quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij niet om Heineken, maar om Budweiser die hoofdsponsor van het WK is.
oh boingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij niet om Heineken, maar om Budweiser die hoofdsponsor van het WK is.
Alle dames op kantoor hier hebben op de wedstrijddagen die jurk aanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee 1 model. One-sieze-fits-all. Je kunt kiezen. Voor- of achterkant laag of hoog.
B. heeft er ook eentje.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alle dames op kantoor hier hebben op de wedstrijddagen die jurk aan
das altijd zo fijn als je dat ziet..... verbetering motiveert echt enorm....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is helemaal goed gekomenRammstein aan en ff flink doorkachelen. Zelfde rondje als normaal en nu 1 minuut sneller
hoe is het eigenlijk emt dat speedmarsen afgelopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
das altijd zo fijn als je dat ziet..... verbetering motiveert echt enorm....
vrijdag conditie proef.... OMG.....![]()
doelstelling
- 3200 M,
- 60+ pushups
- 40+ sit ups
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n jurkje en hij paste
Foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou, als al die dames er zo uit zien als die Bavaria babes dan mag dat echt wel hoor van mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat dat hier niet zo is
waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef borisz het volgende:
Oh de BonBonBloc bouchee proefverpakking is binnen gekomen. Dure marketing zat zelfs in een speciale bubbeltjesenvelop.
Waarom denk je dat ik zo blij ben dat ze er hier niet in lopenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, als al die dames er zo uit zien als die Bavaria babes dan mag dat echt wel hoor van mij![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo blij ben dat ze er hier niet in lopen
Ik heb nooit zin gehadquote:
ondanks 4 zeer gewaagde en door menig militair bestempeld als zeer indrukwekkende pogingen was ik nogsteeds net te langzaam voor de top 8....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk emt dat speedmarsen afgelopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michelin 2.0quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:20 schreef TAV74 het volgende:
Waarom denk je dat ik zo blij ben dat ze er hier niet in lopen
Moet ik foto's van je komen maken in dat oranje jurkje?quote:
Je doet het niet eens gratis?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet ik foto's van je komen maken in dat oranje jurkje?Alleen als ik weer die quiche krijg
dacht ik ook, vriendendienst.. mooi niet bij Pquote:
Hoe in godsnaam eet jij een lolly danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef FutureFairytale het volgende:
dacht ik ook, vriendendienst.. mooi niet bij P![]()
mn tong doet echt pijn. is kapot en bloedt, alleen maar door een stomme lolly. eten vanmiddag deed pijn en drinken nu ook.
dood aan rotlolly's
Hoest met B., B.?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:22 schreef borisz het volgende:
http://www.bonbonbloc.nl/
Al is die actie nu over geloof ik.
Goed. Ze doet nu weer normaal. Heeft normaal op dr bak gezeten, normaal gegeten en gedronken en op overige plekken is er ook niks te vinden.quote:
ken je die lolly's met 2 kleuren? soort vliegende schotel formaat, maar dan klein. je hebt ze in geel met roze, geel met groen etc.quote:
tegen wie spelen ze?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:38 schreef cybermans het volgende:
omg hoe dom kan je zijn
http://www.lamebook.com/van-der-slut
enne 0-1 in het voordeel van slowakije
Maar.....maar......die quichequote:
Dat moet dan geen voorwaarde zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar.....maar......die quicheDie is echt zooooooooooo lekker
lekker in de tuinquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:het is hier als nog lekker weer!! Nu eerst even een rondje met Sam, en dan pak ik mijn werk er bij en verhuis ik naar de tuin. Kijken of ik de overdrachtsformulieren af kan krijgen vanmiddag.. (voor zo ver ik alle gegevens heb that is..)
Wat liefquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef Duderella het volgende:
Wat zijn FOK!kers toch lief! Ik krijg allemaal spulletjes opgestuurd voor de Draken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spelletjes.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Prima ontwikkelingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:30 schreef borisz het volgende:
41,3% van de TKleden is een vrouw. Nieuw record.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
tis nu afgelopen denk. 1-1 gebleven?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:21 schreef cybermans het volgende:
1-1
echt 2 sec daarvoor zeg ik doe 0-1 zal wel de einduitslag zijn
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:30 schreef borisz het volgende:
41,3% van de TKleden is een vrouw. Nieuw record.
De wind is fris, maar in de tuin zit ik erg beschutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef Duderella het volgende:
Wat zijn FOK!kers toch lief! Ik krijg allemaal spulletjes opgestuurd voor de Draken.![]()
Sun, het is hier maar frisjes! Ik ben jaloers op je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |