quote:GILZE-RIJEN - Een Apachegevechtshelikopter van de Koninklijke Luchtmacht beleeft morgen een wereldprimeur door op voornamelijk afgewerkt frituurvet te vliegen.
Op de basis Gilze-Rijen maakt de wentelwiek een demonstratievlucht op biofuel. Minister Van Middelkoop en commandant der luchtstrijdkrachten Jansen wonen de demonstratie bij.
Tijdens de vlucht draait één van de twee motoren van de Apache op een mengsel van fossiele kerosine en een biovariant. Negentig procent van deze groene brandstof bestaat uit afgewerkte frituurolie en tien procent uit algenolie.
Staat die Apache warm te draaien denkt de wijde omtrek dat de frietkraam al open is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:03 schreef Salatrel het volgende:
das mooi... mochten terroristen doof zijn kunnen ze hem nu aan ruiken komen
Of patatkraam?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:18 schreef tisauch het volgende:
[..]
Staat die Apache warm te draaien denkt de wijde omtrek dat de frietkraam al open is.
Ik zie mogelijkheden voor de inval van België, een mooiere afleidingsmanouvre kun je niet bedenkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:18 schreef tisauch het volgende:
[..]
Staat die Apache warm te draaien denkt de wijde omtrek dat de frietkraam al open is.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor de inval van België, een mooiere afleidingsmanouvre kun je niet bedenken
Verhip!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor de inval van België, een mooiere afleidingsmanouvre kun je niet bedenken
Das ook weer zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof je daar een afleidingsmanoeuvre voor nodig hebt
90% van de groene component bestaat uit frituurolie, maar hoeveel procent van het mengsel bestaat uit die biovariant?quote:Tijdens de vlucht draait één van de twee motoren van de Apache op een mengsel van fossiele kerosine en een biovariant. Negentig procent van deze groene brandstof bestaat uit afgewerkte frituurolie en tien procent uit algenolie.
Scherp!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
90% van de groene component bestaat uit frituurolie, maar hoeveel procent van het mengsel bestaat uit die biovariant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |