Slijpen ze de messen al? Of ontploft het stadion omdat ze vooral schieten op de gespierde billen van de Ivorianen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
Evert ten NapelDe scheidsrechter trekt sneller zijn kaarten dan Lucky Luke zijn pistool.
lolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
Evert ten NapelDe scheidsrechter trekt sneller zijn kaarten dan Lucky Luke zijn pistool.
aaaah zo haha, thanks. leuke pot nu?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:36 schreef borisz het volgende:
Nee Portugal. We hebben het over Christiahomo Ronaldo.
Portugal speelt tegen Ivoorkust.
Brazilie moet vanavond tegen Noord-Korea.
Helaasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaaah zo haha, thanks. leuke pot nu?
ik zou vnv wel graag willen zien, helaas moet ik van 19.30u tot 21.30u dansen... = 22.15u thuis.. dan is het afgelopen
ja dat welquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt slim soms dat hondje van me
Dat hoop ik ook. Ga straks eerst ff naar de sportschool.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef golfer het volgende:
Zo. Lekker vroeg thuis.
Op tijd voor de 2e helft.
Hopen dat die k*t-Portugezen verliezen.
is een Koreaans baby'tje, en als ik dat soort baby'tjes zie ben ik blij dat ik ook zulke schatjes krijg (hopelijkquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
is een Koreaans baby'tje, en als ik dat soort baby'tjes zie ben ik blij dat ik ook zulke schatjes krijg (hopelijk)
ik wil best draagmoeder voor je zijn hehe
quote:
Mjam !quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Aure het volgende:
Ben toch nog maar een paar uurtjes gaan slapenWas heerlijk!
En een aangename verrassing bij de voordeur: Bonbonbloc
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef borisz het volgende:
Poes heeft wat avondeten erin zitten. Kijken hoe ze zich houdt.
Dat jij op je 30ste al bent uitgeblust (...) betekent nog niet dat echte mannen daar ook last van hebben.quote:
ben benieuwd idd. hoop dat het goed gaat met haarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef borisz het volgende:
en.. Zit het er nog in?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef borisz het volgende:
Oei! Bitchfight! Popcornquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:24 schreef golfer het volgende:
Dat jij op je 30ste al bent uitgeblust (...) betekent nog niet dat echte mannen daar ook last van hebben.
jij valt ook op gekke dingen! Nintendo's, BonBonBloc..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Aure het volgende:
Ben toch nog maar een paar uurtjes gaan slapenWas heerlijk!
En een aangename verrassing bij de voordeur: Bonbonbloc
je schilderingen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:59 schreef LieLie het volgende:
Ze vielen om!![]()
Nu gefixt als het goed is.
Brr..
Lein!quote:
De BonBonBloc is voor de verandering ook daadwerkelijk BonBonBlocquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij valt ook op gekke dingen! Nintendo's, BonBonBloc..
handig!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:05 schreef Bluezz het volgende:
De stoptrein werd door vertraging een sneltrein
Zit ik dus ineens in Haarlem city.
Dus hop hop de stoptrein weer terug.
NS
Goedzo! Brood is goed! En de rest is lekker, dat is ook haske prima! Leven (en dus ook eten) moet leuk blijven toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Lein!ik heb vandaag brood gegeten!
2 volkoren puntjes, 1 witte. Verder 1 sultana en 2 kleine zakjes chips. Mag ik door naar de volgende ronde?
![]()
Moet je dan ook extra betalen met je chipkaart?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:05 schreef Bluezz het volgende:
De stoptrein werd door vertraging een sneltrein
Zit ik dus ineens in Haarlem city.
Dus hop hop de stoptrein weer terug.
NS
Ingecheckt op Beverwijk en pas weer uitgecheckt op Santpoort Z.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Moet je dan ook extra betalen met je chipkaart?
Jammer dat je niet UUDDLRLRBA bij hem kan doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:04 schreef Aure het volgende:
[..]
De BonBonBloc is voor de verandering ook daadwerkelijk BonBonBloc
Ik krijg inmiddels gewoon smsjes van vriendinnen met "En hoe is het met nintendo"Die arme jongen komt straks niet meer van zn bijnaam af joh, mocht ik hem ooit nog tegenkomen
Die zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef borisz het volgende:
Oh de BonBonBloc bouchee proefverpakking is binnen gekomen. Dure marketing zat zelfs in een speciale bubbeltjesenvelop.
De letters zijn de nagels aan je psychequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Vanmiddag even bijgepraat met een oude studievriend (die van de overleden moeder) en die zat een beetje in de put dat hij maar niet kon aarden bij z'n werk, omdat het vaak zo'n sleur werd, en dat z'n - inmiddels ex - hem wat te smothering vond.
Smothering is echt een NF alert.
Had hem gezegd dat ik hem een MBTI testje zou opsturenen ja hoor, een ENFP (een minilot).
Hij herkende er veel in en zou zich wat inlezen in MBTI, vond dat het wel een nuttige spiegel was.
Geloof? Het is wetenschapquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:41 schreef LieLie het volgende:
Haha, je gelooft er echt in he? Ik weet al niet eens meer wat ik was.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jammer dat je niet UUDDLRLRBA bij hem kan doen.
Als ze kort genoeg zijn, komen die bushes er vanzelf onderuit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:44 schreef borisz het volgende:
Die actie van Bavaria heet Ambushmarketing. Weer wat geleerd.
Komt vast goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond generale repetitieNiet de voorstelling waar ik het meest trots op ben, maar ga m'n rete best doen.
Gaatiegoed?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie dat ik een L mis.
Lama. dislekties.
Ik wist hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:44 schreef borisz het volgende:
Driequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:45 schreef Aure het volgende:
[..]
Komt vast goedHoeveel voorstellingen gaan jullie spelen?
Nee koppijn, gedehydreert en tikje nerveus voor de generale.quote:
Dishlekthys schrijf jequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie dat ik een L mis.
Lama. dislekties.
Ik wou net zeggen, hij klopt geweun heurquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie dat ik een L mis.
Lama. dislekties.
Komt wel goed, schatjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee koppijn, gedehydreert en tikje nerveus voor de generale.Ik ga ff wat eten.
Leeeukquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
DrieDaartussendoor nog proberen te studeren
We noemen het in de marketing ook wel eens guerrilla marketing, deze techniek.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:44 schreef borisz het volgende:
Ja? Dit was toch iets eenmaligs? Guerrilla is toch als je het overal steeds tegenkomt, en dat je denkt 'wat is dat nou toch steeds?'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]
We noemen het in de marketing ook wel eens guerrilla marketing, deze techniek.
Die term kwam net ook voorbij ja bij 1vandaag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]
We noemen het in de marketing ook wel eens guerrilla marketing, deze techniek.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:56 schreef cybermans het volgende:
@steer bij welke letter hoort overhaalbaar tot kopen van accessoires?
Jep. Ik vind intense dialogen en samenspel het leukste aan toneel. In dit stuk wordt er verrassend weinig tegen me teruggezegd als ik praat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
steer: is dit het stuk waar je lijk speelt?
Uhhmm.. tja.. dat hangt er maar weer net van af hoeveel je te besteden hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:56 schreef Aure het volgende:
Sun/tav/P, ik heb voor mn opleiding een digitale camera nodig om mn werk mee vast te leggen en we krijgen ook wat lessen in fotografie dus het lijkt me sowieso wel handig om een eigen camera te hebben. Nu zit ik te denken aan een tweedehands spiegelreflex zodat ik uiteindelijk ook wat fotoprojectjes kan doen. Ben al een tijdje aan t rondsnuffelen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer... Wat is nou een fijne camera hiervoor? Het hoeft dus niet allemaal superprofi. En niet het minst belangrijk, wat voor prijs hoort daar dan bij?
Nou 200/250 is echt mn max, zoals ik al zei hoeft het allemaal niet superprofiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uhhmm.. tja.. dat hangt er maar weer net van af hoeveel je te besteden hebtEr zijn bijv. op zich genoeg 2e hands Nikons en Canons waar je prima mee uit de voeten moet kunnen en waar je niet de hoofdprijs voor betaalt. Voor 200 tot 400 euro moet je zeker klaar kunnen zijn! Als je me een richtprijs geeft wil ik wel even wat voorbeeldjes opsnorren voor je
Ok, ff kijken wat ik zo snel tegen kom voor je. Ga nog niet al te veel letten op de specs en zo, gewoon even ter orientatiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Nou 200/250 is echt mn max, zoals ik al zei hoeft het allemaal niet superprofiIk moet mn werken erop vast kunnen leggen en ik zou het leuk vinden als ik uiteindelijk ook wat kunstige plaatjes kan schieten
Superbedankt hiervoor! Ik ben vooral nog aan t rondkijken, maar ik heb dus geen idee wat nou reële prijzen zijn en nu heb ik in ieder geval wel een beetje een idee daarvanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, ff kijken wat ik zo snel tegen kom voor je. Ga nog niet al te veel letten op de specs en zo, gewoon even ter orientatie![]()
Nikon D40 + 2 kitlenzen en tas (vrij nieuw model, goed ding!)
http://link.marktplaats.nl/355268871
Canon eos 1000D + 1 kitlens (weet iets minder van Canons af, maar volgens mij vergelijkbaar met de D40)
http://link.marktplaats.nl/355227700
Nikon D70 body, goedkoop en je kunt er zelf een lens bij zoeken (oud model, wel zeer robuust)
http://link.marktplaats.nl/355085135
Maar je zou ook nog naar de geavanceerdere compacts kunnen kijken. Daarmee kan je bijna alles behalve van lens wisselen (soms wel voorzetlenzen mogelijk) Zo iets:
http://link.marktplaats.nl/355171108
Nou ja, van alles eigenlijk wel te krijgen. Heb nu qua DSRL alleen nog maar naar Nikon en Canon gekeken (grootste aanbod..) maar er zijn ook nog Olympussen en Sony's te krijg wellicht
Ga je lekkah P achter na Xdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Superbedankt hiervoor! Ik ben vooral nog aan t rondkijken, maar ik heb dus geen idee wat nou reële prijzen zijn en nu heb ik in ieder geval wel een beetje een idee daarvanIk ga het es ff rustig bekijken allemaal
Neuhquote:
voordeel van verwisselbare lenzen is dat je veel meer flexibeler bentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Neuh
Die compactcamera's zijn wel aantrekkelijk qua prijzen SunLens wisselen hoeft voor mij ook niet (denk ik? ik heb eigenlijk geen idee, heb totaal geen verstand van camera's
).
En Bluezz wat fijn voor je schoondochter! Zwemse!
Nadeel dat je als je het betaalbaar en een beetje allround wilt houden al snel uitkomt bij het segment lenzen dat niet direct beter is dan die op de goede compact camera's.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
voordeel van verwisselbare lenzen is dat je veel meer flexibeler bent
De vraag is..Heb ik dat nodig.. Ik denk het eigenlijk niet, heb ff een vriendin van de academie gemaild, die weet me dat vast wel te vertellen of het veel voor mij uitmaakt (wel/niet kunnen wisselen).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
voordeel van verwisselbare lenzen is dat je veel meer flexibeler bent
Wisselen op zich is geen must, je moet even uitzoeken welk bereik je nodig hebt en eventueel hoe lichtsterk het moet zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef Aure het volgende:
[..]
De vraag is..Heb ik dat nodig.. Ik denk het eigenlijk niet, heb ff een vriendin van de academie gemaild, die weet me dat vast wel te vertellen of het veel voor mij uitmaakt (wel/niet kunnen wisselen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |