jaa ik ga ook, ik lig al eigenlijk (stap 1quote:Op maandag 14 juni 2010 22:26 schreef cybermans het volgende:
ik ga even een aantal uurtjes een coma patient imiteren
truste iedereen
FF naar bed jij!
oh wat naar voor die lieve en fotogenieke bellefleurquote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze dr zindelijkheid begint kwijt te raken. Lagen net opeens twee drolletjes naast haar.
Doe even vlug stap 3 en 4 en dan echt slapen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
en stap 2: welterusten iedereen !!!
maken jullie wel t topic nog ff vol?
Ohhhh goed zeg van haar!!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:25 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn kind kan officieel lezenIk schrijf: VIS Milou: dat weet ik: vuh i sss, dat is MAMA! Ik:lees nou eens serieus! Milou: watte isse sineus, ik van
doe eens goed lezen! Milou: vuh i sss.... dat is vis mammie, vind ik lekker joh! Ik: je kan het wel
![]()
Ze ligt nu eindelijk te slapen
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohhhh goed zeg van haar!!![]()
Echt een enorme mijlpaal voor d'r zeg
![]()
Mijn broertje kon ook zomaar ineens lezen. Mijn stiefmoeder zat de krant te lezen, hij zat er naast en zei ineens: 'Volkskrant'.. daar staat Volkskrant.Droogkloot.. Die heeft boom, roos en vis gewoon overgeslagen
WOrdt 17 komende maand.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh wat naar voor die lieve en fotogenieke bellefleurBeestje is toch ook al oud?
had je niet de 2e helft aan de binnenkant van je ogen moeten bekijken?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik ook
ben blij dat t niet 2-1 Italië is geworden
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Mijn broertje kon ook zomaar ineens lezen. Mijn stiefmoeder zat de krant te lezen, hij zat er naast en zei ineens: 'Volkskrant'.. daar staat Volkskrant.Droogkloot.. Die heeft boom, roos en vis gewoon overgeslagen
hehe zo ging het met zijn hele ontwikkeling. Hij kon ook ineens praten.. volzinnen en zoquote:Op maandag 14 juni 2010 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hij heeft jullie gewoon altijd in de maling genomen
grapjasquote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe zo ging het met zijn hele ontwikkeling. Hij kon ook ineens praten.. volzinnen en zo
Haha ja dat geloof ik. De ontwikkeling gaat niet echt via een glooiende parabool, maar meer modelletje trap.quote:
Een kind naar mijn hart!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
haha dat had hij ook gewoon gelezen denk ik..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een kind naar mijn hart!
Nou ja, liever 'NRC Handelsblad', maar dat zien we dan maar door de vingers.![]()
Je kunt ze natuurlijk niet snobistisch genoeg opvoedenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:50 schreef Duderella het volgende:
Een kind naar mijn hart!
Nou ja, liever 'NRC Handelsblad', maar dat zien we dan maar door de vingers.![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, welke dosis melatonine gebruik jij?
Nee hallo, die gaan meteen op NRCederlandse les natuurlijk!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt ze natuurlijk niet snobistisch genoeg opvoeden
Zorg je wel dat je Le Monde in huis hebt als je Franse draakjes komen logeren?.
Mijn broer net zo! Kon ook vanuit het niets engelse woorden spellenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe zo ging het met zijn hele ontwikkeling. Hij kon ook ineens praten.. volzinnen en zo
He bah boriszquote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze dr zindelijkheid begint kwijt te raken. Lagen net opeens twee drolletjes naast haar.
Nee, ik juich omdat je er iets aan gaat doen en ik ben benieuwd of het ook helpt als je wél inslaapt maar na een uurtje of 4 wakker wordtquote:
Ga je je cardiaanse ritme *advancen*? Ik heb alleen ervaring met delayen (dus probeer eerder naar bed, eerder wakker worden) maar eigenlijk is het hetzelfde.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, welke dosis melatonine gebruik jij?
Als ik daarop zuig komt er niks uitquote:Op maandag 14 juni 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Wij hadden een Festini perenijsje vanavond.
Ik ontbijt nooit, als ik om 6:30 moet beginnen eet ik ergens tussen 10 en 11 2 broodjes en dat is hetquote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen ontbijt? HUUUUUU! Dan val ik om 8 uur zowat óm als ik werkTussen half 7 en 7 eet ik 2 bruine boterhammen, om 10 uur 1 boterham en een fruit, als lunch 3 bruine boterhammen en rond half 4 vaak ook een fruit, of ontbijtkoek. En dan om half 6 thuis rommelen van de trek
Oe steer, hou ons op de hoogtequote:Op maandag 14 juni 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten lieve Lielie
Ik ga ookdankzij de melatonine
![]()
Morgen generale, overmorgen premiere.
Ik hoorde laatst dat aan honing een fikse hoeveelheid suiker wordt toegevoegd, en het dan nog honing mag heten. Je zou echt voor de biologische variant moeten gaan, om zuivere honing te eten. Geen idee wat daarvan klopt.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
1) Ik hou van zoetjes, maar niet in mijn frisdrank. Vloeibare Natrena (saccharine, cyclamaat) gebruik ik in mijn havermout, en soms een drupje in mijn tomaat.Qua frisdrank trek ik alleen acesulfaam-K met aspartaam (Zero producten van Coco Cola) en vind ik 'Light' producten (met alleen aspartaam) niet lekker.
2) Ik gebruik ook honing om dingen zoeter te maken (vooral fructose, glucose en nog wat ander spul).
Alweer? Gisteravond ook al?quote:
Echt?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat aan honing een fikse hoeveelheid suiker wordt toegevoegd, en het dan nog honing mag heten. Je zou echt voor de biologische variant moeten gan, om zuivere honing te eten. Geen idee wat daarvan klopt.
Gisteravond ging het erom om chantage-materiaal vast te leggenquote:
Lekker zuiver, die Wilders.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt?Hm, zou dat een keer moeten verifiëren.
Nog erger: wilde bij de Turk laatst honing met zo'n honingraat erin kopen, blijkt elk potje 'honing' gewoon fructose siroop te zijn.
![]()
![]()
![]()
Dus ze vullen elk potje met fructose siroop, gooien er een honingraat in, en verkopen het als iets wat geen honing heet maar waar wél een honingraat in zit.![]()
![]()
![]()
't is maar goed dat we Wilders hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |