze beide denk ik. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren.
Dat gevecht met Szayel was ook wel tof, met dat pentagram van Uryuu.
Ik kijk er 4/5 per dag. Maar die titels spoilen teveelquote:Op woensdag 21 juli 2010 03:54 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Episode 280 is uit. BAZEN episode ook al lees ik de manga.![]()
![]()
Zeroku: kijk gewoon zoveel mogelijk episodes per dag. Heb ik ook gedaan. Of vind je het anders saai worden? Anyways, ja Renji is een faler, Uryu kan tenminste nog iets doen. en OMG je loopt meer dan 100 episodes achter
![]()
![]()
Oh dat vond ik wel tof, maar wat daarna gebeurt is nog tofferquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kijk er 4/5 per dag. Maar die titels spoilen teveelop Animeseason. Dus ik ga ze weer op Kumby kijken denk ik. Ik ben nu bij 194, waar Nel weer haar True Form heeft.
Ja, nu bij 195quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:15 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Oh dat vond ik wel tof, maar wat daarna gebeurt is nog toffer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik twijfel. Volgens een vriend van me is die fucking onduidelijk en dan zou ik twee verhalen nu moeten volgen want bij de manga begin ik dan pas bij 1.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:56 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Hij is zo badassPS, lees gewoon de manga is veel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Welke episode?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:07 schreef dikke_donder het volgende:
dat ik nu pas erachter kom dat hier een Bleach topic is!![]()
anyway, ik kijk het via zomganime.com(uit me hoofd). net als een paar andere series
Twee geschifte personen die wel van een portie martelen houdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef Zeroku het volgende:
Echt, wtf. Dat stuk met Mayuri en Szayel.
Eerst dacht ik dat het weer zo'n simpel iets ging worden met die voodoo dolls, maar toen kwam dat van Mayuri, dat was wel echt tofquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:08 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Twee geschifte personen die wel van een portie martelen houden
Mja hij is een geschifte, maar briljante wetenschapperquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat het weer zo'n simpel iets ging worden met die voodoo dolls, maar toen kwam dat van Mayuri, dat was wel echt tof. Vooral dat einde, met die medicijnen in Nemu.
Hmhm, hij had Ishida vol met bacteriën gestoptquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:17 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Mja hij is een geschifte, maar briljante wetenschapper
Had ook maar een uur ofzo om alles voor te bereiden toch? tegen die voodoo-doll
Verander eens heel snel je avatar en ondertitel naar Zarakiquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, hij had Ishida vol met bacteriën gestopt.
Nee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:24 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Verander eens heel snel je avatar en ondertitel naar Zaraki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:41 schreef Gray het volgende:
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwarte Piet is uit!
Zit op m'n werk en kan niet in het geheim even kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMGquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:12 schreef luffyd het volgende:Meen je toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik durf niet meer hier te komen dankzij de verleidelijke spoilersquote:
GEWOON NIET LEZENquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:10 schreef Seam het volgende:
[..]
ik durf niet meer hier te komen dankzij de verleidelijke spoilers
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:13 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
GEWOON NIET LEZENGodzijdank wist ik dat het zo'n reactie wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Godzijdank wist ik dat het zo'n reactie was
Och een aardige oplossing op een belachelijk sterke aanval. Barragan zelf was natuurlijk erg bruut. Wel jammer dat we niet zijn segunda etappe te zien kregenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef hexje het volgende:
Wat vonden jullie van de dood van Baraggan Luisenbarn?
Ik had hem nog wel wat langer willen zien. Wat ik niet snap is dat Barragan dood is maar Ōmaeda leeft nogquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Och een aardige oplossing op een belachelijk sterke aanval. Barragan zelf was natuurlijk erg bruut. Wel jammer dat we niet zijn segunda etappe te zien kregen
Omaedaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik had hem nog wel wat langer willen zien. Wat ik niet snap is dat Barragan dood is maar Ōmaeda leeft nog
Ja spoilerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef hexje het volgende:
Wat vonden jullie van de dood van Baraggan Luisenbarn?
Ben je al zo ver dan dat je die naam al kentquote:
Thanksquote:
Ja, Segunda Espada. Valt samen met Aizen, Ichimaru, Kaname, Stark en Halibel Karakaru Town aan en stuurt die Fraccion op die pillars af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Ben je al zo ver dan dat je die naam al kent?
Alleen Ulquiorra heeft dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef Seam het volgende:
Och een aardige oplossing op een belachelijk sterke aanval. Barragan zelf was natuurlijk erg bruut. Wel jammer dat we niet zijn segunda etappe te zien kregen
Heb je snel gedaan dan hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, Segunda Espada. Valt samen met Aizen, Ichimaru, Kaname, Stark en Halibel Karakaru Town aan en stuurt die Fraccion op die pillars af.
Ben nu bij 217quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan dan hoorMaak je geen zorgen, komende tijd beleef je nog voldoende dan
Lol, is dat serieus 217quote:
Van 227 tot 264 of iets dergelijks zijn fillers inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:30 schreef Seam het volgende:
Nu weet ik het weer: korte fillersaga die eigenlijk best leuk is.
verkeerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:30 schreef Seam het volgende:
Nu weet ik het weer: korte fillersaga die eigenlijk best leuk is.
Ik kan je tot 255 ongeveer aanraden hoor, echt leuk en geeft een leuk nieuw beeld van shinigami's. En ik vind de ontwikkeling van Ichigo ook erg tof daarin.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van 227 tot 264 of iets dergelijks zijn fillers inderdaad.
Dus jij zegt doorkijken t/m 255quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan je tot 255 ongeveer aanraden hoor, echt leuk en geeft een leuk nieuw beeld van shinigami's. En ik vind de ontwikkeling van Ichigo ook erg tof daarin.
In ieder geval tot en met 246 dan heb je het tofste wel gehad. Maar goed, dan loopt die saga nog maar heel even door en is ook gewoon erg leuk. Het verhaal vordert een stuk sneller dan de normale arcs en dat is ook een opluchting soms. Een van de afleveringen staat bij mij denk ik in de top tien van vetste Bleach momenten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus jij zegt doorkijken t/m 255? Op zich zou dat wel kunnen
.
Oh, dan kijk ik hem wel tot 255quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:39 schreef Seam het volgende:
[..]
In ieder geval tot en met 246 dan heb je het tofste wel gehad. Maar goed, dan loopt die saga nog maar heel even door en is ook gewoon erg leuk. Het verhaal vordert een stuk sneller dan de normale arcs en dat is ook een opluchting soms. Een van de afleveringen staat bij mij denk ik in de top tien van vetste Bleach momenten.
Geen probleem, en op die manier duurt het ook nog even voordat je voortaan steeds een week moet wachtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dan kijk ik hem wel tot 255, thanks voor de tip
!
Ja, dat is echt een moment waar ik tegenop ziequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Geen probleem, en op die manier duurt het ook nog even voordat je voortaan steeds een week moet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
Je kunt ook eerst de canon bekijken, en nadat je alles hebt gehad de fillers. Op die manier heb je geen onderbreking van het normale verhaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een moment waar ik tegenop zie. Ik kijk er nu 4/5 per dag
.
Alleen Ullq heeft een tweede ressurecionquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Ok dat wist ik toch nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:37 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Alleen Ullq heeft een tweede ressurecion
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef hexje het volgende:
Spoiler ch 415SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:22 schreef Gray het volgende:
[..]de manga is uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noodles
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:33 schreef hexje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet niet denken dat dat gevecht voorbij is in dertig afleveringen hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef Zeroku het volgende:
Kut, nu bij 227 en ik wil eigenlijk gewoon dat gevecht afkijken, maar dan skip ik dus alle fillers wél
Hmmquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat dat gevecht voorbij is in dertig afleveringen he
Erhm...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:44 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Skip je ze nou wel of niet?
Segunda etapa is geen karakter... De letterlijke vertaling is dan ook tweede etappe, of fase 2. Ulquiorra Super Saiya-jin 2 zoals ik het zelf wel es noem.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:00 schreef Zeroku het volgende:
En toen verdween Ulquiorra. Na Segunda Etapa misschien wel mijn favoriete Bleach-character. En die stem
die pas echt precies bij het hele gedrag van Ulquiorra.
Nadat hij zijn Segunda Etapa had laten zien bedoel ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Segunda etapa is geen karakter... De letterlijke vertaling is dan ook tweede etappe, of fase 2. Ulquiorra Super Saiya-jin 2 zoals ik het zelf wel es noem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |