quote:
quote:
Owneetoch, sorryquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:28 schreef Etcetera het volgende:
Red, je steekt me aan geloof ik. Gisteren keelpijn, vandaag is daar hoofdpijn bij gekomen. En mag toch hopen dat ik niet ziek wordt, heb ik geen tijd voor(echt niet, na stage ga ik op vakantie, wil niet ziek zijn op vakantie
)
Is je virus scanner wel up to date?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:28 schreef Etcetera het volgende:
Red, je steekt me aan geloof ik. Gisteren keelpijn, vandaag is daar hoofdpijn bij gekomen. En mag toch hopen dat ik niet ziek wordt, heb ik geen tijd voor(echt niet, na stage ga ik op vakantie, wil niet ziek zijn op vakantie
)
Denk het nietquote:
Leuk hé zulke relatie geschenken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Het zal trouwens van m'n schoonmoeder/schoonzus afkomstig zijn want die waren allebei ontzettend min vorige week. Nou ja, ik modder wel door, as usual
De mijne is doof, die was dus vorig weekend EXTRA doof. En dat was ZEER vervelendquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef iamredleader het volgende:
Ach, waar zijn schoonLoeders anders goed voor?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:49 schreef Etcetera het volgende:
Fruitsalade naar binnengewerkt, ben benieuwd of het als vitaminebom gaat werken
Waarom niet? Er zijn toch ook mannelijke verplegers.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik weiger in de ziekenboeg plaats te nemen. Maar bedankt
Ik weet wel iets van internetsnelheden maar dit zegt me niksquote:500Mbit full duplex internet lijn
Daarom!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom niet? Er zijn toch ook mannelijke verplegers.
Wat een lulkoek. Als mijn tomeloze inzet op mijn werk er voor zorgt dat mijn baas miljonair wordt, ga ik ook niet achteraf klagen dat ik gebruikt ben. Op voorhand waren ze waarschijnlijk trots als een pauw dat ze naar die voetbalwedstrijd mochten en er nog geld voor kregen ook, en dan nu zeuren.quote:'Bavaria is te ver gegaan'
door Joël Roerig
JOHANNESBURG - Bierbrouwer Bavaria is echt te ver gegaan door de Zuid-Afrikaanse meiden – die haast niks betaald krijgen om reclame te maken in oranje jurkjes – te laten liegen, vinden de Nederlandse Bavaria Babes.
De actie met oranje jurkjes zorgde voor een stortvloed aan internationale publiciteit. „Wij zijn wel een beetje gebruikt door Bavaria”, vindt Cindy van Diernen (23) uit Almere, die in Zuid-Afrika studeert. De babes werden na afloop van de wedstrijd Nederland tegen Denemarken hardhandig meegetroond en urenlang ondervraagd door FIFA-officials en politieagenten omdat hun Deense outfit zich tijdens de eerste helft ontpopte in oranje kledij.
Van Diernen was één van drie Nederlandse dames, de andere 33 waren lokaal ingehuurd bij een marketingbureau voor 10 euro per uur. „Bavaria verdient nu miljoenen door deze geslaagde actie, maar als de Zuid Afrikaanse meiden een strafblad hadden gekregen, hadden ze nooit van hun leven meer een baan kunnen vinden. Zo gaat dat in Zuid-Afrika.”
Een deel van de betrokken Oranje-babes raakte tijdens de verhoren na hun aanhouding in paniek uit vrees voor een strafblad. „Ze dreigden ons met een half jaar cel voor de lokale vrouwen en ze wilden mij direct de cel instoppen omdat ik mijn paspoort niet bij me had”, aldus Van Diermen.
500Mbps up/down tegelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik pas
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij het volgende:
[..]
Ik weet wel iets van internetsnelheden maar dit zegt me niks
quote:
Mijn klacht is dat de FIFA hun plan om hen de jurkjes uit te laten trekken niet doorgezet heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een lulkoek. Als mijn tomeloze inzet op mijn werk er voor zorgt dat mijn baas miljonair wordt, ga ik ook niet achteraf klagen dat ik gebruikt ben. Op voorhand waren ze waarschijnlijk trots als een pauw dat ze naar die voetbalwedstrijd mochten en er nog geld voor kregen ook, en dan nu zeuren.
Wilt u mij een kopje koffie komen brengen aub.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Veel mensen ziek/zwak/afwezig/op vakantie hier, dus ik heb m'n rokje weer aangetrokken en mag de hele dag telefoniste spelen
Tofquote:
Picsquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Veel mensen ziek/zwak/afwezig/op vakantie hier, dus ik heb m'n rokje weer aangetrokken en mag de hele dag telefoniste spelen
Pics!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn klacht is dat de FIFA hun plan om hen de jurkjes uit te laten trekken niet doorgezet heeft.
quote:
Ik heb wel zin in warme chocomelkquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Deze telefoniste brengt geen koffie rond, tenzij het gevraagd wordt door hele leuke vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |