Precies, en met die verhalen kun je tactieken zoals in dat nieuwbericht overbrengen zonder dat je het ooit hoeft voor te doen. Dat werkt een stuk beter, want je vind niet altijd een behulpzame eland en het risico is ook wat groter bij een praktijkvoorbeeld. Ik weet niet of het meteen het voornaamste verschil is tussen mens en dier, maar ik vond het een mooie theorie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Best een idee, want verhalen onderscheiden ons meer van andere dieren dan het denken. Een varken of chimpansee kan ook best nadenken, maar ik heb toch minder het idee dat zij aan verhalen doen dan de mens
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:03 schreef Etcetera het volgende:Het was dus niet mijn schuld, hij moest vorige week zijn wachtwoord wijzigen en heeft dat niet tegen mij gezegd
De systeembeheerder zei ook dat je het niet tegen Etc mocht vertellen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:06 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Nogmaals mijn excuses.
Ik moest het van de systeembeheerder doen.
Gr,
Jacques
Backups! Backups! Backups!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:23 schreef B.ertha het volgende:
Laptop naar de kloten
Gelukkig bleek (na een nachtje paniek) dat de harde schijf het heeft overleefd en dus ook mijn thesis
Zulke dingen stuur ik altijd naar mijn GMail account zodat ik altijd een kopie heb.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:23 schreef B.ertha het volgende:
Laptop naar de kloten
Gelukkig bleek (na een nachtje paniek) dat de harde schijf het heeft overleefd en dus ook mijn thesis
Thesis had ik zelf ook nog wel, alleen de SPSS databestanden en losse plaatjes waarop alles was gebaseerd niet meer. Dat zou ik dan opnieuw moeten maken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zulke dingen stuur ik altijd naar mijn GMail account zodat ik altijd een kopie heb.
zal het wel druk hebben denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Er was iemand die mij een boek aanraadde tijden terug: "Alles wat ik weet, weet ik van TV"
Heb het vandaag binnengekregen
Waar is Soemp trouwensDie post hier niet zoveel meer
Misschien weer even een Fok!stop ingelast om zich te kunnen richten op haar schoolwerk? Als dat zo is komt ze hopelijk binnenkort weer terugquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Er was iemand die mij een boek aanraadde tijden terug: "Alles wat ik weet, weet ik van TV"
Heb het vandaag binnengekregen
Waar is Soemp trouwensDie post hier niet zoveel meer
QFT!quote:
das minder zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:13 schreef iamredleader het volgende:
Ik lig in bed. Temperatuur 39,7. Heb een stukje van vanmiddag gezien, was idd een mooie wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |