Zo is het, wees blij met het nu anders vergeet je straks als je ALLES hebt hoe leuk het vroegah wasquote:Op maandag 14 juni 2010 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, fuck de verwachtingspatronen, hoor. Je bent nu net zo lekker bezig met vanalles, met je zelfbeeld, je lichaam, je baan, je toneelspel, je geurenobsessie... Me dunkt dat jij best een bevredigend leven leidt op het moment.
* ColdFeet wordt altijd wat obstinaat van dat soort verwachtingspatronen; mijn Meneer is 33 en die heeft ook nog geen koophuis, hoor
Lachen, gieren, brullen, maar ook gapen en huilen want hij was doodmoe van zo'n hele dagquote:
Zo leukquote:Op maandag 14 juni 2010 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lachen, gieren, brullen, maar ook gapen en huilen want hij was doodmoe van zo'n hele dag
Maar hij kwam ff welterusten zeggen
Toch nog even hierop terugkomen hoor, dit klopt toch niet?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
Niet zoenen. Hooikoorts is besmettelijk. Hou die mestcellen bij je. Wicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goezo, erg kapoet?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
zij die bruingebakken zijn in een duits pretpark en met zeer gelukkige en tevreden kinderen weer terug zijn gekomen, groeten u
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch nog even hierop terugkomen hoor, dit klopt toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Confidence through competence
Die heb ik weer weggehaaldquote:Op maandag 14 juni 2010 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Bluezz; wat een schatje!!!![]()
@ Aure; ik zie geen foto?? van je achterneefje?
@ Sunny; aaah iedereen tevreden, mooi! Moviepark lijkt me ook heel erg leuk. Ja ook op mijn leeftijd![]()
Eetse en rustse maar lekker
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Toch nog even hierop terugkomen hoor, dit klopt toch niet?
Je moet niet alles geloven dat Stereostommie zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snotverdikke, het is véél te heet om hard te lopen. Alleen jammer dat ik net klaar benConclusie kwam iets te laat.
goed dat je hebt gelopen!!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven dat Stereostommie zegt
Snotverdikke, het is véél te heet om hard te lopen. Alleen jammer dat ik net klaar benConclusie kwam iets te laat.
niet doen P. niet doen! hou je in, wees dapper!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zin in chocolaIemand nog een reepje over per ongeluk
![]()
Ja. Ik heb een hele grote reep Milka met hele hazelnoten liggen. Kom maar halen, 't redelijk dichtbij vanaf Delft.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zin in chocolaIemand nog een reepje over per ongeluk
![]()
dat moet je niet zeggenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een hele grote reep Milka met hele hazelnoten liggen. Kom maar halen, 't redelijk dichtbij vanaf Delft.
Dus? Als je op dieet bent mag je toch best een stukje chocola? De hele reep moet je niet eten hoor. Ik probeer ook wat af te vallen, vandaag het hardlopen. Maar ik doe nog wel thee in m'n suiker suiker in m'n thee en ik eet gewoon nog steeds alles dat ik lekker vind. Ook dropjes. Alleen wel minder.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
dat moet je niet zeggenP. is op dieet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |