De Bleach reeks kent inmiddels twee OVA's en drie films, meer informatie hierover is te vinden op bovenstaande link.quote:15 year old Kurosaki Ichigo is not your everyday high school student. He has from as far he can remember always had the ability to see ghosts and spirits. A fateful day arrives as Ichigo encounters the shinigami Kuchiki Rukia, who saves him and his family from a Hollow at the cost of injuring herself. During this encounter, with Rukia unable to defeat the hollow she transfers her shinigami powers into Ichigo. In the aftermath, unable to continue with her job, Rukia allows Ichigo to take on the role of a shinigami in her place as they together defeat the Hollows plaguing Ichigo's town. Based on the manga by Tite Kubo.
De volwassen Nel hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:00 schreef wdn het volgende:
combobreaker! * wdn wijst naar Sesam
[ afbeelding ]
*pout*
Hoe bedoel je? Ik heb die een uur of 4 geleden al gezienquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:28 schreef wdn het volgende:
omg arme Soifon![]()
![]()
Goede episode weerAlhoewel ik meer had verwacht van Halibel!
[ afbeelding ]
Halibelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:28 schreef wdn het volgende:
omg arme Soifon![]()
![]()
Goede episode weerAlhoewel ik meer had verwacht van Halibel!
[ afbeelding ]
Urahara en Stark.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:24 schreef Zeroku het volgende:
Leukste chars tot nu toe zijn imo Byakuya, Yoruichi en Soi Fon.
Ohja, en Urahara inderdaadquote:
Zo vervelend dat het zo lang duurt voordat alle bankai's bekend wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, en Urahara inderdaad. Stark ken ik niet.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Zo vervelend dat het zo lang duurt voordat alle bankai's bekend worden
Had hij daar niet ooit een opmerking over gemaakt? Dat zijn Bankai niet gemaakt was om te vechten ofzo..quote:
Die is echt tof, dat beestquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Had hij daar niet ooit een opmerking over gemaakt? Dat zijn Bankai niet gemaakt was om te vechten ofzo..
Net als die van Unohana, haar shikai is bv een grote witte vliegende 'rog', handig voor transporatie xD
Nee het was geen goed middel om mee te trainen (tegen Sado). Dus of instant kill of weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Had hij daar niet ooit een opmerking over gemaakt? Dat zijn Bankai niet gemaakt was om te vechten ofzo..
Net als die van Unohana, haar shikai is bv een grote witte vliegende 'rog', handig voor transporatie xD
Oh okquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee het was geen goed middel om mee te trainen (tegen Sado). Dus of instant kill of weet ik veel wat.
In ieder geval belachelijk krachtig.
Ichigo heeft een briljante bankai gewoon niet zo imposant. Die van Toshiro is maar matig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Oh ok
Tegen Sado is dat wel logisch, ik vind hem wel tof verder, maar hij is gewoon een zwakkeling vergeleken met de captains..
En alle bankai's zijn volgens mij belachelijk krachtig.. behalve die van Ichigo natuurlijk
Volgens mij een sterker en sneller en hij kan er speciale aanvallen mee doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:53 schreef Zeroku het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die bankai van Byakuya. Hij heeft een 'gewone', maar als hij Shirei Senbonzakura Kageyoshi zegt, dan krijgt hij al die zwaarden etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stiekem heeft hij gewoon bankai
Misschien zie je hem nu tegen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Maar de Bankai van Ichigo maakt hem eigenlijk alleen maar sneller.. hoe lame is datquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Ichigo heeft een briljante bankai gewoon niet zo imposant. Die van Toshiro is maar matig.
Nu ben ik trouwens nog nieuwsgieriger naar de bankai van Gin, zijn shikai vond ik misschien wel de vetste van de eerste saga.
Ja, ik vind het daarom ook zo vervelend om info over Bleach op te zoeken over de characters zonder dat er dingen gespoiled worden. Ik vind manga's lezen gewoon niet leuk, maar iedere week wachten is ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Maar de Bankai van Ichigo maakt hem eigenlijk alleen maar sneller.. hoe lame is dat
Toshiro vind ik een beetje overhyped, maar zijn bankai vind ik wel vet eigenlijk..
Je kunt echt oneidig veel dingen verzinnen als al het water in de atmosfeer je wapen is![]()
Ow je leest de manga niet, daar is Gin's bankai al wel aan bod geweest
Ik ken het, kon niet wachten en ben gaan lezen, en begon het ook nog eens leuk te vindenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja, ik vind het daarom ook zo vervelend om info over Bleach op te zoeken over de characters zonder dat er dingen gespoiled worden. Ik vind manga's lezen gewoon niet leuk, maar iedere week wachten is ook verschrikkelijk
Bleach heeft dan ook wel erg veel fillers. Dat geeft de tekenaars meer tijd om zich op bepaalde scenes te richten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:44 schreef Nic1 het volgende:
Daarom ben ik ook begonnen met de manga, maar ja als je alles gelezen hebt moet je nog steeds wachten.
Vond het een goede aflevering weer, vooral de muziek. Vreemd dat ze voor Bleach wel wekelijks goede animaties kunnen maken, maar voor Naruto maar af en toe.
Uiteraard, hij is niets voor niets de #1quote:Op zondag 20 juni 2010 15:23 schreef Seam het volgende:
Barragan
Ik geloof/hoop trouwens niet dat dat echt het einde van Harribel is, want ik wil haar Segunda Etappe nog wel zien
Barragan ziet er wel verschrikkelijk cool uit zeg, maar ik zit eigenlijk te wachten op Stark
Kumby, en Animeseason.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:40 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik keek altijd naar de releases van DB, maar die zijn gestopt. Wat is volgens jullie een goed (beste/release wekelijks) alternatief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |