ach, werkelijk?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oblivion heeft een adresje, meen ik. Zij gebruikt het voor haar zoon. Het wordt niet als zoetstof verkocht.
hmm, daar hebben ze een probeerverpakking zoetjes, goeie tipquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zou je overwegen het via internet te bestellen?
Dubbel D wel al vast gehad, maar trippel D nog niet.. hoe groot is dat?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef freecell het volgende:
Lazerend was goed vervoegd (DDD) zo. Voorzover het een woord is
Maar hij viel niet van de trap, maar uit zijn ledikant. Hij zag er nog heel uitWel huilen, maar na een vriendelijke knuffelsessie wees hij alweer de beesten op zijn gordijn aan (speciaal de blauwe, want hij herkent de kleur blauw
) en op verzoek keek hij naar de lamp (boven) zijn tenen (kin op de borst) papa (links) en mama (rechts) dus ik vermoed dat het goed zit
En ik schrok wel van TARA inderdaad, hij riep op zo'n toontje dat je gebroken armen en bloed verwacht
Ze gaan ook wel es van een wat lagere toon naar een hogere toon. Maar het kan ook best een beestje zijn ja.. Wat het ook is, tis lekker irritantquote:Op maandag 14 juni 2010 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die houden toch één toonhoogte aan? Ik hoor een iets tjilpend (weer zo'n lekker woord) geluid. Maargoed, kaas is wel een paar jaar ouder dan ik, werkt in een drukke stad buiten, draait harde muziek en ging vroegah naar housefeesten. En de buurman is 40+, die hoort dus ook niet optimaal meer (toch?).
kun je gelijk dr hand vragen aan emquote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef cybermans het volgende:
Mooie meid hier aan de bar gaan zitten
alleen paps zit er naast
Gemist zou ik het niet willen noemenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef borisz het volgende:
Zojuist dankzij zelf sporten het eerste half uur van dit WK gemist.
ik zag vandaag allemaal mensen met vlaggetjes op hun hoofdquote:Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef DarkElf het volgende:
op onze wandeling kwamen we trouwens (hier in de straat al ) een huis tegen met oranje vlaggetjes tegen het huisen een straat verderop hebben mensen een grote nederlandse vlag hangen.
Het was heerlijk rustig op straat tussen 1 en 3 uur vanmiddagquote:Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef DarkElf het volgende:
op onze wandeling kwamen we trouwens (hier in de straat al ) een huis tegen met oranje vlaggetjes tegen het huisen een straat verderop hebben mensen een grote nederlandse vlag hangen.
Italie stelt niet meer voor.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
WAAAT! Goal voor Paraguay!! (tegen Italië)![]()
geen voetbalfan?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het was heerlijk rustig op straat tussen 1 en 3 uur vanmiddag
mijn neefje was ook zo handig in dat ding, echt vrij onverwacht kon hij opduiken erinquote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef SeaOfLove het volgende:
FC, ik moest altijd lachen om Milou in haar slaapzak en dat ze gewoon daarin het bed wist uit te klimmen. Heb weleens gehad dat ik naar de wc moest en dat ze daar heel relaxt in de gang stond en heel droog zei: hey mama! Dan schrik je echt zo erg als je niemand in de gang verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |