quote:Op maandag 14 juni 2010 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
oooeehhh een grote milka reep met hele hazelnoten
en ook geen stemmen meerquote:Op maandag 14 juni 2010 20:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
troost je, over een paar jaar hoor je die tonen niet meer
Wij hebben de allerbeste tvquote:Op maandag 14 juni 2010 20:26 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een bakbeest van een tv, maar inderdaad ook met een piep
Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
Er gieren geloof ik wat hormonen door de SC.
it wasn't mequote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
Er gieren geloof ik wat hormonen door de SC.
dat zei men 7 jaar geleden toen ik 20 werd ook al... maar nog steeds hoor ik hetquote:Op maandag 14 juni 2010 20:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
troost je, over een paar jaar hoor je die tonen niet meer
Ik nietquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik neem lekker wel soms een zoetje in de thee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tip: even bij die thee winkel kijken in de Lusthofstraat, die is ook wel leukquote:Op maandag 14 juni 2010 19:45 schreef Aure het volgende:
Weet iemand hier waar je theezakjes voor losse thee kan halen? Ik gebruik nu altijd zo'n thee-ei, maar dan heb ik altijd nog los spul in mn water. Het liefst een winkel in Rotterdam ofzo. Zou simon levelt zoiets hebben?
whehe zelfs mijn opa en oma hebben een big ass flatscreenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wij hebben de allerbeste tvis gewoon antiek, maar goed. hij doet het nog dus van mn vader hoeven we geen nieuwe
![]()
iedereen krijgt een mooi geel / groen kleurtje op onze tv, met rimpeltjes her en der (strepen)
Goehoed! Ben je nu tante FF?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn nichtje is bevallen van Sophie![]()
paar dagen over tijd, volgens mij helemaal gezond. Joepieee
herstel: alleen mijn opa dus nogquote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
whehe zelfs mijn opa en oma hebben een big ass flatscreenl
Okequote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tip: even bij die thee winkel kijken in de Lusthofstraat, die is ook wel leuk
Brrrrrquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik neem lekker wel soms een zoetje in de thee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn oma van 96 die zo goed als blind is ookquote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn oude oma van 89 ookquote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zeg: meld je bij de GGZquote:
gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn nichtje is bevallen van Sophie![]()
paar dagen over tijd, volgens mij helemaal gezond. Joepieee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |