een project meenemen op vakantie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hebben ook echt een enorme hoeveelheid (meerdere struiken) en het trekt ook zo veel leuke insectjes aan en zo![]()
Nu even naar Enschede, picknickmand ophalen om te verbouwen voor mee op vakantie. Projectje
De grap is dat op de jurkjes het woord bavaria niet te zien isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben geen voetbalfan maar ik vind die bavaria stunt wel weer grappig
Alleen jammer van die belachelijke reacties van de FIFA, de KNVB en Heineken
quote:
Yupquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
De grap is dat op de jurkjes het woord bavaria niet te zien is
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
het zijn trouwens ook allemaal andere jurkjes zie ik
Iddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:38 schreef borisz het volgende:
Gratis wereldwijde marketing is dit. Mooier kunnen ze het niet krijgen.
oh oki.. ik vind wel dat als die meiden dat al weten dat er heisa over is, waarom ze het dan toch aantrekken? problemen opzoeken... provoceren?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het zijn geloof ik 2 modellen, 1 lage hals en andere hoog.
Dit is gewoon een leuke stunt joh. Je doet er niemand kwaad mee verder. Maar het laat wel zien dat dit sportevenement tegenwoordig meer om de centen draait dan om de sportquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh oki.. ik vind wel dat als die meiden dat al weten dat er heisa over is, waarom ze het dan toch aantrekken? problemen opzoeken... provoceren?
ook al is t natuurlijk stom dat ze dat niet mogen.
Plus als niemand wist dat het om Bavaria zou gaan dan waren het normale jurken. Nu komt in alle kranten te staan en krijg je gratis publiciteit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is gewoon een leuke stunt joh. Je doet er niemand kwaad mee verder. Maar het laat wel zien dat dit sportevenement tegenwoordig meer om de centen draait dan om de sport
Daarnaast vind ik dat er buitenproportioneel agressief is gereageerd als ik het zo lees.
Heel slim. En véééél goedkoper dan gewone reclame.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:55 schreef borisz het volgende:
Ja Bavaria heeft die dames betaald. Maar goed wat dan nog.
Nee 1 model. One-sieze-fits-all. Je kunt kiezen. Voor- of achterkant laag of hoog.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:37 schreef MissHobje het volgende:
Het zijn geloof ik 2 modellen, 1 lage hals en andere hoog.
Het gaat volgens mij niet om Heineken, maar om Budweiser die hoofdsponsor van het WK is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is wel zo ja... stom van Heineken... slechte publiciteit voor hen
alleen tuurlijk draait het om geld..1 groot commercieel feestje.
en idd D_H: Heineken betaalt megaveel.
maar die agenten zijn wel te ver gegaan
Ik heb ook zo'n jurkje en hij pastequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)te-Oranjebabes.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Bavaria-jurkje.dhtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |