Ga je je cardiaanse ritme *advancen*? Ik heb alleen ervaring met delayen (dus probeer eerder naar bed, eerder wakker worden) maar eigenlijk is het hetzelfde.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, welke dosis melatonine gebruik jij?
Als ik daarop zuig komt er niks uitquote:Op maandag 14 juni 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Wij hadden een Festini perenijsje vanavond.
Ik ontbijt nooit, als ik om 6:30 moet beginnen eet ik ergens tussen 10 en 11 2 broodjes en dat is hetquote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen ontbijt? HUUUUUU! Dan val ik om 8 uur zowat óm als ik werkTussen half 7 en 7 eet ik 2 bruine boterhammen, om 10 uur 1 boterham en een fruit, als lunch 3 bruine boterhammen en rond half 4 vaak ook een fruit, of ontbijtkoek. En dan om half 6 thuis rommelen van de trek
Oe steer, hou ons op de hoogtequote:Op maandag 14 juni 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten lieve Lielie
Ik ga ookdankzij de melatonine
![]()
Morgen generale, overmorgen premiere.
Ik hoorde laatst dat aan honing een fikse hoeveelheid suiker wordt toegevoegd, en het dan nog honing mag heten. Je zou echt voor de biologische variant moeten gaan, om zuivere honing te eten. Geen idee wat daarvan klopt.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
1) Ik hou van zoetjes, maar niet in mijn frisdrank. Vloeibare Natrena (saccharine, cyclamaat) gebruik ik in mijn havermout, en soms een drupje in mijn tomaat.Qua frisdrank trek ik alleen acesulfaam-K met aspartaam (Zero producten van Coco Cola) en vind ik 'Light' producten (met alleen aspartaam) niet lekker.
2) Ik gebruik ook honing om dingen zoeter te maken (vooral fructose, glucose en nog wat ander spul).
Alweer? Gisteravond ook al?quote:
Echt?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat aan honing een fikse hoeveelheid suiker wordt toegevoegd, en het dan nog honing mag heten. Je zou echt voor de biologische variant moeten gan, om zuivere honing te eten. Geen idee wat daarvan klopt.
Gisteravond ging het erom om chantage-materiaal vast te leggenquote:
Lekker zuiver, die Wilders.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt?Hm, zou dat een keer moeten verifiëren.
Nog erger: wilde bij de Turk laatst honing met zo'n honingraat erin kopen, blijkt elk potje 'honing' gewoon fructose siroop te zijn.
![]()
![]()
![]()
Dus ze vullen elk potje met fructose siroop, gooien er een honingraat in, en verkopen het als iets wat geen honing heet maar waar wél een honingraat in zit.![]()
![]()
![]()
't is maar goed dat we Wilders hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |