net eens even op mijn ' honing' gekeken en daar staat alleen op ' 100% natuurzuiver' en dat het uit eu-landen en niet eu-landen komt... Voorheen had ik honing uit de wereldwinkel die wel honing was en nog lekkerder trouwens ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 05:52 schreef Glesse het volgende:
Ja en om even terug te komen op de herkomst/verdunning van honing met suiker; Keuringsdienst van Waarde had daar 2 seizoenen terug een aflevering over. Gaat dan inderdaad over BIO-honing die wel volledig puur ism, en veel andere honing niet, en honing uit niet EU-landen al helemaal niet...
Oeh ik heb heerlijk geslapen maar 't was wel kort voor mn gevoel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:24 schreef Aure het volgende:
goeiemorgen![]()
Ik ga zo weer een paar uurtjes flyeren en daarna duik ik gewoon weer mn bed in denk ik
Maar je zei dat je ongeacht bedtijd altijd om 5 uur 's ochtends wakker wordt. Dat is een typisch voorbeeld dat je je opstatijd moet verleggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:51 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, ik probeer de slaap te verlengen. niet te verleggen
niet overdrijven he... anders ga ik denken dat je anorexia hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:48 schreef Stereotomy het volgende:
134 potjes me-heeet vet als op de tafel gezet!
Dieptepunt hier vanochtend.
Op de weegschaal![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat ik sinds 2001 niet meer zo weinig gewogen heb.
Niet zolang ik Friet op Vrijdag (wat een uitvindingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
niet overdrijven he... anders ga ik denken dat je anorexia hebt
laat ik die nu net 2 dagen gebruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar je zei dat je ongeacht bedtijd altijd om 5 uur 's ochtends wakker wordt. Dat is een typisch voorbeeld dat je je opstatijd moet verleggen.
Wat je ook kunt proberen zijn de Timed Release tabletten melatonine van bijv. Sleepzz. Deze kun je innemen vlak voor het slapen. Kijk ook of je slaapkamer verduisterd genoeg is, of dat er externe (geluids) factoren zijn die je 's ochtends wakker maken.
Goed werk danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:48 schreef Stereotomy het volgende:
Op de weegschaal![]()
![]()
![]()
![]()
wat is sho? dan ga ik ff checkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:17 schreef SeaOfLove het volgende:
wie nog even wil lachen: tjek het britney topic in sho
Ja, ik ban van zaterdag avond tot dinsdag ochtend in Budapest geweest, was prachtig. Echt een aanrader, absoluut. Schitterende stad. En goedkoop in eten en drankquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:23 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, hoe was Oost-Europa? daar was je toch laatst heen?
En wat had je als dosering?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
laat ik die nu net 2 dagen gebruiken
Sleepzz Continu
en budapest was de duurste van de oost europese steden waar ik ben geweestquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, ik ban van zaterdag avond tot dinsdag ochtend in Budapest geweest, was prachtig. Echt een aanrader, absoluut. Schitterende stad. En goedkoop in eten en drank
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten lieve Lielie
Ik ga ookdankzij de melatonine
![]()
Morgen generale, overmorgen premiere.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 05:54 schreef Mistbank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie ze het liefst zoals hierboven afgebeeld.. Niets mis mee!
Ik heb kortingflyers van servex uitgedeeld. Rondje van het station, 20 % korting bij de stationwinkelsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oeh ik heb heerlijk geslapen maar 't was wel kort voor mn gevoel.
Wat voor flyers ga je uitdelen?
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat gesteggel over je vrije dag?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Donderdagmiddag lekker vrijSpoedklusje om buikfoto's te maken bij een zwangere vriendin
Ben benieuwd hoe dat gaat
Wordt de eerste keer.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb kortingflyers van servex uitgedeeld. Rondje van het station, 20 % korting bij de stationwinkels
Nee, voor een promotiebureau dat ingehuurd wordt door o.a. Servexquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah die zijn meestal wel in trekwerk je voor Servex?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.stomwijzer.nl/5sec/
De 5 seconden stomwijzer, geniaal
'Welke partij moet hoog scoren in je stemadvies?'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel leuk: http://kieswijzerwijzer.nl/
Ja echt geniaal die vragenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'Welke partij moet hoog scoren in je stemadvies?'
Ach...ik heb vrijdag maar opgegevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat gesteggel over je vrije dag?
Jaaa, ben benieuwd hoe het is geworden!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een nieuwe haarknip gekocht![]()
Die ander was na vier keer dragen spóórloos verdwenen.
En ik heb stoere middeleeuwse fakkels.
En ik ga een foto maken van de tuin
Gespierd spijkertjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:48 schreef Stereotomy het volgende:
Op de weegschaal![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan altijd mooi zien wie er dan écht stressbestendig is en wie nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef DarkElf het volgende:
altijd leuk op de vroege ochtend een lekkere crisis Bluezz
net hardgelopen, man wat een wind!maar t ging lekker dus ik ben tevree
groot gelijk dat je niet bent gaan fietsen, t waait echt hardquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan altijd mooi zien wie er dan écht stressbestendig is en wie nietIk stel wel eens voor zo'n situatie na te spelen met nieuwe sollicitanten
Fijn dat het goed ging met het lopen!
Ik liet het fietsen naar mijn werk maar ff zitten, heel veel wind voelde ik, en ik wil vanavond ook nog zwemmen... moet nu ook eenmaal keuzes maken
Dat gaat niet werkenquote:
hee geen Hanen vermoorden hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:09 schreef Laydina het volgende:
Iemand die de haan van mijn buren wil vermoorden!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
lekker windje hier juist op kantoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
groot gelijk dat je niet bent gaan fietsen, t waait echt hard
Daar kom ik niet hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker windje hier juist op kantooripv die rotairco. maar het waait hier niet zo hard.
bloemendaal aan zee idd vast stukken harder B.
Lekker gebraden haantjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:09 schreef Laydina het volgende:
Iemand die de haan van mijn buren wil vermoorden!?!
WAAAAAAAAHHHHHHH WOOOOOOOOOEEEEEEEEE WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Alleen degene die teveel lawaai maken
ligt dat ver van elkaar? en dan weer met pont terug en terugfietsen ofzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar kom ik niet hoorMaar van B. daal dorp naar Beverwijk fietsen en dan met de pont over
Coolquote:
Dat zou best wel lekker kunnen zijnquote:
Dood aan haan!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
WAAAAAAAAHHHHHHH WOOOOOOOOOEEEEEEEEE WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE
Jaquote:
No problemo!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolWaar is dat voor
je DVD's komen trouwens ietsiepietsie later
Ben al met al ruim 3 kwartier bezig met fiets en pont, met de trein een half uur van deur tot deurquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ligt dat ver van elkaar? en dan weer met pont terug en terugfietsen ofzo?
Coolquote:
okequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken
Zou 10 tabletten (1 mg) als max aanhouden en bij 5 tabletten (0.5 mg) beginnen.
Netjesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:06 schreef DarkElf het volgende:
bloeduitslagen waren goed, muv 1 pancreaswaarde die wat gestegen was. dat kan wat klachten geven idd maar hoef ik mij geen zorgen om te makende waardes zullen een hele tijd blijven schommelen. nierfunctie was weer iets slechter maar ook dat schommelt. Maar al met al gaat t goed dus lekker zo door blijven gaan
goed zo! have funquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik ga hier nu aan de middagwandelingff lekker iPod op en flink doorstappen
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:06 schreef DarkElf het volgende:
bloeduitslagen waren goed, muv 1 pancreaswaarde die wat gestegen was. dat kan wat klachten geven idd maar hoef ik mij geen zorgen om te makende waardes zullen een hele tijd blijven schommelen. nierfunctie was weer iets slechter maar ook dat schommelt. Maar al met al gaat t goed dus lekker zo door blijven gaan
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:24 schreef DarkElf het volgende:
schommelen hoort erbij idd, moet gewoon goed naar mijn lichaam luisteren ook en dat doe ik
doe rustig aan bluezzje
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben zoooo boos op een stomme muts van KPN
vertelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Is helemaal goed gekomenquote:
maaar.... maar...... elfjes ownen toch gewoon, das algemeen bekendquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Elf, wat ben je toch ontzettend goed bezig met je herstel!Vind het echt bewonderenswaardig
Is echt lekker jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:07 schreef DarkElf het volgende:
en goed zo P, lekker he een eind lopen? vond t gisteren ook zo lekker.
Welke stunt??quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:06 schreef PdeHoog het volgende:Ik ben geen voetbalfan maar ik vind die bavaria stunt wel weer grappig
Alleen jammer van die belachelijke reacties van de FIFA, de KNVB en Heineken
ik had abonnementwijziging gemaakt en sindsdien liep het balkje op internet door na een factuur te hebben gekregen. Na 3 maanden door te zijn gelopen krijg ik een rekening gepresenteerd van ¤ 170,- terwijl ik al vorige maand had gebeld dat het niet klopt wat er gebeurd. Mijn rekeningen zijn altijd rond de ¤ 55,- en ik heb die 3 maanden gewoon facturen ontvangen. nu krijg ik een factuur van 3 maanden tegelijk en die KPN muts kan alleen maar zeggen; ik zie je spec en als je hebt gebeld dan krijgt je sim een melding van een zendmast bla bla... ze gelooft me dus niet. ik heb écht niet zoveel gebeld ineens (3x meer..). ik zag die spec ook maar die klopte voor geen meter. data zijn gewijzigd, er staan nr's op die ik 2 maanden geleden gebeld heb en daar staat nu een datum van deze maand bij. hier kan ik zo kwaad om worden, want omdat alles digitaal gaat kan ik niks bewijzen. sowieso kan ik niet bewijzen dat ik écht niet heb gebeld. maar het is écht zo. die muts kan alleen maar over die zendmast lullen. nu laat ik het storneren, maar schiet er nog geen reet mee op.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
rammstein?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is helemaal goed gekomenRammstein aan en ff flink doorkachelen. Zelfde rondje als normaal en nu 1 minuut sneller
Daar ga je lekker hard van lopenquote:
een project meenemen op vakantie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hebben ook echt een enorme hoeveelheid (meerdere struiken) en het trekt ook zo veel leuke insectjes aan en zo![]()
Nu even naar Enschede, picknickmand ophalen om te verbouwen voor mee op vakantie. Projectje
De grap is dat op de jurkjes het woord bavaria niet te zien isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben geen voetbalfan maar ik vind die bavaria stunt wel weer grappig
Alleen jammer van die belachelijke reacties van de FIFA, de KNVB en Heineken
quote:
Yupquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
De grap is dat op de jurkjes het woord bavaria niet te zien is
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
het zijn trouwens ook allemaal andere jurkjes zie ik
Iddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:38 schreef borisz het volgende:
Gratis wereldwijde marketing is dit. Mooier kunnen ze het niet krijgen.
oh oki.. ik vind wel dat als die meiden dat al weten dat er heisa over is, waarom ze het dan toch aantrekken? problemen opzoeken... provoceren?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het zijn geloof ik 2 modellen, 1 lage hals en andere hoog.
Dit is gewoon een leuke stunt joh. Je doet er niemand kwaad mee verder. Maar het laat wel zien dat dit sportevenement tegenwoordig meer om de centen draait dan om de sportquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh oki.. ik vind wel dat als die meiden dat al weten dat er heisa over is, waarom ze het dan toch aantrekken? problemen opzoeken... provoceren?
ook al is t natuurlijk stom dat ze dat niet mogen.
Plus als niemand wist dat het om Bavaria zou gaan dan waren het normale jurken. Nu komt in alle kranten te staan en krijg je gratis publiciteit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is gewoon een leuke stunt joh. Je doet er niemand kwaad mee verder. Maar het laat wel zien dat dit sportevenement tegenwoordig meer om de centen draait dan om de sport
Daarnaast vind ik dat er buitenproportioneel agressief is gereageerd als ik het zo lees.
Heel slim. En véééél goedkoper dan gewone reclame.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:55 schreef borisz het volgende:
Ja Bavaria heeft die dames betaald. Maar goed wat dan nog.
Nee 1 model. One-sieze-fits-all. Je kunt kiezen. Voor- of achterkant laag of hoog.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:37 schreef MissHobje het volgende:
Het zijn geloof ik 2 modellen, 1 lage hals en andere hoog.
Het gaat volgens mij niet om Heineken, maar om Budweiser die hoofdsponsor van het WK is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is wel zo ja... stom van Heineken... slechte publiciteit voor hen
alleen tuurlijk draait het om geld..1 groot commercieel feestje.
en idd D_H: Heineken betaalt megaveel.
maar die agenten zijn wel te ver gegaan
Ik heb ook zo'n jurkje en hij pastequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)te-Oranjebabes.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Bavaria-jurkje.dhtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij niet om Heineken, maar om Budweiser die hoofdsponsor van het WK is.
oh boingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij niet om Heineken, maar om Budweiser die hoofdsponsor van het WK is.
Alle dames op kantoor hier hebben op de wedstrijddagen die jurk aanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee 1 model. One-sieze-fits-all. Je kunt kiezen. Voor- of achterkant laag of hoog.
B. heeft er ook eentje.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alle dames op kantoor hier hebben op de wedstrijddagen die jurk aan
das altijd zo fijn als je dat ziet..... verbetering motiveert echt enorm....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is helemaal goed gekomenRammstein aan en ff flink doorkachelen. Zelfde rondje als normaal en nu 1 minuut sneller
hoe is het eigenlijk emt dat speedmarsen afgelopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
das altijd zo fijn als je dat ziet..... verbetering motiveert echt enorm....
vrijdag conditie proef.... OMG.....![]()
doelstelling
- 3200 M,
- 60+ pushups
- 40+ sit ups
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n jurkje en hij paste
Foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou, als al die dames er zo uit zien als die Bavaria babes dan mag dat echt wel hoor van mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat dat hier niet zo is
waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef borisz het volgende:
Oh de BonBonBloc bouchee proefverpakking is binnen gekomen. Dure marketing zat zelfs in een speciale bubbeltjesenvelop.
Waarom denk je dat ik zo blij ben dat ze er hier niet in lopenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, als al die dames er zo uit zien als die Bavaria babes dan mag dat echt wel hoor van mij![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo blij ben dat ze er hier niet in lopen
Ik heb nooit zin gehadquote:
ondanks 4 zeer gewaagde en door menig militair bestempeld als zeer indrukwekkende pogingen was ik nogsteeds net te langzaam voor de top 8....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk emt dat speedmarsen afgelopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michelin 2.0quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:20 schreef TAV74 het volgende:
Waarom denk je dat ik zo blij ben dat ze er hier niet in lopen
Moet ik foto's van je komen maken in dat oranje jurkje?quote:
Je doet het niet eens gratis?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet ik foto's van je komen maken in dat oranje jurkje?Alleen als ik weer die quiche krijg
dacht ik ook, vriendendienst.. mooi niet bij Pquote:
Hoe in godsnaam eet jij een lolly danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef FutureFairytale het volgende:
dacht ik ook, vriendendienst.. mooi niet bij P![]()
mn tong doet echt pijn. is kapot en bloedt, alleen maar door een stomme lolly. eten vanmiddag deed pijn en drinken nu ook.
dood aan rotlolly's
Hoest met B., B.?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:22 schreef borisz het volgende:
http://www.bonbonbloc.nl/
Al is die actie nu over geloof ik.
Goed. Ze doet nu weer normaal. Heeft normaal op dr bak gezeten, normaal gegeten en gedronken en op overige plekken is er ook niks te vinden.quote:
ken je die lolly's met 2 kleuren? soort vliegende schotel formaat, maar dan klein. je hebt ze in geel met roze, geel met groen etc.quote:
tegen wie spelen ze?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:38 schreef cybermans het volgende:
omg hoe dom kan je zijn
http://www.lamebook.com/van-der-slut
enne 0-1 in het voordeel van slowakije
Maar.....maar......die quichequote:
Dat moet dan geen voorwaarde zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar.....maar......die quicheDie is echt zooooooooooo lekker
lekker in de tuinquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:het is hier als nog lekker weer!! Nu eerst even een rondje met Sam, en dan pak ik mijn werk er bij en verhuis ik naar de tuin. Kijken of ik de overdrachtsformulieren af kan krijgen vanmiddag.. (voor zo ver ik alle gegevens heb that is..)
Wat liefquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef Duderella het volgende:
Wat zijn FOK!kers toch lief! Ik krijg allemaal spulletjes opgestuurd voor de Draken.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spelletjes.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Prima ontwikkelingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:30 schreef borisz het volgende:
41,3% van de TKleden is een vrouw. Nieuw record.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
tis nu afgelopen denk. 1-1 gebleven?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:21 schreef cybermans het volgende:
1-1
echt 2 sec daarvoor zeg ik doe 0-1 zal wel de einduitslag zijn
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:30 schreef borisz het volgende:
41,3% van de TKleden is een vrouw. Nieuw record.
De wind is fris, maar in de tuin zit ik erg beschutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef Duderella het volgende:
Wat zijn FOK!kers toch lief! Ik krijg allemaal spulletjes opgestuurd voor de Draken.![]()
Sun, het is hier maar frisjes! Ik ben jaloers op je!
jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis nu afgelopen denk. 1-1 gebleven?
Slijpen ze de messen al? Of ontploft het stadion omdat ze vooral schieten op de gespierde billen van de Ivorianen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
Evert ten NapelDe scheidsrechter trekt sneller zijn kaarten dan Lucky Luke zijn pistool.
lolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
Evert ten NapelDe scheidsrechter trekt sneller zijn kaarten dan Lucky Luke zijn pistool.
aaaah zo haha, thanks. leuke pot nu?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:36 schreef borisz het volgende:
Nee Portugal. We hebben het over Christiahomo Ronaldo.
Portugal speelt tegen Ivoorkust.
Brazilie moet vanavond tegen Noord-Korea.
Helaasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaaah zo haha, thanks. leuke pot nu?
ik zou vnv wel graag willen zien, helaas moet ik van 19.30u tot 21.30u dansen... = 22.15u thuis.. dan is het afgelopen
ja dat welquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt slim soms dat hondje van me
Dat hoop ik ook. Ga straks eerst ff naar de sportschool.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef golfer het volgende:
Zo. Lekker vroeg thuis.
Op tijd voor de 2e helft.
Hopen dat die k*t-Portugezen verliezen.
is een Koreaans baby'tje, en als ik dat soort baby'tjes zie ben ik blij dat ik ook zulke schatjes krijg (hopelijkquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
is een Koreaans baby'tje, en als ik dat soort baby'tjes zie ben ik blij dat ik ook zulke schatjes krijg (hopelijk)
ik wil best draagmoeder voor je zijn hehe
quote:
Mjam !quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Aure het volgende:
Ben toch nog maar een paar uurtjes gaan slapenWas heerlijk!
En een aangename verrassing bij de voordeur: Bonbonbloc
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef borisz het volgende:
Poes heeft wat avondeten erin zitten. Kijken hoe ze zich houdt.
Dat jij op je 30ste al bent uitgeblust (...) betekent nog niet dat echte mannen daar ook last van hebben.quote:
ben benieuwd idd. hoop dat het goed gaat met haarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef borisz het volgende:
en.. Zit het er nog in?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef borisz het volgende:
Oei! Bitchfight! Popcornquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:24 schreef golfer het volgende:
Dat jij op je 30ste al bent uitgeblust (...) betekent nog niet dat echte mannen daar ook last van hebben.
jij valt ook op gekke dingen! Nintendo's, BonBonBloc..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Aure het volgende:
Ben toch nog maar een paar uurtjes gaan slapenWas heerlijk!
En een aangename verrassing bij de voordeur: Bonbonbloc
je schilderingen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:59 schreef LieLie het volgende:
Ze vielen om!![]()
Nu gefixt als het goed is.
Brr..
Lein!quote:
De BonBonBloc is voor de verandering ook daadwerkelijk BonBonBlocquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij valt ook op gekke dingen! Nintendo's, BonBonBloc..
handig!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:05 schreef Bluezz het volgende:
De stoptrein werd door vertraging een sneltrein
Zit ik dus ineens in Haarlem city.
Dus hop hop de stoptrein weer terug.
NS
Goedzo! Brood is goed! En de rest is lekker, dat is ook haske prima! Leven (en dus ook eten) moet leuk blijven toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Lein!ik heb vandaag brood gegeten!
2 volkoren puntjes, 1 witte. Verder 1 sultana en 2 kleine zakjes chips. Mag ik door naar de volgende ronde?
![]()
Moet je dan ook extra betalen met je chipkaart?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:05 schreef Bluezz het volgende:
De stoptrein werd door vertraging een sneltrein
Zit ik dus ineens in Haarlem city.
Dus hop hop de stoptrein weer terug.
NS
Ingecheckt op Beverwijk en pas weer uitgecheckt op Santpoort Z.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Moet je dan ook extra betalen met je chipkaart?
Jammer dat je niet UUDDLRLRBA bij hem kan doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:04 schreef Aure het volgende:
[..]
De BonBonBloc is voor de verandering ook daadwerkelijk BonBonBloc
Ik krijg inmiddels gewoon smsjes van vriendinnen met "En hoe is het met nintendo"Die arme jongen komt straks niet meer van zn bijnaam af joh, mocht ik hem ooit nog tegenkomen
Die zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef borisz het volgende:
Oh de BonBonBloc bouchee proefverpakking is binnen gekomen. Dure marketing zat zelfs in een speciale bubbeltjesenvelop.
De letters zijn de nagels aan je psychequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Vanmiddag even bijgepraat met een oude studievriend (die van de overleden moeder) en die zat een beetje in de put dat hij maar niet kon aarden bij z'n werk, omdat het vaak zo'n sleur werd, en dat z'n - inmiddels ex - hem wat te smothering vond.
Smothering is echt een NF alert.
Had hem gezegd dat ik hem een MBTI testje zou opsturenen ja hoor, een ENFP (een minilot).
Hij herkende er veel in en zou zich wat inlezen in MBTI, vond dat het wel een nuttige spiegel was.
Geloof? Het is wetenschapquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:41 schreef LieLie het volgende:
Haha, je gelooft er echt in he? Ik weet al niet eens meer wat ik was.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jammer dat je niet UUDDLRLRBA bij hem kan doen.
Als ze kort genoeg zijn, komen die bushes er vanzelf onderuit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:44 schreef borisz het volgende:
Die actie van Bavaria heet Ambushmarketing. Weer wat geleerd.
Komt vast goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond generale repetitieNiet de voorstelling waar ik het meest trots op ben, maar ga m'n rete best doen.
Gaatiegoed?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie dat ik een L mis.
Lama. dislekties.
Ik wist hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:44 schreef borisz het volgende:
Driequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:45 schreef Aure het volgende:
[..]
Komt vast goedHoeveel voorstellingen gaan jullie spelen?
Nee koppijn, gedehydreert en tikje nerveus voor de generale.quote:
Dishlekthys schrijf jequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie dat ik een L mis.
Lama. dislekties.
Ik wou net zeggen, hij klopt geweun heurquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie dat ik een L mis.
Lama. dislekties.
Komt wel goed, schatjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee koppijn, gedehydreert en tikje nerveus voor de generale.Ik ga ff wat eten.
Leeeukquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
DrieDaartussendoor nog proberen te studeren
We noemen het in de marketing ook wel eens guerrilla marketing, deze techniek.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:44 schreef borisz het volgende:
Ja? Dit was toch iets eenmaligs? Guerrilla is toch als je het overal steeds tegenkomt, en dat je denkt 'wat is dat nou toch steeds?'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]
We noemen het in de marketing ook wel eens guerrilla marketing, deze techniek.
Die term kwam net ook voorbij ja bij 1vandaag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]
We noemen het in de marketing ook wel eens guerrilla marketing, deze techniek.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:56 schreef cybermans het volgende:
@steer bij welke letter hoort overhaalbaar tot kopen van accessoires?
Jep. Ik vind intense dialogen en samenspel het leukste aan toneel. In dit stuk wordt er verrassend weinig tegen me teruggezegd als ik praat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
steer: is dit het stuk waar je lijk speelt?
Uhhmm.. tja.. dat hangt er maar weer net van af hoeveel je te besteden hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:56 schreef Aure het volgende:
Sun/tav/P, ik heb voor mn opleiding een digitale camera nodig om mn werk mee vast te leggen en we krijgen ook wat lessen in fotografie dus het lijkt me sowieso wel handig om een eigen camera te hebben. Nu zit ik te denken aan een tweedehands spiegelreflex zodat ik uiteindelijk ook wat fotoprojectjes kan doen. Ben al een tijdje aan t rondsnuffelen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer... Wat is nou een fijne camera hiervoor? Het hoeft dus niet allemaal superprofi. En niet het minst belangrijk, wat voor prijs hoort daar dan bij?
Nou 200/250 is echt mn max, zoals ik al zei hoeft het allemaal niet superprofiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uhhmm.. tja.. dat hangt er maar weer net van af hoeveel je te besteden hebtEr zijn bijv. op zich genoeg 2e hands Nikons en Canons waar je prima mee uit de voeten moet kunnen en waar je niet de hoofdprijs voor betaalt. Voor 200 tot 400 euro moet je zeker klaar kunnen zijn! Als je me een richtprijs geeft wil ik wel even wat voorbeeldjes opsnorren voor je
Ok, ff kijken wat ik zo snel tegen kom voor je. Ga nog niet al te veel letten op de specs en zo, gewoon even ter orientatiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Nou 200/250 is echt mn max, zoals ik al zei hoeft het allemaal niet superprofiIk moet mn werken erop vast kunnen leggen en ik zou het leuk vinden als ik uiteindelijk ook wat kunstige plaatjes kan schieten
Superbedankt hiervoor! Ik ben vooral nog aan t rondkijken, maar ik heb dus geen idee wat nou reële prijzen zijn en nu heb ik in ieder geval wel een beetje een idee daarvanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, ff kijken wat ik zo snel tegen kom voor je. Ga nog niet al te veel letten op de specs en zo, gewoon even ter orientatie![]()
Nikon D40 + 2 kitlenzen en tas (vrij nieuw model, goed ding!)
http://link.marktplaats.nl/355268871
Canon eos 1000D + 1 kitlens (weet iets minder van Canons af, maar volgens mij vergelijkbaar met de D40)
http://link.marktplaats.nl/355227700
Nikon D70 body, goedkoop en je kunt er zelf een lens bij zoeken (oud model, wel zeer robuust)
http://link.marktplaats.nl/355085135
Maar je zou ook nog naar de geavanceerdere compacts kunnen kijken. Daarmee kan je bijna alles behalve van lens wisselen (soms wel voorzetlenzen mogelijk) Zo iets:
http://link.marktplaats.nl/355171108
Nou ja, van alles eigenlijk wel te krijgen. Heb nu qua DSRL alleen nog maar naar Nikon en Canon gekeken (grootste aanbod..) maar er zijn ook nog Olympussen en Sony's te krijg wellicht
Ga je lekkah P achter na Xdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Superbedankt hiervoor! Ik ben vooral nog aan t rondkijken, maar ik heb dus geen idee wat nou reële prijzen zijn en nu heb ik in ieder geval wel een beetje een idee daarvanIk ga het es ff rustig bekijken allemaal
Neuhquote:
voordeel van verwisselbare lenzen is dat je veel meer flexibeler bentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Neuh
Die compactcamera's zijn wel aantrekkelijk qua prijzen SunLens wisselen hoeft voor mij ook niet (denk ik? ik heb eigenlijk geen idee, heb totaal geen verstand van camera's
).
En Bluezz wat fijn voor je schoondochter! Zwemse!
Nadeel dat je als je het betaalbaar en een beetje allround wilt houden al snel uitkomt bij het segment lenzen dat niet direct beter is dan die op de goede compact camera's.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
voordeel van verwisselbare lenzen is dat je veel meer flexibeler bent
De vraag is..Heb ik dat nodig.. Ik denk het eigenlijk niet, heb ff een vriendin van de academie gemaild, die weet me dat vast wel te vertellen of het veel voor mij uitmaakt (wel/niet kunnen wisselen).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
voordeel van verwisselbare lenzen is dat je veel meer flexibeler bent
Wisselen op zich is geen must, je moet even uitzoeken welk bereik je nodig hebt en eventueel hoe lichtsterk het moet zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef Aure het volgende:
[..]
De vraag is..Heb ik dat nodig.. Ik denk het eigenlijk niet, heb ff een vriendin van de academie gemaild, die weet me dat vast wel te vertellen of het veel voor mij uitmaakt (wel/niet kunnen wisselen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |