net eens even op mijn ' honing' gekeken en daar staat alleen op ' 100% natuurzuiver' en dat het uit eu-landen en niet eu-landen komt... Voorheen had ik honing uit de wereldwinkel die wel honing was en nog lekkerder trouwens ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 05:52 schreef Glesse het volgende:
Ja en om even terug te komen op de herkomst/verdunning van honing met suiker; Keuringsdienst van Waarde had daar 2 seizoenen terug een aflevering over. Gaat dan inderdaad over BIO-honing die wel volledig puur ism, en veel andere honing niet, en honing uit niet EU-landen al helemaal niet...
Oeh ik heb heerlijk geslapen maar 't was wel kort voor mn gevoel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:24 schreef Aure het volgende:
goeiemorgen![]()
Ik ga zo weer een paar uurtjes flyeren en daarna duik ik gewoon weer mn bed in denk ik
Maar je zei dat je ongeacht bedtijd altijd om 5 uur 's ochtends wakker wordt. Dat is een typisch voorbeeld dat je je opstatijd moet verleggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:51 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, ik probeer de slaap te verlengen. niet te verleggen
niet overdrijven he... anders ga ik denken dat je anorexia hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:48 schreef Stereotomy het volgende:
134 potjes me-heeet vet als op de tafel gezet!
Dieptepunt hier vanochtend.
Op de weegschaal![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat ik sinds 2001 niet meer zo weinig gewogen heb.
Niet zolang ik Friet op Vrijdag (wat een uitvindingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
niet overdrijven he... anders ga ik denken dat je anorexia hebt
laat ik die nu net 2 dagen gebruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar je zei dat je ongeacht bedtijd altijd om 5 uur 's ochtends wakker wordt. Dat is een typisch voorbeeld dat je je opstatijd moet verleggen.
Wat je ook kunt proberen zijn de Timed Release tabletten melatonine van bijv. Sleepzz. Deze kun je innemen vlak voor het slapen. Kijk ook of je slaapkamer verduisterd genoeg is, of dat er externe (geluids) factoren zijn die je 's ochtends wakker maken.
Goed werk danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:48 schreef Stereotomy het volgende:
134 potjes me-heeet vet als op de tafel gezet!
Dieptepunt hier vanochtend.
Op de weegschaal![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat ik sinds 2001 niet meer zo weinig gewogen heb.
wat is sho? dan ga ik ff checkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:17 schreef SeaOfLove het volgende:
wie nog even wil lachen: tjek het britney topic in sho
Ja, ik ban van zaterdag avond tot dinsdag ochtend in Budapest geweest, was prachtig. Echt een aanrader, absoluut. Schitterende stad. En goedkoop in eten en drankquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:23 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, hoe was Oost-Europa? daar was je toch laatst heen?
En wat had je als dosering?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
laat ik die nu net 2 dagen gebruiken
Sleepzz Continu
en budapest was de duurste van de oost europese steden waar ik ben geweestquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, ik ban van zaterdag avond tot dinsdag ochtend in Budapest geweest, was prachtig. Echt een aanrader, absoluut. Schitterende stad. En goedkoop in eten en drank
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten lieve Lielie
Ik ga ookdankzij de melatonine
![]()
Morgen generale, overmorgen premiere.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 05:54 schreef Mistbank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie ze het liefst zoals hierboven afgebeeld.. Niets mis mee!
Ik heb kortingflyers van servex uitgedeeld. Rondje van het station, 20 % korting bij de stationwinkelsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oeh ik heb heerlijk geslapen maar 't was wel kort voor mn gevoel.
Wat voor flyers ga je uitdelen?
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat gesteggel over je vrije dag?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Donderdagmiddag lekker vrijSpoedklusje om buikfoto's te maken bij een zwangere vriendin
Ben benieuwd hoe dat gaat
Wordt de eerste keer.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb kortingflyers van servex uitgedeeld. Rondje van het station, 20 % korting bij de stationwinkels
Nee, voor een promotiebureau dat ingehuurd wordt door o.a. Servexquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah die zijn meestal wel in trekwerk je voor Servex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |