quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:24 schreef DarkElf het volgende:
schommelen hoort erbij idd, moet gewoon goed naar mijn lichaam luisteren ook en dat doe ik
doe rustig aan bluezzje
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben zoooo boos op een stomme muts van KPN
vertelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Is helemaal goed gekomenquote:
maaar.... maar...... elfjes ownen toch gewoon, das algemeen bekendquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Elf, wat ben je toch ontzettend goed bezig met je herstel!Vind het echt bewonderenswaardig
Is echt lekker jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:07 schreef DarkElf het volgende:
en goed zo P, lekker he een eind lopen? vond t gisteren ook zo lekker.
Welke stunt??quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:06 schreef PdeHoog het volgende:Ik ben geen voetbalfan maar ik vind die bavaria stunt wel weer grappig
Alleen jammer van die belachelijke reacties van de FIFA, de KNVB en Heineken
ik had abonnementwijziging gemaakt en sindsdien liep het balkje op internet door na een factuur te hebben gekregen. Na 3 maanden door te zijn gelopen krijg ik een rekening gepresenteerd van ¤ 170,- terwijl ik al vorige maand had gebeld dat het niet klopt wat er gebeurd. Mijn rekeningen zijn altijd rond de ¤ 55,- en ik heb die 3 maanden gewoon facturen ontvangen. nu krijg ik een factuur van 3 maanden tegelijk en die KPN muts kan alleen maar zeggen; ik zie je spec en als je hebt gebeld dan krijgt je sim een melding van een zendmast bla bla... ze gelooft me dus niet. ik heb écht niet zoveel gebeld ineens (3x meer..). ik zag die spec ook maar die klopte voor geen meter. data zijn gewijzigd, er staan nr's op die ik 2 maanden geleden gebeld heb en daar staat nu een datum van deze maand bij. hier kan ik zo kwaad om worden, want omdat alles digitaal gaat kan ik niks bewijzen. sowieso kan ik niet bewijzen dat ik écht niet heb gebeld. maar het is écht zo. die muts kan alleen maar over die zendmast lullen. nu laat ik het storneren, maar schiet er nog geen reet mee op.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
rammstein?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is helemaal goed gekomenRammstein aan en ff flink doorkachelen. Zelfde rondje als normaal en nu 1 minuut sneller
Daar ga je lekker hard van lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |