Ik vind ze op Elmo/koekiemonster lijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker zo'n wandeling he? Zou ik ook wat vaker 's avonds moeten doen nu het zo lang licht is. Heerlijk en wij wonen ook mooi![]()
Ik heb vanmiddag 3 wormbeessies op de voordeur geplakt
Jullie omgeving is idd ook fijn, en wandelen 's avonds nu is heerlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker zo'n wandeling he? Zou ik ook wat vaker 's avonds moeten doen nu het zo lang licht is. Heerlijk en wij wonen ook mooi![]()
Ik heb vanmiddag 3 wormbeessies op de voordeur geplakt
ik heb gevraagd of ik thuis mocht werken. ik heb dus lekker betaald thuis voetbal gekekenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet echt, ik vind ´t wel leuk om WK te kijken als ik tijd heb maar ik ga er niet voor zitten/vrij voor nemen
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef SeaOfLove het volgende:
FC, ik moest altijd lachen om Milou in haar slaapzak en dat ze gewoon daarin het bed wist uit te klimmen. Heb weleens gehad dat ik naar de wc moest en dat ze daar heel relaxt in de gang stond en heel droog zei: hey mama! Dan schrik je echt zo erg als je niemand in de gang verwacht
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jullie omgeving is idd ook fijn, en wandelen 's avonds nu is heerlijk.
Wij wonen net over de grens in de buurt van bergen op zoom.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaa ik zou ook wel in Bloemendaal willen wonen![]()
waar woon jij ergens DE?
aah oja België sorry, dat wist ikquote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wij wonen net over de grens in de buurt van bergen op zoom.
yep veel bos, veel hei en vlakbij antwerpenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah oja België sorry, dat wist ikbij Bergen op Zoom niet... veel natuur denk
yep dat dus... zo iritantquote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef z80 het volgende:
@cybermans
tot een jaar of 35 heb ik het gefluit van apparatuur gehoord.
kom je ergens op visite, en kun je in de gang al horen of de tv aan staat.
ja! Zo herkenbaarquote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn neefje was ook zo handig in dat ding, echt vrij onverwacht kon hij opduiken erin
hij was helemaal trots gisteren, hij is zindelijk namelijkquote:
Gijse kempenaarquote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef DarkElf het volgende:
yep veel bos, veel hei en vlakbij antwerpenPrima plek.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb gevraagd of ik thuis mocht werken. ik heb dus lekker betaald thuis voetbal gekeken
dat deed ik dus ookquote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef freecell het volgende:
[..]
ik zou zó tegen het plafond gaan dan!
wat goed! luiers zijn bah! heb het vrijdag mogen aanschouwen bij baby J, en damz wat was ik blij ook dat Milou snel zindelijk was, moet er ook niet aan denken om ooit nog een luier te verschonenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij was helemaal trots gisteren, hij is zindelijk namelijk(zus en zwager blij
nu nog maar 1 in de luiers)
Dan is hij dus apetrots!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Papa belde net om te zeggen wat goed het was van scriptie enzo, papa belt echt nooit
Ouwe taart ben ik nietquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Papa belde net om te zeggen wat goed het was van scriptie enzo, papa belt echt nooit
Dat dusquote:
Sta er zelf van te kijken ook. Scoorde al punten met originaliteit van het onderwerp. de docente vond het zelfs leerzaam voor zichzelf omdat zij eigenlijk ook nog weinig over het onderwerp wist, maar zo'n goede beoordeling had ik niet verwachtquote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ik had nog helemaal niet gezegd: 'wauw wat goed en wat een supercijfer!'
Had het wel gelezen al
Dus: wauw wat goed en wat een supercijfer!
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
je ouders zijn rustig zoals je het zegt maar ze letten echt op je en zijn keitrots! zolang je af en toe vertelt wat je doet kunnen ze je nog beter in de gaten houdenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sta er zelf van te kijken ook. Scoorde al punten met originaliteit van het onderwerp. de docente vond het zelfs leerzaam voor zichzelf omdat zij eigenlijk ook nog weinig over het onderwerp wist, maar zo'n goede beoordeling had ik niet verwachten ze zei ook: mensen die veel taalfouten maken die corrigeer ik niet maar bij jou was het zo goed dat ik de kleine dingetjes maar even voor je eruit heb gehaald (komma te weinig, punt teveel etc)
Haha, dat is dan een goed tekenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sta er zelf van te kijken ook. Scoorde al punten met originaliteit van het onderwerp. de docente vond het zelfs leerzaam voor zichzelf omdat zij eigenlijk ook nog weinig over het onderwerp wist, maar zo'n goede beoordeling had ik niet verwachten ze zei ook: mensen die veel taalfouten maken die corrigeer ik niet maar bij jou was het zo goed dat ik de kleine dingetjes maar even voor je eruit heb gehaald (komma te weinig, punt teveel etc)
van 2 shotjes en 1 biertje ga jij onder de tafel?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb net twee uurtjes geslapen haha. Had voetbal gekeken in de kroeg op het terrein hier, gratis shotje bij doelpunt van NL en bij winst gratis rondje en mensen die ik ken tapten daar, dus ik was niet helemaal nuchter meer haha
precies, zo zit dat!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef cybermans het volgende:
@MeMo
had je anders verwacht dat je ouders apetrots zouden zijn... ik niet..
quote:We zeggen het misschien niet zo vaak maar heel goed gedaan, ik ben trots op je
dan beseft ze het ook. wat ontzettend leukquote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ook nietdat wist ik ook wel
vanochtend zei mama letterlijk:
[..]
jij volgens mij ook wel hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van 2 shotjes en 1 biertje ga jij onder de tafel?
er stond: en mensen die ik ken stonden achter de barquote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van 2 shotjes en 1 biertje ga jij onder de tafel?
Voetbal? Of die schildering?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef LieLie het volgende:
Onze straatversiering staat ook! En ze vinden het mooi
hihi was geintjequote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er stond: en mensen die ik ken stonden achter de bardus het was wel wat meer dan 1 biertje en ik had alleen yoghurt op. Als ik ok gegeten heb kan ik best veel hebben
Ja, schildering. Niemand in het dorp doet aan voetbalversiering, want woensdag begint dat dorpsfeestquote:
ja ontbijt doe ik niet aan en qua lunch had ik weinig in huisquote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hihi was geintje![]()
maar allen yoghurt??? gekkie!
ik ken geen broodje mario. klinkt wel leukquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ontbijt doe ik niet aan en qua lunch had ik weinig in huisheb vanavond een enorme warme italiaanse bol gehad
(broodje mario idee)
dat is wel slecht, ontbijt skippenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ontbijt doe ik niet aan en qua lunch had ik weinig in huisheb vanavond een enorme warme italiaanse bol gehad
(broodje mario idee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |