net eens even op mijn ' honing' gekeken en daar staat alleen op ' 100% natuurzuiver' en dat het uit eu-landen en niet eu-landen komt... Voorheen had ik honing uit de wereldwinkel die wel honing was en nog lekkerder trouwens ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 05:52 schreef Glesse het volgende:
Ja en om even terug te komen op de herkomst/verdunning van honing met suiker; Keuringsdienst van Waarde had daar 2 seizoenen terug een aflevering over. Gaat dan inderdaad over BIO-honing die wel volledig puur ism, en veel andere honing niet, en honing uit niet EU-landen al helemaal niet...
Oeh ik heb heerlijk geslapen maar 't was wel kort voor mn gevoel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:24 schreef Aure het volgende:
goeiemorgen![]()
Ik ga zo weer een paar uurtjes flyeren en daarna duik ik gewoon weer mn bed in denk ik
Maar je zei dat je ongeacht bedtijd altijd om 5 uur 's ochtends wakker wordt. Dat is een typisch voorbeeld dat je je opstatijd moet verleggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:51 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, ik probeer de slaap te verlengen. niet te verleggen
niet overdrijven he... anders ga ik denken dat je anorexia hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:48 schreef Stereotomy het volgende:
134 potjes me-heeet vet als op de tafel gezet!
Dieptepunt hier vanochtend.
Op de weegschaal![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat ik sinds 2001 niet meer zo weinig gewogen heb.
Niet zolang ik Friet op Vrijdag (wat een uitvindingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
niet overdrijven he... anders ga ik denken dat je anorexia hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |