Pardon? 5 minuten vorige aflevering, einde nog 5 minuten flashback, veel tijdrekken. Misschien 5-10 minuten afleveringquote:
en 2 captains in puin. En de herintroductie van de Vizardsquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pardon? 5 minuten vorige aflevering, einde nog 5 minuten flashback, veel tijdrekken. Misschien 5-10 minuten aflevering
Wou net gaan slapen maar ga nu snel lezenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:55 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Manga:
Wtf, lol
Dat is het enige wat ik erover kan zeggen hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wel!quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het verschijnen van de Vizards vond ik echt één van de gaafste momenten in Bleach sinds tijden.
Ik kan toch steeds wel genietenquote:Verder jammer genoeg weer veel tijdgerek. Maar dat is de laatste standaard bij Bleach. Je kan altijd de eerste 5 minuten als skippen.
Had ik ook. Was echt goed gedaan. Met het beeld dat op zwart ging alsof het eindnummer ging beginnen en dan plotseling: "Hold It"quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik had toen ook meteen een "fuck episode is bijna af want cliffhanger" moment
quote:
Stond ook niksquote:Op zondag 11 juli 2010 17:40 schreef Seam het volgende:
[..]Ik had het gelukkig nog niet gezien. Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig, maar ik vind een manga lezen net zo leuk als de antwoorden hier in spoilers te lezen krijg
Dus ik zal gewoon geduldig moeten zijn
Uraharaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:51 schreef ShiroYasha het volgende:
Aarde aan Koeketrommel, waar blijf je?!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef ShiroYasha het volgende:
kheb de spoilers van de volgende manga gelezen
moet ik niet doen, verpest het echt wel xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap dit stuk niet echt?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap dit stuk niet echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |