ik ken geen broodje mario. klinkt wel leukquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ontbijt doe ik niet aan en qua lunch had ik weinig in huisheb vanavond een enorme warme italiaanse bol gehad
(broodje mario idee)
dat is wel slecht, ontbijt skippenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ontbijt doe ik niet aan en qua lunch had ik weinig in huisheb vanavond een enorme warme italiaanse bol gehad
(broodje mario idee)
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een hele slechte dag qua etenVanmiddag bij voetbal wat chips en stukjes worst. En toen niks meer
Lag niet zo zeer aan het WK, maar daarna waren we buiten aan de gang met alle versiering.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook chips maar ook middag en avondeten. gewoon eten hoor mensen! ook tijdens het WK
ikke nietquote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ga voor donderdag romige bacon-champignonquiche maken
hoe heb je het versierd?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Lag niet zo zeer aan het WK, maar daarna waren we buiten aan de gang met alle versiering.
Geen ontbijt? HUUUUUU! Dan val ik om 8 uur zowat óm als ik werkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
(broodje mario idee)
zo, jij eet wel gezond zegquote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen ontbijt? HUUUUUU! Dan val ik om 8 uur zowat óm als ik werkTussen half 7 en 7 eet ik 2 bruine boterhammen, om 10 uur 1 boterham en een fruit, als lunch 3 bruine boterhammen en rond half 4 vaak ook een fruit, of ontbijtkoek. En dan om half 6 thuis rommelen van de trek
Leuk hoor Lie! Was je er nou toch wel tevreden over? Laatst mopperde je wat, toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, schildering. Niemand in het dorp doet aan voetbalversiering, want woensdag begint dat dorpsfeest
Ziet er wel gezellig uit
Nou ja heel bijzonder ijs eigenlijk. Heel erg lekker ambachtelijk ijs. Ik ben zelf nogal verknocht aan het yoghurt-ijs. En die combineert weer goed met appel-ijs, witte chocolade-ijs, meloen-ijs en aardbeien-ijs. Met een toefje slagroom. In een bakje, anders moet je dat vieze hoorntje ook opetenquote:
Als straat hebben we als thema 'tijd' en in elke tuin staat wat anders. Wij hebben 'verleden tijd' met schilderingen.quote:
ik vergeet altijd om ontbijt in huis te halenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen ontbijt? HUUUUUU! Dan val ik om 8 uur zowat óm als ik werkTussen half 7 en 7 eet ik 2 bruine boterhammen, om 10 uur 1 boterham en een fruit, als lunch 3 bruine boterhammen en rond half 4 vaak ook een fruit, of ontbijtkoek. En dan om half 6 thuis rommelen van de trek
Ja, toen leek de tweede heel erg mislukt. Maar nu is dat wel oké. Vooral de eerste is erg mooi geworden.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leuk hoor Lie! Was je er nou toch wel tevreden over? Laatst mopperde je wat, toch?
wow! welke tijd uit het verleden? een speciaal tijdperk?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als straat hebben we als thema 'tijd' en in elke tuin staat wat anders. Wij hebben 'verleden tijd' met schilderingen.
Komt uit deze plaat (karel de grote):quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow! welke tijd uit het verleden? een speciaal tijdperk?
Ja doe! Ben heel benieuwd.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, toen leek de tweede heel erg mislukt. Maar nu is dat wel oké. Vooral de eerste is erg mooi geworden.
Maar ik maak morgen nog wel een foto!
in deze volgorde: 1 kop thee met 2 scheppen suiker, 1 of 2 snoepjes (rond half 8)quote:Op maandag 14 juni 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
zo, jij eet wel gezond zegalles bruine boterhammen? geen 'slecht' tussendoortje?
jozefquote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Komt uit deze plaat (karel de grote):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |