heee, doe jij ook veel suiker in je thee?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dus? Als je op dieet bent mag je toch best een stukje chocola? De hele reep moet je niet eten hoor. Ik probeer ook wat af te vallen, vandaag het hardlopen. Maar ik doe nog wel thee in m'n suiker suiker in m'n thee en ik eet gewoon nog steeds alles dat ik lekker vind. Ook dropjes. Alleen wel minder.
Ik was vlakbij Delft (D_H zuid-west) aan het werk. Maar Kaas en ik wonen niet in Delft, we wonen meer in de buurt bij FFquote:Op maandag 14 juni 2010 19:16 schreef cybermans het volgende:
Had je dat niet van het weekend kunnen zeggen... Toen was ik in Delluft
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand hazenoten? roep maar hoor
Ja op een mok thee heb ik toch echt wel 2 scheppen suiker nodig om het lekker te vinden. Nu dus nog maar 1 schep. Maar zoetjes zijn zooooo fiessssssssss. Ongelofelijk, dat neem je toch alleen voor je eigen verdriet??quote:Op maandag 14 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
heee, doe jij ook veel suiker in je thee?ik ben niet de enige! mensen kijken me zo vies aan, of ze nemen zoetjes
(vieess)
oooeehhh een grote milka reep met hele hazelnotenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik was vlakbij Delft (D_H zuid-west) aan het werk. Maar Kaas en ik wonen niet in Delft, we wonen meer in de buurt bij FF
smaken van zoetjes verschillen echt mega hard.... Candarel vond ik geloof ik wel okquote:Op maandag 14 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heee, doe jij ook veel suiker in je thee?ik ben niet de enige! mensen kijken me zo vies aan, of ze nemen zoetjes
(vieess)
ik ook 2. ik krijg op zn hoogst anders 1 zoetje en 1 klontje erin (op werk) en thuis 2 theelepels suikerquote:Op maandag 14 juni 2010 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja op een mok thee heb ik toch echt wel 2 scheppen suiker nodig om het lekker te vinden. Nu dus nog maar 1 schep. Maar zoetjes zijn zooooo fiessssssssss. Ongelofelijk, dat neem je toch alleen voor je eigen verdriet??
geroosterd met vlies?quote:
Zoetjes zijn ook nog eens niet beter dan suiker. Ja ok, er zitten geen calorieën in, maar het doet wel flink wat met je insulinespiegelquote:Op maandag 14 juni 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook 2. ik krijg op zn hoogst anders 1 zoetje en 1 klontje erin (op werk) en thuis 2 theelepels suiker![]()
idd, zoetjes..... brrrneem dan niks
Liefquote:Op maandag 14 juni 2010 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik was vlakbij Delft (D_H zuid-west) aan het werk. Maar Kaas en ik wonen niet in Delft, we wonen meer in de buurt bij FF
Is dit zo? Dit wist ik niet!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zoetjes zijn ook nog eens niet beter dan suiker. Ja ok, er zitten geen calorieën in, maar het doet wel flink wat met je insulinespiegel
En de smaak van mensen ook. Ik vind zoetjes niet vies. Gebruik het iig veel liever dan suiker inmiddels..quote:Op maandag 14 juni 2010 19:21 schreef cybermans het volgende:
[..]
smaken van zoetjes verschillen echt mega hard.... Candarel vond ik geloof ik wel ok
Ja. De supermarkt is dichterbij. Maar als je hierheen komt, krijg je niet de hele reep mee hoor, hooguit 4 stukjesquote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
LiefMaar ik denk dat de supermarkt dichterbij is
En ik ben echt waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay niet gezellig op dit moment
![]()
zie edit. maar alle varianten hebben we welquote:Op maandag 14 juni 2010 19:24 schreef cybermans het volgende:
[..]
hoeveel varianten hebben jullie dan?
wat is dat voor een vaag verhaal... Dan zouden alle light frisdrank drinkers de zelfde ellende hebben...quote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zoetjes zijn ook nog eens niet beter dan suiker. Ja ok, er zitten geen calorieën in, maar het doet wel flink wat met je insulinespiegel
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En de smaak van mensen ook. Ik vind zoetjes niet vies. Gebruik het iig veel liever dan suiker inmiddels..
die met witte chocoquote:Op maandag 14 juni 2010 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zie edit. maar alle varianten hebben we wel
dat wel ja, maar eerder über zoet, dat proef je nml meer. bezoekje aan je tandarts daarna is gewenstquote:Op maandag 14 juni 2010 19:27 schreef cybermans het volgende:
[..]
die met witte chocoalleen über vet
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. De supermarkt is dichterbij. Maar als je hierheen komt, krijg je niet de hele reep mee hoor, hooguit 4 stukjesEn dat lukt je bij de supermarkt niet
vind jijquote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef DarkElf het volgende:
zoetjes zijn zo smerig, dat mensen dat in hun drinken gooien zeg
Aspartaam doet ook iets met je insulinespiegelquote:Op maandag 14 juni 2010 19:25 schreef cybermans het volgende:
wat is dat voor een vaag verhaal... Dan zouden alle light frisdrank drinkers de zelfde ellende hebben...
Ik vind dat je een beetje afwijzend en akelig overkomt.quote:
Niet alleen zij hoorquote:
Vind ik van jullie ook..quote:Op maandag 14 juni 2010 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind dat je een beetje afwijzend en akelig overkomt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:45 schreef Aure het volgende:
Weet iemand hier waar je theezakjes voor losse thee kan halen? Ik gebruik nu altijd zo'n thee-ei, maar dan heb ik altijd nog los spul in mn water. Het liefst een winkel in Rotterdam ofzo. Zou simon levelt zoiets hebben?
ik ben het met je eens, maar heb nog geen alternatiefquote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef DarkElf het volgende:
zoetjes zijn zo smerig, dat mensen dat in hun drinken gooien zeg
Oki dan check ik die ff. En anders theemaas bedenk ik me opeensquote:
je mag toch best een beetje suiker in je thee? of anders honing?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben het met je eens, maar heb nog geen alternatief
ik proef het verschil altijd zo goed, met zoetjes krijg je een heel gek 'droge keel gevoel' , met suiker heb je dat heul niet
eerst denken Aure, dan vragenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:47 schreef Aure het volgende:
[..]
Oki dan check ik die ff. En anders theemaas bedenk ik me opeensDie zullen dat ook wel hebben. pfoee eerst denken dan vragen Aure
jawel, maar ik heb toch graag een alternatief met minder calorieen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je mag toch best een beetje suiker in je thee? of anders honing?
hmm ik wilde bijna iets doms vragen ("is er een soort suiker wat minder suiker is, zoals bruine basterd"quote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel, maar ik heb toch graag een alternatief met minder calorieen.
ik ben een flinke meid, alles wat ik daarin kan 'minderen' is meegenomen.
ik drink m'n thee nu met suiker, wil wel weer zoetjes halen, maar liever een alternatief dat lekkerder is (en mee te nemen)
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eerst denken Aure, dan vragen![]()
hihi![]()
Ja doei mevrouw aangebrand. Je doet t zelf ook, maar dan met muziek/liedjes/clips die alleen jij en TAV leuk vinden. Ga even uitwaaien met Sam ofzo, want volgens mij zit je iets dwars.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind ik van jullie ook..
En nee, het was juist erg leuk. Maar vind dit soort dingen soms erg irritant.. maar ik hou mijn bek wel weer hoor, heb je er ook geen last van.
Herkenbaar, van zoetjes en light frisdrank krijg ik ook altijd zo'n droge keel gevoel. Echt niet tof, heb je net een blikje cola light op, moet je een glas water drinken omdat het voelt alsof je een blikje zand hebt leeg gedronkenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:46 schreef Mirjam het volgende:
ik ben het met je eens, maar heb nog geen alternatief
ik proef het verschil altijd zo goed, met zoetjes krijg je een heel gek 'droge keel gevoel' , met suiker heb je dat heul niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |