SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Je kunt ook eerst de canon bekijken, en nadat je alles hebt gehad de fillers. Op die manier heb je geen onderbreking van het normale verhaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een moment waar ik tegenop zie. Ik kijk er nu 4/5 per dag
.
Alleen Ullq heeft een tweede ressurecionquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Och een aardige oplossing op een belachelijk sterke aanval. Barragan zelf was natuurlijk erg bruut. Wel jammer dat we niet zijn segunda etappe te zien kregen
Ok dat wist ik toch nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:37 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Alleen Ullq heeft een tweede ressurecion
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef hexje het volgende:
Spoiler ch 415SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:22 schreef Gray het volgende:
[..]de manga is uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noodles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:33 schreef hexje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet niet denken dat dat gevecht voorbij is in dertig afleveringen hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef Zeroku het volgende:
Kut, nu bij 227 en ik wil eigenlijk gewoon dat gevecht afkijken, maar dan skip ik dus alle fillers wél
Hmmquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat dat gevecht voorbij is in dertig afleveringen he
Erhm...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:44 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Skip je ze nou wel of niet?
Segunda etapa is geen karakter... De letterlijke vertaling is dan ook tweede etappe, of fase 2. Ulquiorra Super Saiya-jin 2 zoals ik het zelf wel es noem.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:00 schreef Zeroku het volgende:
En toen verdween Ulquiorra. Na Segunda Etapa misschien wel mijn favoriete Bleach-character. En die stem
die pas echt precies bij het hele gedrag van Ulquiorra.
Nadat hij zijn Segunda Etapa had laten zien bedoel ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Segunda etapa is geen karakter... De letterlijke vertaling is dan ook tweede etappe, of fase 2. Ulquiorra Super Saiya-jin 2 zoals ik het zelf wel es noem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |