quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.stomwijzer.nl/5sec/
De 5 seconden stomwijzer, geniaal
'Welke partij moet hoog scoren in je stemadvies?'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel leuk: http://kieswijzerwijzer.nl/
Ja echt geniaal die vragenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'Welke partij moet hoog scoren in je stemadvies?'
Ach...ik heb vrijdag maar opgegevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat gesteggel over je vrije dag?
Jaaa, ben benieuwd hoe het is geworden!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een nieuwe haarknip gekocht![]()
Die ander was na vier keer dragen spóórloos verdwenen.
En ik heb stoere middeleeuwse fakkels.
En ik ga een foto maken van de tuin
Gespierd spijkertjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:48 schreef Stereotomy het volgende:
134 potjes me-heeet vet als op de tafel gezet!
Dieptepunt hier vanochtend.
Op de weegschaal![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat ik sinds 2001 niet meer zo weinig gewogen heb.
Je kan altijd mooi zien wie er dan écht stressbestendig is en wie nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef DarkElf het volgende:
altijd leuk op de vroege ochtend een lekkere crisis Bluezz
net hardgelopen, man wat een wind!maar t ging lekker dus ik ben tevree
groot gelijk dat je niet bent gaan fietsen, t waait echt hardquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan altijd mooi zien wie er dan écht stressbestendig is en wie nietIk stel wel eens voor zo'n situatie na te spelen met nieuwe sollicitanten
Fijn dat het goed ging met het lopen!
Ik liet het fietsen naar mijn werk maar ff zitten, heel veel wind voelde ik, en ik wil vanavond ook nog zwemmen... moet nu ook eenmaal keuzes maken
Dat gaat niet werkenquote:
hee geen Hanen vermoorden hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:09 schreef Laydina het volgende:
Iemand die de haan van mijn buren wil vermoorden!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
lekker windje hier juist op kantoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
groot gelijk dat je niet bent gaan fietsen, t waait echt hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |