Daar kom ik niet hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker windje hier juist op kantooripv die rotairco. maar het waait hier niet zo hard.
bloemendaal aan zee idd vast stukken harder B.
Lekker gebraden haantjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:09 schreef Laydina het volgende:
Iemand die de haan van mijn buren wil vermoorden!?!
WAAAAAAAAHHHHHHH WOOOOOOOOOEEEEEEEEE WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Alleen degene die teveel lawaai maken
ligt dat ver van elkaar? en dan weer met pont terug en terugfietsen ofzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar kom ik niet hoorMaar van B. daal dorp naar Beverwijk fietsen en dan met de pont over
Coolquote:
Dat zou best wel lekker kunnen zijnquote:
Dood aan haan!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
WAAAAAAAAHHHHHHH WOOOOOOOOOEEEEEEEEE WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE
Jaquote:
No problemo!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolWaar is dat voor
je DVD's komen trouwens ietsiepietsie later
Ben al met al ruim 3 kwartier bezig met fiets en pont, met de trein een half uur van deur tot deurquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ligt dat ver van elkaar? en dan weer met pont terug en terugfietsen ofzo?
Coolquote:
okequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken
Zou 10 tabletten (1 mg) als max aanhouden en bij 5 tabletten (0.5 mg) beginnen.
Netjesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:06 schreef DarkElf het volgende:
bloeduitslagen waren goed, muv 1 pancreaswaarde die wat gestegen was. dat kan wat klachten geven idd maar hoef ik mij geen zorgen om te makende waardes zullen een hele tijd blijven schommelen. nierfunctie was weer iets slechter maar ook dat schommelt. Maar al met al gaat t goed dus lekker zo door blijven gaan
goed zo! have funquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik ga hier nu aan de middagwandelingff lekker iPod op en flink doorstappen
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:06 schreef DarkElf het volgende:
bloeduitslagen waren goed, muv 1 pancreaswaarde die wat gestegen was. dat kan wat klachten geven idd maar hoef ik mij geen zorgen om te makende waardes zullen een hele tijd blijven schommelen. nierfunctie was weer iets slechter maar ook dat schommelt. Maar al met al gaat t goed dus lekker zo door blijven gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |