Bron? Ik word echt gek als het zo is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef hexje het volgende:
Beginnen over een maandje de fillers weer?
De laatste ep van dit seizoen heet: "Gaiden! Ichigo and the Magic Lamp" ( "Gaiden! Ichigo to mahou no ranpu" )quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:45 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Bron? Ik word echt gek als het zo is.
o.oquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:56 schreef hexje het volgende:
[..]
De laatste ep van dit seizoen heet: "Gaiden! Ichigo and the Magic Lamp" ( "Gaiden! Ichigo to mahou no ranpu" )
Ik lees de manga en dit heb ik niet gelezen.
Wat is dat toch een irritant kut ventje he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef Zeroku het volgende:
Wat de fuck is dat met die Wonderweiss. Altijd zo'n irritante kutchar gevonden..
Hele tijd dat gejank. Daar word je echt schijtziek vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Wat is dat toch een irritant kut ventje he?
En de anime loopt de manga behoorlijk in. De anime is ongeveer 35 chapters achter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Uhuh. Nog 3.quote:
Afmaken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:23 schreef Zeroku het volgende:
Zo, nu alleen nog 284. Wtf deed Aizen bij Halibel
Ja, no shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manga uit...Die is echt mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |