Ja, door rijden naar Gent en Bruggequote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog winkel/horeca-tips voor Antwerpen?
Ben er al een flinke tijd niet meer geweest en ga er morgen met de Yanks heen...
Deze post komt me bekend voor.....quote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
De laatste keer dat ik in Antwerpen ben geweest, was ik 11 jaar. Van mij dus ook geen tips. Het enige wat ik mij ervan kan herinneren, is dat ik er niets aan vond
Logistiek wordt dat ook een probleem, omdat die Yanks iedere avond gaan stappen en 's morgens hun bed niet uit te rammen zijn. We vertrekken pas om 10.00 uur daarom en verder dan Antwerpen wil ik dan ook niet gaan.quote:
Dan moeten ze het zelf maar weten want Antwerpen is(vind ik) geen hol aan.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet alleen de vogeltjesmarkt in Antwerpen eigenlijk.
Dat is ook een hele goeie ja.quote:
Een willekeurige? want hier staat nog een vollequote:
heette ze toevallig anita?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
Een collegavriend(Engeland) van me heeft een oproep voor modelletjes gedaan. Leeftijdsgroep: 18-23.
Krijgt 'ie net een email van een vrouwtje dat er een stuk ouder uitziet...maar ze beweert dat ze nog steeds om haar ID gevraagd wordt bij het kopen van sigaretten. Daarmee bedoelt ze dus dat ze er jonger uit zou zijn dan 16.
Dat is
A) hartstikke verboden
B) hartstikke fucking dom als je de leeftijdseisen weet waar je SOWIESO al niet binnen valt
Leuk hoor! Ik rende dus naar de brievenbus......quote:
Bij afwezigheid C4 neem ik zijn taak maar even over...:quote:Op maandag 14 juni 2010 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
Een collegavriend(Engeland) van me heeft een oproep voor modelletjes gedaan. Leeftijdsgroep: 18-23.
Krijgt 'ie net een email van een vrouwtje dat er een stuk ouder uitziet...maar ze beweert dat ze nog steeds om haar ID gevraagd wordt bij het kopen van sigaretten. Daarmee bedoelt ze dus dat ze er jonger uit zou zijn dan 16.
Dat is
A) hartstikke verboden
B) hartstikke fucking dom als je de leeftijdseisen weet waar je SOWIESO al niet binnen valt
Nee, dat wil je nietquote:Op maandag 14 juni 2010 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij afwezigheid C4 neem ik zijn taak maar even over...:
pics ?
Jaap stam @ VI oranje / RTL 7. Jammer dat ie niet meer mee doet bij NL.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nog even tv kijken en daarna slapen
Vermoedelijk een leuk ding..maar wat een gele handen?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie leuks/grappigs langs de lijn:
Misschien gebruiken ze veel safraan in Zuid Afrika of is ze moslima...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vermoedelijk een leuk ding..maar wat een gele handen?
Vreemd vlaggetje danquote:Op maandag 14 juni 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien gebruiken ze veel safraan in Zuid Afrika of is ze moslima...
Behoorlijk wat zelfsquote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt toch ook Engelse moslima's?
Wie zegt dat dat haar eigen hand is dan ?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vermoedelijk een leuk ding..maar wat een gele handen?
eew, de rokershand van een 55-jarige baardaapquote:Op maandag 14 juni 2010 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat haar eigen hand is dan ?
kijk goed nieuwsquote:Op maandag 14 juni 2010 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De nieuwe serie Top Gear begint op 27 juni. Dat jullie het vast weten
Dat gaat vast de nieuwe rickroll worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ok, heb nu die trololo gezien
kwaliteitje![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De nieuwe serie Top Gear begint op 27 juni. Dat jullie het vast weten
Ik heb zelf geen echte kennis/ervaring met turbo's, maar wat ik zo 1 2 3 kan vertellen:quote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red, hoe is je kennis met betrekking tot turbo's/sprinters? Kan je me uitleggen wat er gebeurt op de stop loss reset datum?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:47 schreef Etcetera het volgende:
Michael Weatherly heeft bijgetekend bij NCIS
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:59 schreef Etcetera het volgende:
De enige die nog niet heeft bijgetekend is Sean MurryDus jij kunt ook blij zijn
Als ze die verkoolde patatjes er maar uit halen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie het voor meMensen die met hun oude frituurvet naar Gilze-Rijen gtaan, daar in de rij staan om een Apache te mogen tanken
als ze gerard dan maar weglatenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
Wat zal dat gaan meuren op Gilze-Rijen. En Defensie heeft nu dus een sponsor (buiten de belastin betalers); Remia.
quote:14-06-2010 16:31 EmailImport: Afzender: ***
Datum ontvangst: 14-jun-2010 16:30
Ontvanger: ***
Onderwerp: FW: IK HOOR JEZUS...
Hoe entertainend dit soort nonsens ook is; kan je de afzender op de spamlijst zetten alsjeblieft?
bedankt!
Van: Real Life [mailto:sorensen@skynet.be]
Verzonden: maandag 14 juni 2010 15:30
Aan: ***
Onderwerp: IK HOOR JEZUS...
Gratis e-zine van Real Life
IK HOOR JEZUS...
Jezus spreekt letterlijk tot ons zoontje
en verandert zo ons leven... en misschien dat van jou!
Beste lezers,
Renate en ik zijn heel strikt op het kijken naar films en TV.
We willen echt heilig en rein zijn voor God en proberen
niet te kijken naar films of programma's die onreinheid
of duisternis of het occulte op een of andere manier laten zien.
We willen ons hart, ons huis
en onze kinderen zuiver houden.
Maar toch gebeurt het soms dat er iets in ons huis komt
wat duisternis brengt en dan hebben we het
niet altijd meteen door.
Zoals gisteren zaten we te kijken naar een film van Bill Cosby.
Op zich een leuke film met veel humor. Maar bij veel films
is het zo dat het eerste deel van de film leuk is,
tot de actie begint.
DAN BREEKT LETTERLIJK DE HEL LOS.
Dan komt de dood en de vernieting in actie
en het bloed en de lijken vliegen in het rond.
We raken er soms zo aan gewend, dat we vergeten
hoe erg het is voor God.
Onze kleine zoon, Shurdo, is nu drie jaartjes jong
en hij was een beetje ziek. Om 23u kwam hij ineens
de woonkamer binnen, om wat te drinken.
Hij zag in een flits hoe in de film een man
werd neergeschoten.
We zetten meteen de TV uit en gaven hem aandacht.
Terwijl hij stil en rustig op de schoot van Renate zat,
zei Shurdo ineens:
"IK HOOR JEZUS"
Wij vroegen: "Wat zeg je Shurdo?"
"IK HOOR JEZUS"
"Hoor je Jezus? O, wat zegt Jezus dan?",
vroegen we verwonderd, want dit is de eerste keer
dat Shurdo iets over Jezus zei. We waren benieuwd!
Shurdo zei:
"JEZUS ZEGT DAT WE DE SCHIETERS
MOETEN WEGDOEN."
"WAT zegt Jezus tegen je?" Hij zat heel rustig
en met heldere oogjes te kijken, zo heel eenvoudig en gewoon.
En hij zei nogmaals:
"JEZUS ZEGT DAT WE DE SCHIETERS MOETEN WEGDOEN."
Dat sloeg in als een bom. Zo helder, zo eenvoudig
en zo krachtig. Duidelijker kon niet.
Ik heb de keuze gemaakt om hiernaar te luisteren.
Het was een leuke film, spannend verhaal, goede acteurs,
maar het was duidelijk. Jezus sprak letterlijk
tot Shurdo en zei:
"Doe dit weg uit je huis".
Hier heb ik geen preek bij nodig.
Dit is veel meer dan duizend preken bij elkaar.
Het is ook bijzonder dat Shurdo meteen wist
dat de stem die hij hoorde, van Jezus was.
Hij zei niet: "Iemand zegt..."
Hij zei: "IK HOOR JEZUS"
Ik heb de DVD weggegooid en heb meteen
nog een keuze gemaakt. Als Jezus zo duidelijk zegt
dat Hij dit niet wil, moet ik ook andere dingen wegdoen.
Ik heb mijn PLAYSTATION 3 een paar flinke slagen
met de hamer gegeven en hem weggedaan,
omdat ik eigenlijk in mijn hart wist dat deze
beruchte spelcomputer me niet hielp.
Ik speelde er geen geweld op of zo, maar zelfs
een gewoon race-spel zit vol duisternis, agressie,
dood en vernieling. Ik had 'm nog maar net
en toch besefte ik gisteren ineens:
"Weg ermee. Dit brengt een verkeerde geest
in ons huis en ons leven."
We zijn meteen door de rest van de DVD's gegaan.
Het was nog moeilijk om dingen te vinden
die echt duidelijk verkeerd zijn. We hebben dit namelijk
al vaak gedaan. En toch is het steeds weer nodig, blijkbaar.
Als Jezus spreekt, is het zaaks te luisteren,
anders worden we vals en hypocriet
en dan liegen we tegen onszelf en tegen God.
Dus weg ermee.
Het voelt wel een beetje als een offer, mijn mooie,
dure spelcomputer weg, die dure spellen weg,
de films de vuilbak in… Wat nu?
De smalle weg is heel echt. Het is wat Jezus zegt:
"als je Mij wilt volgen moet je de SMALLE WEG volgen."
Dan kun je niet altijd genieten van al het plezier
dat de duisternis op de brede weg aanbiedt.
Het is opmerkelijk dat de bekendste straat
ter wereld, BROADWAY heet (in Hollywood),
waar een grote bron van het westerse
entertainment ontspringt.
Dat God zo helder en sterk door ons kleine jongetje
heen spreekt, vind ik heel bijzonder. God wil ons hart,
ons leven, ons gezin, onze kinderen, onze bestemming,
alles in en om ons heen, beschermen tegen
de subtiele invloed van het kwaad.
En ik weet: als wij offers brengen in gehoorzaamheid
aan Jezus, zal Hij zijn zegen nog rijkelijker laten stromen.
En dan worden we ook krachtiger in Hem.
Veel groetjes,
David Sorensen
GOD IS ECHT!
[url=http://www.****.com]www.****.com[/url]
vraag me af wie dit verzonnen heeftquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:21 schreef Etcetera het volgende:
Lang verhaal, maar het is wel even de moeite waard om te lezenOverigens heb ik dit niet via email gekregen
[..]
die zat toch alweer vast omdat die posters plakte op het monument op de damquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:35 schreef Cobra4 het volgende:
Vast de "Dam schreeuwer"
Mjah, of je gaat even een rondje frituren vliegen in een Apachequote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Cobra4 het volgende:
Heb ik met mijn domme kop weer het menu van Daarbaand bekijken. En ik moet nog 1,5 uur wachten tot de lunch!
Dan moet ik wachten tot morgen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, of je gaat even een rondje frituren vliegen in een Apache
wat staat er op het menu dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Cobra4 het volgende:
Heb ik met mijn domme kop weer het menu van Daarbaand bekijken. En ik moet nog 1,5 uur wachten tot de lunch!
IED. Lichtgewond gelukkig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Er is weer een Nederlandse militair gewond geraakt in Uruzgan
Mogguh Diaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Zojuist even bij mn oma geweest. Aangezien haar lichamelijke conditie (lees: longen) niet zo goed is, mag ze geen kijkoperatie hebben op dit moment. Ze wordt vandaag opgenomen in het ziekenhuis om haar lichaam klaar te maken voor de kijkoperatie die vooralsnog volgende week dinsdag is gepland.
Dat is het al. Sterker nog..de trololo-rage is eigenlijk alweer voorbijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat vast de nieuwe rickroll worden.
Kop 'm maar in Etcie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het al. Sterker nog..de trololo-rage is eigenlijk alweer voorbij
Ach, ik mis af en toe wel eens iets.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het al. Sterker nog..de trololo-rage is eigenlijk alweer voorbij
Gelukkig, dan ben ik niet de enige.quote:
Same here. Heb niks met trends, rages en dat soort dingenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn trouwens ook dingen die ik doelbewust 'mis'. Als in: dat ik er weiger aan mee te doen
Mega grote zonnebrillen. Harem-broeken. Crocs (sorry Diaan). Birkenstockslippers.
Dat is een teken dat je oud wordtquote:
Nou vooral de operatie en de dagen daarna, nu eerst klaarstomen voor die kijkoperatie!! Ik vind het wel een fijner gevoel dat ze nu al in het ziekenhuis ligt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh Diaan.
Dat gaan spannende dagen worden.
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
is nu algemeen geaccepteerd heb ik het idee
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is er voor kinderen weinig verschil met de "waterschoenen" van vroeger...maar voor volwassen mensen blijft het een misdaad.
Vaak in combinatie met...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Net als bepaalde vrouwen die een legging dragen.
er is wel een verschil... de crocs hebben een beter voetbed. En idd voor volwassen mensen blijft het een misdaad, net als Birckenstocks!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is er voor kinderen weinig verschil met de "waterschoenen" van vroeger...maar voor volwassen mensen blijft het een misdaad.
quote:
Ja, die had ik ook voor ogen. Maar de crocs zitten toch een stuk fijner hoor. Ik vond deze waterschoenen altijd een crime. Een voordeel van crocs: ze kunnen ze zelf uit en aan doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus.
Als je trouwens op waterschoenen zoekt, kom je allemaal Crocs tegen
Dat kan ook een nadeel zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook voor ogen. Maar de crocs zitten toch een stuk fijner hoor. Ik vond deze waterschoenen altijd een crime. Een voordeel van crocs: ze kunnen ze zelf uit en aan doen.
Haha dat is altijd hier... maakt niet uit welke schoen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan ook een nadeel zijn
"Mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ....ik ben mijn schoooeeeeeeeeeeeeeeeeeen kwijt"
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Gewoon ductapen
Een ei er in.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm ¤ 190,= als ik de radiateur door garage laat vervangen. Dat is het bakkie bijna niet meer waard...
Ei breken en in de radiateur gietenquote:
Ergens wel logisch. Zo'n beetje onze hele ontwikkeling is te danken aan het vertellen van verhalen waaruit je lessen kunt halen. Eerst waren het verhalen, toen boeken, strips en films en nu de computerspellen, maar het idee blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:01 schreef Etcetera het volgende:
WoW saves lifeshttp://io9.com/5558603/12(...)er-from-moose-attack
En dat blijft dan lang goed??quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ei breken en in de radiateur gietenwanneer het warm wordt 'bakt' het en dicht zo het gat.
Ik geloof dat het meer een thuiskomtactiek is dan dat het lang houdtquote:
Bedankt!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:09 schreef Etcetera het volgende:
Radiator lekt, is dit zelf te repareren?
Als je een dozijn eieren koopt welquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je een dozijn eieren koopt wel
Is ook erg vervelend. Ben je thuis? Had je je oog ontstoken??quote:
Ik ken bijzonder weinig mensen die het lekker vindenquote:
Thuis, en met ontstoken oogquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
Is ook erg vervelend. Ben je thuis? Had je je oog ontstoken??
Nice, dank je!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:23 schreef Cobra4 het volgende:
Speciaal voor jou HT:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
blokkade na 1x fout wachtwoord? Dat is strictquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:40 schreef Etcetera het volgende:
Bagger systeem hierJ. heeft vergadering dus ik hou een oogje op de site. Maar ik kon geen foto's plaatsen (systeem geeft dan error). Dus opnieuw opstarten, maar ik tik het wachtwoord verkeerd in (geen idee hoe, zijn 6 dezelfde letters
) en nu issie geblokkeerd. Maar service desk mag niet zomaar zijn wachtwoord veranderen (logisch, hij belt niet zelf) dus nu kan ik niks beginnen
Ik heb het nog even nagezocht. De stop-loss zorgt er voor dat je aandelen direct verkocht worden zodra ze op of onder een bepaalde waarde komen, waardoor je verlies enigszins beperkt blijft. Omdat aandelen nog wel eens de neiging hebben te stijgen of te dalen is het niet handig jarenlang dezelfde stop-loss te hanteren, dus een keer in de maand wordt die bijgesteld. En dat gebeurt op de reset datumquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen echte kennis/ervaring met turbo's, maar wat ik zo 1 2 3 kan vertellen:
Om de zoveel tijd wordt het niveau van de turbo opnieuw vastgesteld, indien je op dat moment onder een bepaald niveau komt (stop-loss) dan ben je de inleg kwijt en wordt het turbo-contract beëindigd. Maar dat zou ik moeten navragen bij m'n collega's, om heel eerlijk te zijn
Nee het ging 3x misquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
blokkade na 1x fout wachtwoord? Dat is strict
Entertainment-educationquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ergens wel logisch. Zo'n beetje onze hele ontwikkeling is te danken aan het vertellen van verhalen waaruit je lessen kunt halen. Eerst waren het verhalen, toen boeken, strips en films en nu de computerspellen, maar het idee blijft hetzelfde.
Oh..je deed een l maar je moest een I ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee het ging 3x misIk was niet zo handig bezig
Ik denk dat ik 5 e's had in plaats van 6quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..je deed een l maar je moest een I ?
Ik heb het concept uit een boek en daar gaan ze er nog iets verder op door: ons vermogen verhalen te vertellen, ervaringen over te doen zonder het te moeten voordoen, is zeer belangrijk in onze evolutie, misschien wel het belangrijkst. Met een serieuze ondertoon stellen ze dan ook voor om, gegeven ons gedrag in het verleden, de soortnaam homo sapiens te veranderen in pan narrans: de verhalenvertellende aap.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Entertainment-education. Mensen hebben dan niet eens door dat ze leren
En een minor bij mij op school, best interessant allemaal
Druppelsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
Zalfje gekregen?
In ieder geval beterschap!!
Best een idee, want verhalen onderscheiden ons meer van andere dieren dan het denken. Een varken of chimpansee kan ook best nadenken, maar ik heb toch minder het idee dat zij aan verhalen doen dan de mensquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb het concept uit een boek en daar gaan ze er nog iets verder op door: ons vermogen verhalen te vertellen, ervaringen over te doen zonder het te moeten voordoen, is zeer belangrijk in onze evolutie, misschien wel het belangrijkst. Met een serieuze ondertoon stellen ze dan ook voor om, gegeven ons gedrag in het verleden, de soortnaam homo sapiens te veranderen in pan narrans: de verhalenvertellende aap.
Precies, en met die verhalen kun je tactieken zoals in dat nieuwbericht overbrengen zonder dat je het ooit hoeft voor te doen. Dat werkt een stuk beter, want je vind niet altijd een behulpzame eland en het risico is ook wat groter bij een praktijkvoorbeeld. Ik weet niet of het meteen het voornaamste verschil is tussen mens en dier, maar ik vond het een mooie theorie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Best een idee, want verhalen onderscheiden ons meer van andere dieren dan het denken. Een varken of chimpansee kan ook best nadenken, maar ik heb toch minder het idee dat zij aan verhalen doen dan de mens
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:03 schreef Etcetera het volgende:Het was dus niet mijn schuld, hij moest vorige week zijn wachtwoord wijzigen en heeft dat niet tegen mij gezegd
De systeembeheerder zei ook dat je het niet tegen Etc mocht vertellen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:06 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Nogmaals mijn excuses.
Ik moest het van de systeembeheerder doen.
Gr,
Jacques
Backups! Backups! Backups!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:23 schreef B.ertha het volgende:
Laptop naar de kloten
Gelukkig bleek (na een nachtje paniek) dat de harde schijf het heeft overleefd en dus ook mijn thesis
Zulke dingen stuur ik altijd naar mijn GMail account zodat ik altijd een kopie heb.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:23 schreef B.ertha het volgende:
Laptop naar de kloten
Gelukkig bleek (na een nachtje paniek) dat de harde schijf het heeft overleefd en dus ook mijn thesis
Thesis had ik zelf ook nog wel, alleen de SPSS databestanden en losse plaatjes waarop alles was gebaseerd niet meer. Dat zou ik dan opnieuw moeten maken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zulke dingen stuur ik altijd naar mijn GMail account zodat ik altijd een kopie heb.
zal het wel druk hebben denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Er was iemand die mij een boek aanraadde tijden terug: "Alles wat ik weet, weet ik van TV"
Heb het vandaag binnengekregen
Waar is Soemp trouwensDie post hier niet zoveel meer
Misschien weer even een Fok!stop ingelast om zich te kunnen richten op haar schoolwerk? Als dat zo is komt ze hopelijk binnenkort weer terugquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Er was iemand die mij een boek aanraadde tijden terug: "Alles wat ik weet, weet ik van TV"
Heb het vandaag binnengekregen
Waar is Soemp trouwensDie post hier niet zoveel meer
QFT!quote:
das minder zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:13 schreef iamredleader het volgende:
Ik lig in bed. Temperatuur 39,7. Heb een stukje van vanmiddag gezien, was idd een mooie wedstrijd
Uitslag hebben we vorig jaar nog zien optreden in het voorprogramma van De Dijk, toen was ze een stuk leuker/stoerder, een echte rockbitch. Ik vind haar als politica maar erg saai.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Cobra4 het volgende:
Sabine Uitslag door voorkeurstemmen toch de kamer in.![]()
Mei Li Vos niet.
Wat een vertrouwenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die eigenaar zal blij zijn dat al de drugs nog in de auto zaten waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef Etcetera het volgende:
iemand tips met betrekking tot meisje van bijna 2 dat niet wil slapen en alleen maar huilt? #durftevragen
eerste gedachte: ductape. Heb het niet getwitterd
In plaats van rammelaar: rammel haarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef Etcetera het volgende:
iemand tips met betrekking tot meisje van bijna 2 dat niet wil slapen en alleen maar huilt? #durftevragen
eerste gedachte: ductape. Heb het niet getwitterd
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In plaats van rammelaar: rammel haar
quote:'Free Wi-Fi is coming to Starbucks! Great news for people who can't afford wi-fi because they pay $ 6 for coffee at starbucks'
Ik krijg een beetje een deja-vu gevoel bij het lezen van dat bericht.quote:
Nog naar een specifieke PR-ramp?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:51 schreef Whiteguy het volgende:
Uit the Colbert Report:
[..]
[..]
Ik krijg een beetje een deja-vu gevoel bij het lezen van dat bericht.
Nou meer naar die zelfde olieramp. De hoeveelheid olie die lekt is volgens mij al een keer of 6 bijgesteld. En alle keren omhoog.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog naar een specifieke PR-ramp?Die gaspedalen van Toyota was ook wel een leuke vond ik
Probleem is wel dat dit redelijk controleerbaar is aan de hand van hoeveel shitzooi er aanspoelt een paar weken later.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom zou je de waarheid vertellen als niemand het kan controleren....
quote:
quote:
Owneetoch, sorryquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:28 schreef Etcetera het volgende:
Red, je steekt me aan geloof ik. Gisteren keelpijn, vandaag is daar hoofdpijn bij gekomen. En mag toch hopen dat ik niet ziek wordt, heb ik geen tijd voor(echt niet, na stage ga ik op vakantie, wil niet ziek zijn op vakantie
)
Is je virus scanner wel up to date?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:28 schreef Etcetera het volgende:
Red, je steekt me aan geloof ik. Gisteren keelpijn, vandaag is daar hoofdpijn bij gekomen. En mag toch hopen dat ik niet ziek wordt, heb ik geen tijd voor(echt niet, na stage ga ik op vakantie, wil niet ziek zijn op vakantie
)
Denk het nietquote:
Leuk hé zulke relatie geschenken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Het zal trouwens van m'n schoonmoeder/schoonzus afkomstig zijn want die waren allebei ontzettend min vorige week. Nou ja, ik modder wel door, as usual
De mijne is doof, die was dus vorig weekend EXTRA doof. En dat was ZEER vervelendquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef iamredleader het volgende:
Ach, waar zijn schoonLoeders anders goed voor?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:49 schreef Etcetera het volgende:
Fruitsalade naar binnengewerkt, ben benieuwd of het als vitaminebom gaat werken
Waarom niet? Er zijn toch ook mannelijke verplegers.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik weiger in de ziekenboeg plaats te nemen. Maar bedankt
Ik weet wel iets van internetsnelheden maar dit zegt me niksquote:500Mbit full duplex internet lijn
Daarom!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom niet? Er zijn toch ook mannelijke verplegers.
Wat een lulkoek. Als mijn tomeloze inzet op mijn werk er voor zorgt dat mijn baas miljonair wordt, ga ik ook niet achteraf klagen dat ik gebruikt ben. Op voorhand waren ze waarschijnlijk trots als een pauw dat ze naar die voetbalwedstrijd mochten en er nog geld voor kregen ook, en dan nu zeuren.quote:'Bavaria is te ver gegaan'
door Joël Roerig
JOHANNESBURG - Bierbrouwer Bavaria is echt te ver gegaan door de Zuid-Afrikaanse meiden – die haast niks betaald krijgen om reclame te maken in oranje jurkjes – te laten liegen, vinden de Nederlandse Bavaria Babes.
De actie met oranje jurkjes zorgde voor een stortvloed aan internationale publiciteit. „Wij zijn wel een beetje gebruikt door Bavaria”, vindt Cindy van Diernen (23) uit Almere, die in Zuid-Afrika studeert. De babes werden na afloop van de wedstrijd Nederland tegen Denemarken hardhandig meegetroond en urenlang ondervraagd door FIFA-officials en politieagenten omdat hun Deense outfit zich tijdens de eerste helft ontpopte in oranje kledij.
Van Diernen was één van drie Nederlandse dames, de andere 33 waren lokaal ingehuurd bij een marketingbureau voor 10 euro per uur. „Bavaria verdient nu miljoenen door deze geslaagde actie, maar als de Zuid Afrikaanse meiden een strafblad hadden gekregen, hadden ze nooit van hun leven meer een baan kunnen vinden. Zo gaat dat in Zuid-Afrika.”
Een deel van de betrokken Oranje-babes raakte tijdens de verhoren na hun aanhouding in paniek uit vrees voor een strafblad. „Ze dreigden ons met een half jaar cel voor de lokale vrouwen en ze wilden mij direct de cel instoppen omdat ik mijn paspoort niet bij me had”, aldus Van Diermen.
500Mbps up/down tegelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik pas
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij het volgende:
[..]
Ik weet wel iets van internetsnelheden maar dit zegt me niks
quote:
Mijn klacht is dat de FIFA hun plan om hen de jurkjes uit te laten trekken niet doorgezet heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een lulkoek. Als mijn tomeloze inzet op mijn werk er voor zorgt dat mijn baas miljonair wordt, ga ik ook niet achteraf klagen dat ik gebruikt ben. Op voorhand waren ze waarschijnlijk trots als een pauw dat ze naar die voetbalwedstrijd mochten en er nog geld voor kregen ook, en dan nu zeuren.
Wilt u mij een kopje koffie komen brengen aub.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Veel mensen ziek/zwak/afwezig/op vakantie hier, dus ik heb m'n rokje weer aangetrokken en mag de hele dag telefoniste spelen
Tofquote:
Picsquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Veel mensen ziek/zwak/afwezig/op vakantie hier, dus ik heb m'n rokje weer aangetrokken en mag de hele dag telefoniste spelen
Pics!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn klacht is dat de FIFA hun plan om hen de jurkjes uit te laten trekken niet doorgezet heeft.
quote:
Ik heb wel zin in warme chocomelkquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Deze telefoniste brengt geen koffie rond, tenzij het gevraagd wordt door hele leuke vrouwen
En dan is het buiten nog mooi weer ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Chocomel is geen koffie en Red is geen leuke vrouw![]()
Ik ben niet in de wieg gelegd voor deze functie, heb er nu alweer een hekel aan en het is pas half 11
Leest die mee op Fok! ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:44 schreef Etcetera het volgende:
En een collega heeft mijn chocomelk gebracht
Nog bij de Kulminator langs geweest?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren onder een mooi zonnetje door Antwerpen gebanjerd.
Antwerpen is behoorlijk veranderd sinds de laatste keer dat ik er geweest ben, de grote winkelstraten (Meir en Keizerlei) zijn autovrij/-luw gemaakt. Daarnaast zijn alle kleine, authentieke winkeltjes daar bijna verdwenen en is het een bredere versie van de Kalverstraat geworden.
Jammer...
Maar de terrassen, de biertjes (jawel!!) en de mosselen waren als vanouds en mijn hoofd is zelfs lichtelijk verbrand.
Nu weer snel aan de slag, genoeg te doen, en vanmiddag mijn definitieve gouden kroontje laten plaatsen bij de tandarts...
quote:
Legoquote:
Legoquote:
Wat is daar mis mee!?quote:
je vraagt erom hoorquote:
De rest van het WK mag je alleen nog met het vliegtuig van Emirates naar Zuid-Afrika. Vervolgens met een KIA huurauto (castrol motorolie en continental banden natuurlijk) naar de wedstrijd. Uiteraard betaal je deze met een Visa creditcard. Onderweg even eten en coca-cola drinken bij Mcdonalds. In het stadion in je Adidas shirt even wat kiekjes maken met je sony-ericsson telefoon. In de rust even een sixpack budweiser halen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Fifa wil de DutchDress boycotten. Fifa arresteert de dragers ervan. Fifa schopt ze het stadion uit. Maar ondertussen wel foto's op de site laten staanhttp://bit.ly/acRIYr
Smaakt dat lekker dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vraagt erom hoor![]()
Wijn en piemels, lalalalalaaaa, wijn en piemels laaalalalalaaaa!!
Wat Fifa lijkt te vergeten is dat ze zo veel meer publiciteit genereren dan Bavaria ooit op eigen houtje had kunnen regelen. En het is des te vreemder omdat Bavaria na dat gedoe rond die Leeuwenhosen vorig jaar nergens de merknaam op die jurkjes gezet hebben. Zonder die overtrokken reactie van de Fifa had Bavaria nooit heel veel publiciteit kunnen krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De rest van het WK mag je alleen nog met het vliegtuig van Emirates naar Zuid-Afrika. Vervolgens met een KIA huurauto (castrol motorolie en continental banden natuurlijk) naar de wedstrijd. Uiteraard betaal je deze met een Visa creditcard. Onderweg even eten en coca-cola drinken bij Mcdonalds. In het stadion in je Adidas shirt even wat kiekjes maken met je sony-ericsson telefoon. In de rust even een sixpack budweiser halen...
Non-compliance = 6 maanden cel.
Dat zei ik al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:09 schreef iamredleader het volgende:
Ons bier, jullie tieten.
Je kunt mensen ook niet arresteren voor een jurkjequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Fifa wil de DutchDress boycotten. Fifa arresteert de dragers ervan. Fifa schopt ze het stadion uit. Maar ondertussen wel foto's op de site laten staanhttp://bit.ly/acRIYr
Volgens mij heeft de Fifa gewoon geld van Bavaria gekregen en worden ze op deze manier gesponsord zonder dat ABInBev het door heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:19 schreef Whiteguy het volgende:
www.bavaria.nl is al bezweken onder de drukte
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:20 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij heeft de Fifa gewoon geld van Bavaria gekregen en worden ze op deze manier gesponsord zonder dat ABInBev het door heeft.
--> BNW.
Bier is vies... en ik snap niet dat mannen zo "geobsedeerd" zijn door tieten.quote:
Tja, ik snap jullie obsessie voor mijn kaaklijn ook niet. Maar om jullie tegemoet te komen zet ik regelmatig mijn integraalhelm af.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bier is vies... en ik snap niet dat mannen zo "geobsedeerd" zijn door tieten.
Mijn ervaring is dat veel vrouwen die roepen "bier is vies" eigenlijk bedoelen "pils is vies" en dan hebben ze nog geen "echt" bier geprobeerd. Al was het maar een kriekje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het bekt toch gewoon lekkerder weg danquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik durf in alle eerlijkheid te zeggen dat ik al het bier vies vind.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat veel vrouwen die roepen "bier is vies" eigenlijk bedoelen "pils is vies" en dan hebben ze nog geen "echt" bier geprobeerd. Al was het maar een kriekje.
Hoi B.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het bekt toch gewoon lekkerder weg dan
Chardonnay en mooie blauwe ogen, lalalalala
Ik heb ook meerdere biertjes geprobeerd... maar ik vind het niets. Het enige dat ik af en toe wel eens drink, is donkerbruin bier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat veel vrouwen die roepen "bier is vies" eigenlijk bedoelen "pils is vies" en dan hebben ze nog geen "echt" bier geprobeerd. Al was het maar een kriekje.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:37 schreef B.ertha het volgende:
hoi
Ik leg net de laatste hand aan de conclusie van mijn thesis
Nu nog even pdfje van maken en wat appendices toevoegen en printen maar![]()
Het is dat ik geen photoshop bij de hand heb, anders had ik al een paar van die bavaria jurkjes hier tussen gesoept:quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |