jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis nu afgelopen denk. 1-1 gebleven?
Slijpen ze de messen al? Of ontploft het stadion omdat ze vooral schieten op de gespierde billen van de Ivorianen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
Evert ten NapelDe scheidsrechter trekt sneller zijn kaarten dan Lucky Luke zijn pistool.
lolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
Evert ten NapelDe scheidsrechter trekt sneller zijn kaarten dan Lucky Luke zijn pistool.
aaaah zo haha, thanks. leuke pot nu?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:36 schreef borisz het volgende:
Nee Portugal. We hebben het over Christiahomo Ronaldo.
Portugal speelt tegen Ivoorkust.
Brazilie moet vanavond tegen Noord-Korea.
Helaasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaaah zo haha, thanks. leuke pot nu?
ik zou vnv wel graag willen zien, helaas moet ik van 19.30u tot 21.30u dansen... = 22.15u thuis.. dan is het afgelopen
ja dat welquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt slim soms dat hondje van me
Dat hoop ik ook. Ga straks eerst ff naar de sportschool.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef golfer het volgende:
Zo. Lekker vroeg thuis.
Op tijd voor de 2e helft.
Hopen dat die k*t-Portugezen verliezen.
is een Koreaans baby'tje, en als ik dat soort baby'tjes zie ben ik blij dat ik ook zulke schatjes krijg (hopelijkquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
is een Koreaans baby'tje, en als ik dat soort baby'tjes zie ben ik blij dat ik ook zulke schatjes krijg (hopelijk)
ik wil best draagmoeder voor je zijn hehe
quote:
Mjam !quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Aure het volgende:
Ben toch nog maar een paar uurtjes gaan slapenWas heerlijk!
En een aangename verrassing bij de voordeur: Bonbonbloc
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef borisz het volgende:
Poes heeft wat avondeten erin zitten. Kijken hoe ze zich houdt.
Dat jij op je 30ste al bent uitgeblust (...) betekent nog niet dat echte mannen daar ook last van hebben.quote:
ben benieuwd idd. hoop dat het goed gaat met haarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef borisz het volgende:
en.. Zit het er nog in?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef borisz het volgende:
Oei! Bitchfight! Popcornquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:24 schreef golfer het volgende:
Dat jij op je 30ste al bent uitgeblust (...) betekent nog niet dat echte mannen daar ook last van hebben.
jij valt ook op gekke dingen! Nintendo's, BonBonBloc..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Aure het volgende:
Ben toch nog maar een paar uurtjes gaan slapenWas heerlijk!
En een aangename verrassing bij de voordeur: Bonbonbloc
je schilderingen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:59 schreef LieLie het volgende:
Ze vielen om!![]()
Nu gefixt als het goed is.
Brr..
Lein!quote:
De BonBonBloc is voor de verandering ook daadwerkelijk BonBonBlocquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij valt ook op gekke dingen! Nintendo's, BonBonBloc..
handig!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:05 schreef Bluezz het volgende:
De stoptrein werd door vertraging een sneltrein
Zit ik dus ineens in Haarlem city.
Dus hop hop de stoptrein weer terug.
NS
Goedzo! Brood is goed! En de rest is lekker, dat is ook haske prima! Leven (en dus ook eten) moet leuk blijven toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Lein!ik heb vandaag brood gegeten!
2 volkoren puntjes, 1 witte. Verder 1 sultana en 2 kleine zakjes chips. Mag ik door naar de volgende ronde?
![]()
Moet je dan ook extra betalen met je chipkaart?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:05 schreef Bluezz het volgende:
De stoptrein werd door vertraging een sneltrein
Zit ik dus ineens in Haarlem city.
Dus hop hop de stoptrein weer terug.
NS
Ingecheckt op Beverwijk en pas weer uitgecheckt op Santpoort Z.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Moet je dan ook extra betalen met je chipkaart?
Jammer dat je niet UUDDLRLRBA bij hem kan doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:04 schreef Aure het volgende:
[..]
De BonBonBloc is voor de verandering ook daadwerkelijk BonBonBloc
Ik krijg inmiddels gewoon smsjes van vriendinnen met "En hoe is het met nintendo"Die arme jongen komt straks niet meer van zn bijnaam af joh, mocht ik hem ooit nog tegenkomen
Die zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef borisz het volgende:
Oh de BonBonBloc bouchee proefverpakking is binnen gekomen. Dure marketing zat zelfs in een speciale bubbeltjesenvelop.
De letters zijn de nagels aan je psychequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Vanmiddag even bijgepraat met een oude studievriend (die van de overleden moeder) en die zat een beetje in de put dat hij maar niet kon aarden bij z'n werk, omdat het vaak zo'n sleur werd, en dat z'n - inmiddels ex - hem wat te smothering vond.
Smothering is echt een NF alert.
Had hem gezegd dat ik hem een MBTI testje zou opsturenen ja hoor, een ENFP (een minilot).
Hij herkende er veel in en zou zich wat inlezen in MBTI, vond dat het wel een nuttige spiegel was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |