heee, doe jij ook veel suiker in je thee?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dus? Als je op dieet bent mag je toch best een stukje chocola? De hele reep moet je niet eten hoor. Ik probeer ook wat af te vallen, vandaag het hardlopen. Maar ik doe nog wel thee in m'n suiker suiker in m'n thee en ik eet gewoon nog steeds alles dat ik lekker vind. Ook dropjes. Alleen wel minder.
Ik was vlakbij Delft (D_H zuid-west) aan het werk. Maar Kaas en ik wonen niet in Delft, we wonen meer in de buurt bij FFquote:Op maandag 14 juni 2010 19:16 schreef cybermans het volgende:
Had je dat niet van het weekend kunnen zeggen... Toen was ik in Delluft
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand hazenoten? roep maar hoor
Ja op een mok thee heb ik toch echt wel 2 scheppen suiker nodig om het lekker te vinden. Nu dus nog maar 1 schep. Maar zoetjes zijn zooooo fiessssssssss. Ongelofelijk, dat neem je toch alleen voor je eigen verdriet??quote:Op maandag 14 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
heee, doe jij ook veel suiker in je thee?ik ben niet de enige! mensen kijken me zo vies aan, of ze nemen zoetjes
(vieess)
oooeehhh een grote milka reep met hele hazelnotenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik was vlakbij Delft (D_H zuid-west) aan het werk. Maar Kaas en ik wonen niet in Delft, we wonen meer in de buurt bij FF
smaken van zoetjes verschillen echt mega hard.... Candarel vond ik geloof ik wel okquote:Op maandag 14 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heee, doe jij ook veel suiker in je thee?ik ben niet de enige! mensen kijken me zo vies aan, of ze nemen zoetjes
(vieess)
ik ook 2. ik krijg op zn hoogst anders 1 zoetje en 1 klontje erin (op werk) en thuis 2 theelepels suikerquote:Op maandag 14 juni 2010 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja op een mok thee heb ik toch echt wel 2 scheppen suiker nodig om het lekker te vinden. Nu dus nog maar 1 schep. Maar zoetjes zijn zooooo fiessssssssss. Ongelofelijk, dat neem je toch alleen voor je eigen verdriet??
geroosterd met vlies?quote:
Zoetjes zijn ook nog eens niet beter dan suiker. Ja ok, er zitten geen calorieën in, maar het doet wel flink wat met je insulinespiegelquote:Op maandag 14 juni 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook 2. ik krijg op zn hoogst anders 1 zoetje en 1 klontje erin (op werk) en thuis 2 theelepels suiker![]()
idd, zoetjes..... brrrneem dan niks
Liefquote:Op maandag 14 juni 2010 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik was vlakbij Delft (D_H zuid-west) aan het werk. Maar Kaas en ik wonen niet in Delft, we wonen meer in de buurt bij FF
Is dit zo? Dit wist ik niet!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zoetjes zijn ook nog eens niet beter dan suiker. Ja ok, er zitten geen calorieën in, maar het doet wel flink wat met je insulinespiegel
En de smaak van mensen ook. Ik vind zoetjes niet vies. Gebruik het iig veel liever dan suiker inmiddels..quote:Op maandag 14 juni 2010 19:21 schreef cybermans het volgende:
[..]
smaken van zoetjes verschillen echt mega hard.... Candarel vond ik geloof ik wel ok
Ja. De supermarkt is dichterbij. Maar als je hierheen komt, krijg je niet de hele reep mee hoor, hooguit 4 stukjesquote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
LiefMaar ik denk dat de supermarkt dichterbij is
En ik ben echt waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay niet gezellig op dit moment
![]()
zie edit. maar alle varianten hebben we welquote:Op maandag 14 juni 2010 19:24 schreef cybermans het volgende:
[..]
hoeveel varianten hebben jullie dan?
wat is dat voor een vaag verhaal... Dan zouden alle light frisdrank drinkers de zelfde ellende hebben...quote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zoetjes zijn ook nog eens niet beter dan suiker. Ja ok, er zitten geen calorieën in, maar het doet wel flink wat met je insulinespiegel
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En de smaak van mensen ook. Ik vind zoetjes niet vies. Gebruik het iig veel liever dan suiker inmiddels..
die met witte chocoquote:Op maandag 14 juni 2010 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zie edit. maar alle varianten hebben we wel
dat wel ja, maar eerder über zoet, dat proef je nml meer. bezoekje aan je tandarts daarna is gewenstquote:Op maandag 14 juni 2010 19:27 schreef cybermans het volgende:
[..]
die met witte chocoalleen über vet
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. De supermarkt is dichterbij. Maar als je hierheen komt, krijg je niet de hele reep mee hoor, hooguit 4 stukjesEn dat lukt je bij de supermarkt niet
vind jijquote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef DarkElf het volgende:
zoetjes zijn zo smerig, dat mensen dat in hun drinken gooien zeg
Aspartaam doet ook iets met je insulinespiegelquote:Op maandag 14 juni 2010 19:25 schreef cybermans het volgende:
wat is dat voor een vaag verhaal... Dan zouden alle light frisdrank drinkers de zelfde ellende hebben...
Ik vind dat je een beetje afwijzend en akelig overkomt.quote:
Niet alleen zij hoorquote:
Vind ik van jullie ook..quote:Op maandag 14 juni 2010 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind dat je een beetje afwijzend en akelig overkomt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:45 schreef Aure het volgende:
Weet iemand hier waar je theezakjes voor losse thee kan halen? Ik gebruik nu altijd zo'n thee-ei, maar dan heb ik altijd nog los spul in mn water. Het liefst een winkel in Rotterdam ofzo. Zou simon levelt zoiets hebben?
ik ben het met je eens, maar heb nog geen alternatiefquote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef DarkElf het volgende:
zoetjes zijn zo smerig, dat mensen dat in hun drinken gooien zeg
Oki dan check ik die ff. En anders theemaas bedenk ik me opeensquote:
je mag toch best een beetje suiker in je thee? of anders honing?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben het met je eens, maar heb nog geen alternatief
ik proef het verschil altijd zo goed, met zoetjes krijg je een heel gek 'droge keel gevoel' , met suiker heb je dat heul niet
eerst denken Aure, dan vragenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:47 schreef Aure het volgende:
[..]
Oki dan check ik die ff. En anders theemaas bedenk ik me opeensDie zullen dat ook wel hebben. pfoee eerst denken dan vragen Aure
jawel, maar ik heb toch graag een alternatief met minder calorieen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je mag toch best een beetje suiker in je thee? of anders honing?
hmm ik wilde bijna iets doms vragen ("is er een soort suiker wat minder suiker is, zoals bruine basterd"quote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel, maar ik heb toch graag een alternatief met minder calorieen.
ik ben een flinke meid, alles wat ik daarin kan 'minderen' is meegenomen.
ik drink m'n thee nu met suiker, wil wel weer zoetjes halen, maar liever een alternatief dat lekkerder is (en mee te nemen)
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eerst denken Aure, dan vragen![]()
hihi![]()
Ja doei mevrouw aangebrand. Je doet t zelf ook, maar dan met muziek/liedjes/clips die alleen jij en TAV leuk vinden. Ga even uitwaaien met Sam ofzo, want volgens mij zit je iets dwars.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind ik van jullie ook..
En nee, het was juist erg leuk. Maar vind dit soort dingen soms erg irritant.. maar ik hou mijn bek wel weer hoor, heb je er ook geen last van.
Herkenbaar, van zoetjes en light frisdrank krijg ik ook altijd zo'n droge keel gevoel. Echt niet tof, heb je net een blikje cola light op, moet je een glas water drinken omdat het voelt alsof je een blikje zand hebt leeg gedronkenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:46 schreef Mirjam het volgende:
ik ben het met je eens, maar heb nog geen alternatief
ik proef het verschil altijd zo goed, met zoetjes krijg je een heel gek 'droge keel gevoel' , met suiker heb je dat heul niet
Nou het is niet eens een domme vraag, er is wel verschil tussen 'lange' suikers zoals rietsuiker en 'korte' suikers zoals dextro energy. En rietsuiker is inderdaad minder zoet naar mijn mening. 2 scheppen rietsuiker in de thee smaakt heel anders dan 2 scheppen witte basterdsuiker, in mijn beleving. Maar het zijn natuurlijk ook 2 verschillende soorten suiker, bieten-suiker versus rietsuiker.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ik wilde bijna iets doms vragen ("is er een soort suiker wat minder suiker is, zoals bruine basterd") maar volgens mij moet er nog een alternatief gevonden worden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Investeer je energie dan maar in iets dat je iets oplevert. Scheelt een hoop frustratie denk ik. Niet rot bedoeldtdtdt ofzo.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
laat ook eigenlijk maar..dat ik hier energie aan verspil..
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja doei mevrouw aangebrand. Je doet t zelf ook, maar dan met muziek/liedjes/clips die alleen jij en TAV leuk vinden. Ga even uitwaaien met Sam ofzo, want volgens mij zit je iets dwars.
quote:
Ik wist t niet meerquote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef freecell het volgende:
Wat gaat er mis met je d-t skills Lein?
Florian is uit logerenNet opgehaald....
En light frisdrank vind ik heerlijk, krijg er ook geen honger van zoals sommige mensen
En ik drink mijn thee zoals het écht bedoeld is: met kokend water
ik ook! sommige mensen laten het staan tot het lauw is.. bleghquote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef freecell het volgende:
Wat gaat er mis met je d-t skills Lein?
Florian is uit logerenNet opgehaald....
En light frisdrank vind ik heerlijk, krijg er ook geen honger van zoals sommige mensen
En ik drink mijn thee zoals het écht bedoeld is: met kokend water
SOL laat maar.. niet tussen gaan zitten.. heeft helemaal geen zin denk ik zoquote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Lein zou je ajb gewoon normaal kunnen doen tegen zowel Sun als TAV? Zij zijn niet degenen die er een big issue van maken
Hahaha jaaajaa, dat zeg je nu. Straks is het "nog even de 2e helft en dan écht naar bed'quote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
straks Italië!
nou ok, 1e helft en dan ga ik écht naar bed
Ik zou het tactischer vinden van je als je je er niet in mengde. Maargoed, ik had toch al genoeg internet gehad voor vandaag dacht ik zo.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Lein zou je ajb gewoon normaal kunnen doen tegen zowel Sun als TAV? Zij zijn niet degenen die er een big issue van maken
ik probeer sterk te blijvenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha jaaajaa, dat zeg je nu. Straks is het "nog even de 2e helft en dan écht naar bed'![]()
Ik ga wel om 9 uur mn bedje in, morgen weer om half 6 eruit
met een d was hetquote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wist t niet meer![]()
Voor 't eerst? Bij een goede oppas?
Wat heb je liever qua frisdrank? Light of gewoon? (zonder de calorische waarde in je achterhoofd bedoel ik)
Heb je wel eens thee van Ross gedronken? Zoals hij vindt dat t hoort? Da's een hele ehh... bijzondere ervaring
Wij hebben een bakbeest van een tv, maar inderdaad ook met een piepquote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef cybermans het volgende:
Zo laptopje mee genomen naar bar van het hotelvind flatscreen toch fijner kijken dan zon 37cm tv'tje die zo'n hoge toon genereert die ik nog steeds hoor
drink met mate he!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef cybermans het volgende:
en moet toch eens de 15 muntjes op maken die ik kreeg bij elke keer inchecken
troost je, over een paar jaar hoor je die tonen niet meerquote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef cybermans het volgende:
Zo laptopje mee genomen naar bar van het hotelvind flatscreen toch fijner kijken dan zon 37cm tv'tje die zo'n hoge toon genereert die ik nog steeds hoor
genoeg internet? had ik mezelf maar een limiet opgelegd, ik ben verslaafdquote:Op maandag 14 juni 2010 20:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou het tactischer vinden van je als je je er niet in mengde. Maargoed, ik had toch al genoeg internet gehad voor vandaag dacht ik zo.
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
oooeehhh een grote milka reep met hele hazelnoten
en ook geen stemmen meerquote:Op maandag 14 juni 2010 20:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
troost je, over een paar jaar hoor je die tonen niet meer
Wij hebben de allerbeste tvquote:Op maandag 14 juni 2010 20:26 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een bakbeest van een tv, maar inderdaad ook met een piep
Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
Er gieren geloof ik wat hormonen door de SC.
it wasn't mequote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
Er gieren geloof ik wat hormonen door de SC.
dat zei men 7 jaar geleden toen ik 20 werd ook al... maar nog steeds hoor ik hetquote:Op maandag 14 juni 2010 20:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
troost je, over een paar jaar hoor je die tonen niet meer
Ik nietquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik neem lekker wel soms een zoetje in de thee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tip: even bij die thee winkel kijken in de Lusthofstraat, die is ook wel leukquote:Op maandag 14 juni 2010 19:45 schreef Aure het volgende:
Weet iemand hier waar je theezakjes voor losse thee kan halen? Ik gebruik nu altijd zo'n thee-ei, maar dan heb ik altijd nog los spul in mn water. Het liefst een winkel in Rotterdam ofzo. Zou simon levelt zoiets hebben?
whehe zelfs mijn opa en oma hebben een big ass flatscreenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wij hebben de allerbeste tvis gewoon antiek, maar goed. hij doet het nog dus van mn vader hoeven we geen nieuwe
![]()
iedereen krijgt een mooi geel / groen kleurtje op onze tv, met rimpeltjes her en der (strepen)
Goehoed! Ben je nu tante FF?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn nichtje is bevallen van Sophie![]()
paar dagen over tijd, volgens mij helemaal gezond. Joepieee
herstel: alleen mijn opa dus nogquote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
whehe zelfs mijn opa en oma hebben een big ass flatscreenl
Okequote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tip: even bij die thee winkel kijken in de Lusthofstraat, die is ook wel leuk
Brrrrrquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik neem lekker wel soms een zoetje in de thee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn oma van 96 die zo goed als blind is ookquote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn oude oma van 89 ookquote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zeg: meld je bij de GGZquote:
gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Isset niet zo'n verkeerd afgesteld katten-verjaag-ding? Bij mn ouders in de buurt is er zo eentje en ik ben ook een van de weinigen die hem hoortquote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Buuuh over dat piepen, er zit al 2 weken een beestje in/vlakbij onze tuin. En als we buiten eten, hoor ik dat beest steeds. Maar kaas niet, en de buurman ook nietIk dacht eerst dat ik het inbeeldde
wees blij! je hebt hele goede orenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Buuuh over dat piepen, er zit al 2 weken een beestje in/vlakbij onze tuin. En als we buiten eten, hoor ik dat beest steeds. Maar kaas niet, en de buurman ook nietIk dacht eerst dat ik het inbeeldde
leuk nieuwsquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef Aure het volgende:
OkeBinnenkort es ff naar toe fietsen, als ik niet verdwaal
(hahaha je gaat me echt uitlachen, maar de eerste keer dat ik naar de EUR toe ging fietsen ben ik heel kralingen rond gefietst
Terwijl het helemaal niet zo'n lastige route is
)
nee mn nichtje is bevallen dus dan ben ik niks denk ikquote:
hehe ik vind de GGZ niksquote:
huh? haha je schrikt je kapoet volgens mij van zo'n brul.. heeft hij zich niet bezeerd tijdens het vallen?quote:gefeliciteerd!
Hoor ik net van boven *rammeldeBAM* zit me nog af te vragen of dat TARA was of bij de buurman.
Hoor ik TARA mij roepen en direct daarop een luid gebrul.
Hm. uit bed geklommen met slaapzak en al en toen van de rand naar beneden geflikkerd![]()
Ik kwam binnen, eventjes troosten en knuffelen en ten was hij ook alweer helemaal blij, gek kind...
... Ohjee. Straks staat het AMK op de stoep omdat je zoon alwéér blauw is aan alle kantenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef freecell het volgende:
gefeliciteerd!
Hoor ik net van boven *rammeldeBAM* zit me nog af te vragen of dat TARA was of bij de buurman.
Hoor ik TARA mij roepen en direct daarop een luid gebrul.
Hm. uit bed geklommen met slaapzak en al en toen van de rand naar beneden geflikkerd![]()
Ik kwam binnen, eventjes troosten en knuffelen en ten was hij ook alweer helemaal blij, gek kind...
Die houden toch één toonhoogte aan? Ik hoor een iets tjilpend (weer zo'n lekker woord) geluid. Maargoed, kaas is wel een paar jaar ouder dan ik, werkt in een drukke stad buiten, draait harde muziek en ging vroegah naar housefeesten. En de buurman is 40+, die hoort dus ook niet optimaal meer (toch?).quote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef Aure het volgende:
Isset niet zo'n verkeerd afgesteld katten-verjaag-ding? Bij mn ouders in de buurt is er zo eentje en ik ben ook een van de weinigen die hem hoort
ja, dat is er wel hoor, stevia, maar dat heb ik nog niet gevonden/uitgeprobeerdquote:Op maandag 14 juni 2010 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ik wilde bijna iets doms vragen ("is er een soort suiker wat minder suiker is, zoals bruine basterd") maar volgens mij moet er nog een alternatief gevonden worden....
weet je wat dat is?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dat is er wel hoor, stevia, maar dat heb ik nog niet gevonden/uitgeprobeerd
waar we ook waren; ik wilde vroeger altijd in het onderste bed. als ik boven moest moest ik zeker weten dat er een hoog hek hing want ik was doodsbang om eruit te vallen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
... Ohjee. Straks staat het AMK op de stoep omdat je zoon alwéér blauw is aan alle kanten
Nee, even zonder dollen. Is ie nog heel? En hebben jullie geen traphekjes? Die dingen hebben bij ons thuis voor de trap gehangen onder en bovenaan de trap, totdat we een jaar of 6 waren denk ik. In de jaren daarna natuurlijk alle 5 regelmatig van de trap lazerend(Is lazeren een werkwoord? Ja toch? Of moet het met een T aan het einde?)
Zou je overwegen het via internet te bestellen?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:49 schreef Mirjam het volgende:
Dan niet ouwe taartquote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik niet![]()
![]()
![]()
![]()
En zekere niet in groene thee met citroensmaak
![]()
![]()
Oblivion heeft een adresje, meen ik. Zij gebruikt het voor haar zoon. Het wordt niet als zoetstof verkocht.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stevia bladeren?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zou je overwegen het via internet te bestellen?
Sinds vorige maand mag het wel als zoetstof worden verkochtquote:Op maandag 14 juni 2010 20:55 schreef Duderella het volgende:
Oblivion heeft een adresje, meen ik. Zij gebruikt het voor haar zoon. Het wordt niet als zoetstof verkocht.
klinkt goe-hoed!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef DarkElf het volgende:
leuk ff, gefeliciteerd
net lekker een klein uurtje gewandeld met de mr. wat wonen wij toch heerlijk!
ach, werkelijk?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oblivion heeft een adresje, meen ik. Zij gebruikt het voor haar zoon. Het wordt niet als zoetstof verkocht.
hmm, daar hebben ze een probeerverpakking zoetjes, goeie tipquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zou je overwegen het via internet te bestellen?
Dubbel D wel al vast gehad, maar trippel D nog niet.. hoe groot is dat?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef freecell het volgende:
Lazerend was goed vervoegd (DDD) zo. Voorzover het een woord is
Maar hij viel niet van de trap, maar uit zijn ledikant. Hij zag er nog heel uitWel huilen, maar na een vriendelijke knuffelsessie wees hij alweer de beesten op zijn gordijn aan (speciaal de blauwe, want hij herkent de kleur blauw
) en op verzoek keek hij naar de lamp (boven) zijn tenen (kin op de borst) papa (links) en mama (rechts) dus ik vermoed dat het goed zit
En ik schrok wel van TARA inderdaad, hij riep op zo'n toontje dat je gebroken armen en bloed verwacht
Ze gaan ook wel es van een wat lagere toon naar een hogere toon. Maar het kan ook best een beestje zijn ja.. Wat het ook is, tis lekker irritantquote:Op maandag 14 juni 2010 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die houden toch één toonhoogte aan? Ik hoor een iets tjilpend (weer zo'n lekker woord) geluid. Maargoed, kaas is wel een paar jaar ouder dan ik, werkt in een drukke stad buiten, draait harde muziek en ging vroegah naar housefeesten. En de buurman is 40+, die hoort dus ook niet optimaal meer (toch?).
kun je gelijk dr hand vragen aan emquote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef cybermans het volgende:
Mooie meid hier aan de bar gaan zitten
alleen paps zit er naast
Gemist zou ik het niet willen noemenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef borisz het volgende:
Zojuist dankzij zelf sporten het eerste half uur van dit WK gemist.
ik zag vandaag allemaal mensen met vlaggetjes op hun hoofdquote:Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef DarkElf het volgende:
op onze wandeling kwamen we trouwens (hier in de straat al ) een huis tegen met oranje vlaggetjes tegen het huisen een straat verderop hebben mensen een grote nederlandse vlag hangen.
Het was heerlijk rustig op straat tussen 1 en 3 uur vanmiddagquote:Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef DarkElf het volgende:
op onze wandeling kwamen we trouwens (hier in de straat al ) een huis tegen met oranje vlaggetjes tegen het huisen een straat verderop hebben mensen een grote nederlandse vlag hangen.
Italie stelt niet meer voor.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
WAAAT! Goal voor Paraguay!! (tegen Italië)![]()
geen voetbalfan?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het was heerlijk rustig op straat tussen 1 en 3 uur vanmiddag
mijn neefje was ook zo handig in dat ding, echt vrij onverwacht kon hij opduiken erinquote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef SeaOfLove het volgende:
FC, ik moest altijd lachen om Milou in haar slaapzak en dat ze gewoon daarin het bed wist uit te klimmen. Heb weleens gehad dat ik naar de wc moest en dat ze daar heel relaxt in de gang stond en heel droog zei: hey mama! Dan schrik je echt zo erg als je niemand in de gang verwacht
jee.. ik zie mezelf al keihard schrikken om ditquote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef SeaOfLove het volgende:
FC, ik moest altijd lachen om Milou in haar slaapzak en dat ze gewoon daarin het bed wist uit te klimmen. Heb weleens gehad dat ik naar de wc moest en dat ze daar heel relaxt in de gang stond en heel droog zei: hey mama! Dan schrik je echt zo erg als je niemand in de gang verwacht
Niet echt, ik vind ´t wel leuk om WK te kijken als ik tijd heb maar ik ga er niet voor zitten/vrij voor nemenquote:
Lekker zo'n wandeling he? Zou ik ook wat vaker 's avonds moeten doen nu het zo lang licht is. Heerlijk en wij wonen ook mooiquote:Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind ze op Elmo/koekiemonster lijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker zo'n wandeling he? Zou ik ook wat vaker 's avonds moeten doen nu het zo lang licht is. Heerlijk en wij wonen ook mooi![]()
Ik heb vanmiddag 3 wormbeessies op de voordeur geplakt
Jullie omgeving is idd ook fijn, en wandelen 's avonds nu is heerlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker zo'n wandeling he? Zou ik ook wat vaker 's avonds moeten doen nu het zo lang licht is. Heerlijk en wij wonen ook mooi![]()
Ik heb vanmiddag 3 wormbeessies op de voordeur geplakt
ik heb gevraagd of ik thuis mocht werken. ik heb dus lekker betaald thuis voetbal gekekenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet echt, ik vind ´t wel leuk om WK te kijken als ik tijd heb maar ik ga er niet voor zitten/vrij voor nemen
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jullie omgeving is idd ook fijn, en wandelen 's avonds nu is heerlijk.
Wij wonen net over de grens in de buurt van bergen op zoom.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaa ik zou ook wel in Bloemendaal willen wonen![]()
waar woon jij ergens DE?
aah oja België sorry, dat wist ikquote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wij wonen net over de grens in de buurt van bergen op zoom.
yep veel bos, veel hei en vlakbij antwerpenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah oja België sorry, dat wist ikbij Bergen op Zoom niet... veel natuur denk
yep dat dus... zo iritantquote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef z80 het volgende:
@cybermans
tot een jaar of 35 heb ik het gefluit van apparatuur gehoord.
kom je ergens op visite, en kun je in de gang al horen of de tv aan staat.
ja! Zo herkenbaarquote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn neefje was ook zo handig in dat ding, echt vrij onverwacht kon hij opduiken erin
hij was helemaal trots gisteren, hij is zindelijk namelijkquote:
Gijse kempenaarquote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef DarkElf het volgende:
yep veel bos, veel hei en vlakbij antwerpenPrima plek.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb gevraagd of ik thuis mocht werken. ik heb dus lekker betaald thuis voetbal gekeken
dat deed ik dus ookquote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef freecell het volgende:
[..]
ik zou zó tegen het plafond gaan dan!
wat goed! luiers zijn bah! heb het vrijdag mogen aanschouwen bij baby J, en damz wat was ik blij ook dat Milou snel zindelijk was, moet er ook niet aan denken om ooit nog een luier te verschonenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij was helemaal trots gisteren, hij is zindelijk namelijk(zus en zwager blij
nu nog maar 1 in de luiers)
Dan is hij dus apetrots!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Papa belde net om te zeggen wat goed het was van scriptie enzo, papa belt echt nooit
Ouwe taart ben ik nietquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Papa belde net om te zeggen wat goed het was van scriptie enzo, papa belt echt nooit
Dat dusquote:
Sta er zelf van te kijken ook. Scoorde al punten met originaliteit van het onderwerp. de docente vond het zelfs leerzaam voor zichzelf omdat zij eigenlijk ook nog weinig over het onderwerp wist, maar zo'n goede beoordeling had ik niet verwachtquote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ik had nog helemaal niet gezegd: 'wauw wat goed en wat een supercijfer!'
Had het wel gelezen al
Dus: wauw wat goed en wat een supercijfer!
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
je ouders zijn rustig zoals je het zegt maar ze letten echt op je en zijn keitrots! zolang je af en toe vertelt wat je doet kunnen ze je nog beter in de gaten houdenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sta er zelf van te kijken ook. Scoorde al punten met originaliteit van het onderwerp. de docente vond het zelfs leerzaam voor zichzelf omdat zij eigenlijk ook nog weinig over het onderwerp wist, maar zo'n goede beoordeling had ik niet verwachten ze zei ook: mensen die veel taalfouten maken die corrigeer ik niet maar bij jou was het zo goed dat ik de kleine dingetjes maar even voor je eruit heb gehaald (komma te weinig, punt teveel etc)
Haha, dat is dan een goed tekenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sta er zelf van te kijken ook. Scoorde al punten met originaliteit van het onderwerp. de docente vond het zelfs leerzaam voor zichzelf omdat zij eigenlijk ook nog weinig over het onderwerp wist, maar zo'n goede beoordeling had ik niet verwachten ze zei ook: mensen die veel taalfouten maken die corrigeer ik niet maar bij jou was het zo goed dat ik de kleine dingetjes maar even voor je eruit heb gehaald (komma te weinig, punt teveel etc)
van 2 shotjes en 1 biertje ga jij onder de tafel?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb net twee uurtjes geslapen haha. Had voetbal gekeken in de kroeg op het terrein hier, gratis shotje bij doelpunt van NL en bij winst gratis rondje en mensen die ik ken tapten daar, dus ik was niet helemaal nuchter meer haha
precies, zo zit dat!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef cybermans het volgende:
@MeMo
had je anders verwacht dat je ouders apetrots zouden zijn... ik niet..
quote:We zeggen het misschien niet zo vaak maar heel goed gedaan, ik ben trots op je
dan beseft ze het ook. wat ontzettend leukquote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ook nietdat wist ik ook wel
vanochtend zei mama letterlijk:
[..]
jij volgens mij ook wel hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van 2 shotjes en 1 biertje ga jij onder de tafel?
er stond: en mensen die ik ken stonden achter de barquote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van 2 shotjes en 1 biertje ga jij onder de tafel?
Voetbal? Of die schildering?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef LieLie het volgende:
Onze straatversiering staat ook! En ze vinden het mooi
hihi was geintjequote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er stond: en mensen die ik ken stonden achter de bardus het was wel wat meer dan 1 biertje en ik had alleen yoghurt op. Als ik ok gegeten heb kan ik best veel hebben
Ja, schildering. Niemand in het dorp doet aan voetbalversiering, want woensdag begint dat dorpsfeestquote:
ja ontbijt doe ik niet aan en qua lunch had ik weinig in huisquote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hihi was geintje![]()
maar allen yoghurt??? gekkie!
ik ken geen broodje mario. klinkt wel leukquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ontbijt doe ik niet aan en qua lunch had ik weinig in huisheb vanavond een enorme warme italiaanse bol gehad
(broodje mario idee)
dat is wel slecht, ontbijt skippenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ontbijt doe ik niet aan en qua lunch had ik weinig in huisheb vanavond een enorme warme italiaanse bol gehad
(broodje mario idee)
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een hele slechte dag qua etenVanmiddag bij voetbal wat chips en stukjes worst. En toen niks meer
Lag niet zo zeer aan het WK, maar daarna waren we buiten aan de gang met alle versiering.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook chips maar ook middag en avondeten. gewoon eten hoor mensen! ook tijdens het WK
ikke nietquote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ga voor donderdag romige bacon-champignonquiche maken
hoe heb je het versierd?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Lag niet zo zeer aan het WK, maar daarna waren we buiten aan de gang met alle versiering.
Geen ontbijt? HUUUUUU! Dan val ik om 8 uur zowat óm als ik werkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
(broodje mario idee)
zo, jij eet wel gezond zegquote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen ontbijt? HUUUUUU! Dan val ik om 8 uur zowat óm als ik werkTussen half 7 en 7 eet ik 2 bruine boterhammen, om 10 uur 1 boterham en een fruit, als lunch 3 bruine boterhammen en rond half 4 vaak ook een fruit, of ontbijtkoek. En dan om half 6 thuis rommelen van de trek
Leuk hoor Lie! Was je er nou toch wel tevreden over? Laatst mopperde je wat, toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, schildering. Niemand in het dorp doet aan voetbalversiering, want woensdag begint dat dorpsfeest
Ziet er wel gezellig uit
Nou ja heel bijzonder ijs eigenlijk. Heel erg lekker ambachtelijk ijs. Ik ben zelf nogal verknocht aan het yoghurt-ijs. En die combineert weer goed met appel-ijs, witte chocolade-ijs, meloen-ijs en aardbeien-ijs. Met een toefje slagroom. In een bakje, anders moet je dat vieze hoorntje ook opetenquote:
Als straat hebben we als thema 'tijd' en in elke tuin staat wat anders. Wij hebben 'verleden tijd' met schilderingen.quote:
ik vergeet altijd om ontbijt in huis te halenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen ontbijt? HUUUUUU! Dan val ik om 8 uur zowat óm als ik werkTussen half 7 en 7 eet ik 2 bruine boterhammen, om 10 uur 1 boterham en een fruit, als lunch 3 bruine boterhammen en rond half 4 vaak ook een fruit, of ontbijtkoek. En dan om half 6 thuis rommelen van de trek
Ja, toen leek de tweede heel erg mislukt. Maar nu is dat wel oké. Vooral de eerste is erg mooi geworden.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leuk hoor Lie! Was je er nou toch wel tevreden over? Laatst mopperde je wat, toch?
wow! welke tijd uit het verleden? een speciaal tijdperk?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als straat hebben we als thema 'tijd' en in elke tuin staat wat anders. Wij hebben 'verleden tijd' met schilderingen.
Komt uit deze plaat (karel de grote):quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow! welke tijd uit het verleden? een speciaal tijdperk?
Ja doe! Ben heel benieuwd.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, toen leek de tweede heel erg mislukt. Maar nu is dat wel oké. Vooral de eerste is erg mooi geworden.
Maar ik maak morgen nog wel een foto!
in deze volgorde: 1 kop thee met 2 scheppen suiker, 1 of 2 snoepjes (rond half 8)quote:Op maandag 14 juni 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
zo, jij eet wel gezond zegalles bruine boterhammen? geen 'slecht' tussendoortje?
jozefquote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Komt uit deze plaat (karel de grote):
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jozefben benieuwd naar je foto!!
grappig dat je kaasplateau'tje zegt ipvquote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
in deze volgorde: 1 kop thee met 2 scheppen suiker, 1 of 2 snoepjes (rond half 8)
2 glazen limo bij 1 boterham en fruit
1 blikje frisdrank of flesje aquarius bij de boterhammen, soms een extra kroket () of wat rauwkost.
2 glazen limo en een fruit, snoepjes
dan thuis vaak een stukje worst of kaas, olijfje enzo. Dan de volwaardige maaltijd, de afgelopen paar dagen vaak afgemaakt met een kaasplateau'tje of yoghurt met suiker en zomerfruit. Of soms ijs.
Te veel gesnoep! Maar wel altijd bruine boterhammen
Nee, Karel.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jozefben benieuwd naar je foto!!
Dat ken ik nog wel vanuit de zorg. Ik at de hele dag brood fruit & karnemelkse papquote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je bruinbrood eet, ga je veel beter poepen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
grappig dat je kaasplateau'tje zegt ipv![]()
klinkt goed hoor. ik moet het niet bijhouden, dan schrik je (en ik) echt. dan bestaat wat ik in mn lijf heb denk alleen uit vet. ik moet ook veranderen hoor.... ik moet ook beginnen met normaal bruin brood
de italiaan hier op de uithof aapt het na maar damnz die is toch net ff lekkerderquote:
zal ik onthouden thanksquote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je bruinbrood eet, ga je veel beter poepen.
En ik ga naar bed.
quote:
He get Bquote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef borisz het volgende:
.
Poes even in gaten houden dat beest, ze piept een beetje.
hmm soort subway maar dan met rond brood ipv stokachtig broodquote:Op maandag 14 juni 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zaak in Utreg aon ut graggie
Moet jij ook leren kennen als toekomstige Utregter.
Hyves
een kraampje en winkel. En broodje is met kaas+salami+rauwkost+pepersquote:Op maandag 14 juni 2010 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm soort subway maar dan met rond brood ipv stokachtig brood
en tis een kraampje?![]()
Op een leuk plekkie aan de grag. De winkel ook schuin tegenover. Daar komen de broodjes dan altijd met enorme manden vandaan die ze naar de kraam brengen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm soort subway maar dan met rond brood ipv stokachtig brood
en tis een kraampje?![]()
Lijkt alsof ze dr zindelijkheid begint kwijt te raken. Lagen net opeens twee drolletjes naast haar.quote:
vind ik ookquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:25 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn kind kan officieel lezenIk schrijf: VIS Milou: dat weet ik: vuh i sss, dat is MAMA! Ik:lees nou eens serieus! Milou: watte isse sineus, ik van
doe eens goed lezen! Milou: vuh i sss.... dat is vis mammie, vind ik lekker joh! Ik: je kan het wel
![]()
Ze ligt nu eindelijk te slapen
hehe, tofquote:Op maandag 14 juni 2010 22:25 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn kind kan officieel lezenIk schrijf: VIS Milou: dat weet ik: vuh i sss, dat is MAMA! Ik:lees nou eens serieus! Milou: watte isse sineus, ik van
doe eens goed lezen! Milou: vuh i sss.... dat is vis mammie, vind ik lekker joh! Ik: je kan het wel
![]()
jaa ik ga ook, ik lig al eigenlijk (stap 1quote:Op maandag 14 juni 2010 22:26 schreef cybermans het volgende:
ik ga even een aantal uurtjes een coma patient imiteren
truste iedereen
FF naar bed jij!
oh wat naar voor die lieve en fotogenieke bellefleurquote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze dr zindelijkheid begint kwijt te raken. Lagen net opeens twee drolletjes naast haar.
Doe even vlug stap 3 en 4 en dan echt slapen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
en stap 2: welterusten iedereen !!!
maken jullie wel t topic nog ff vol?
Ohhhh goed zeg van haar!!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:25 schreef SeaOfLove het volgende:
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohhhh goed zeg van haar!!![]()
Echt een enorme mijlpaal voor d'r zeg
![]()
Mijn broertje kon ook zomaar ineens lezen. Mijn stiefmoeder zat de krant te lezen, hij zat er naast en zei ineens: 'Volkskrant'.. daar staat Volkskrant.Droogkloot.. Die heeft boom, roos en vis gewoon overgeslagen
WOrdt 17 komende maand.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh wat naar voor die lieve en fotogenieke bellefleurBeestje is toch ook al oud?
had je niet de 2e helft aan de binnenkant van je ogen moeten bekijken?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik ook
ben blij dat t niet 2-1 Italië is geworden
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Mijn broertje kon ook zomaar ineens lezen. Mijn stiefmoeder zat de krant te lezen, hij zat er naast en zei ineens: 'Volkskrant'.. daar staat Volkskrant.Droogkloot.. Die heeft boom, roos en vis gewoon overgeslagen
hehe zo ging het met zijn hele ontwikkeling. Hij kon ook ineens praten.. volzinnen en zoquote:Op maandag 14 juni 2010 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hij heeft jullie gewoon altijd in de maling genomen
grapjasquote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe zo ging het met zijn hele ontwikkeling. Hij kon ook ineens praten.. volzinnen en zo
Haha ja dat geloof ik. De ontwikkeling gaat niet echt via een glooiende parabool, maar meer modelletje trap.quote:
Een kind naar mijn hart!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
haha dat had hij ook gewoon gelezen denk ik..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een kind naar mijn hart!
Nou ja, liever 'NRC Handelsblad', maar dat zien we dan maar door de vingers.![]()
Je kunt ze natuurlijk niet snobistisch genoeg opvoedenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:50 schreef Duderella het volgende:
Een kind naar mijn hart!
Nou ja, liever 'NRC Handelsblad', maar dat zien we dan maar door de vingers.![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, welke dosis melatonine gebruik jij?
Nee hallo, die gaan meteen op NRCederlandse les natuurlijk!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt ze natuurlijk niet snobistisch genoeg opvoeden
Zorg je wel dat je Le Monde in huis hebt als je Franse draakjes komen logeren?.
Mijn broer net zo! Kon ook vanuit het niets engelse woorden spellenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe zo ging het met zijn hele ontwikkeling. Hij kon ook ineens praten.. volzinnen en zo
He bah boriszquote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze dr zindelijkheid begint kwijt te raken. Lagen net opeens twee drolletjes naast haar.
Nee, ik juich omdat je er iets aan gaat doen en ik ben benieuwd of het ook helpt als je wél inslaapt maar na een uurtje of 4 wakker wordtquote:
Ga je je cardiaanse ritme *advancen*? Ik heb alleen ervaring met delayen (dus probeer eerder naar bed, eerder wakker worden) maar eigenlijk is het hetzelfde.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, welke dosis melatonine gebruik jij?
Als ik daarop zuig komt er niks uitquote:Op maandag 14 juni 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Wij hadden een Festini perenijsje vanavond.
Ik ontbijt nooit, als ik om 6:30 moet beginnen eet ik ergens tussen 10 en 11 2 broodjes en dat is hetquote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oe steer, hou ons op de hoogtequote:Op maandag 14 juni 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten lieve Lielie
Ik ga ookdankzij de melatonine
![]()
Morgen generale, overmorgen premiere.
Ik hoorde laatst dat aan honing een fikse hoeveelheid suiker wordt toegevoegd, en het dan nog honing mag heten. Je zou echt voor de biologische variant moeten gaan, om zuivere honing te eten. Geen idee wat daarvan klopt.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
1) Ik hou van zoetjes, maar niet in mijn frisdrank. Vloeibare Natrena (saccharine, cyclamaat) gebruik ik in mijn havermout, en soms een drupje in mijn tomaat.Qua frisdrank trek ik alleen acesulfaam-K met aspartaam (Zero producten van Coco Cola) en vind ik 'Light' producten (met alleen aspartaam) niet lekker.
2) Ik gebruik ook honing om dingen zoeter te maken (vooral fructose, glucose en nog wat ander spul).
Alweer? Gisteravond ook al?quote:
Echt?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat aan honing een fikse hoeveelheid suiker wordt toegevoegd, en het dan nog honing mag heten. Je zou echt voor de biologische variant moeten gan, om zuivere honing te eten. Geen idee wat daarvan klopt.
Gisteravond ging het erom om chantage-materiaal vast te leggenquote:
Lekker zuiver, die Wilders.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt?Hm, zou dat een keer moeten verifiëren.
Nog erger: wilde bij de Turk laatst honing met zo'n honingraat erin kopen, blijkt elk potje 'honing' gewoon fructose siroop te zijn.
![]()
![]()
![]()
Dus ze vullen elk potje met fructose siroop, gooien er een honingraat in, en verkopen het als iets wat geen honing heet maar waar wél een honingraat in zit.![]()
![]()
![]()
't is maar goed dat we Wilders hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |