En dan is het buiten nog mooi weer ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Chocomel is geen koffie en Red is geen leuke vrouw![]()
Ik ben niet in de wieg gelegd voor deze functie, heb er nu alweer een hekel aan en het is pas half 11
Leest die mee op Fok! ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:44 schreef Etcetera het volgende:
En een collega heeft mijn chocomelk gebracht
Nog bij de Kulminator langs geweest?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren onder een mooi zonnetje door Antwerpen gebanjerd.
Antwerpen is behoorlijk veranderd sinds de laatste keer dat ik er geweest ben, de grote winkelstraten (Meir en Keizerlei) zijn autovrij/-luw gemaakt. Daarnaast zijn alle kleine, authentieke winkeltjes daar bijna verdwenen en is het een bredere versie van de Kalverstraat geworden.
Jammer...
Maar de terrassen, de biertjes (jawel!!) en de mosselen waren als vanouds en mijn hoofd is zelfs lichtelijk verbrand.
Nu weer snel aan de slag, genoeg te doen, en vanmiddag mijn definitieve gouden kroontje laten plaatsen bij de tandarts...
quote:
Legoquote:
Legoquote:
Wat is daar mis mee!?quote:
je vraagt erom hoorquote:
De rest van het WK mag je alleen nog met het vliegtuig van Emirates naar Zuid-Afrika. Vervolgens met een KIA huurauto (castrol motorolie en continental banden natuurlijk) naar de wedstrijd. Uiteraard betaal je deze met een Visa creditcard. Onderweg even eten en coca-cola drinken bij Mcdonalds. In het stadion in je Adidas shirt even wat kiekjes maken met je sony-ericsson telefoon. In de rust even een sixpack budweiser halen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Fifa wil de DutchDress boycotten. Fifa arresteert de dragers ervan. Fifa schopt ze het stadion uit. Maar ondertussen wel foto's op de site laten staanhttp://bit.ly/acRIYr
Smaakt dat lekker dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vraagt erom hoor![]()
Wijn en piemels, lalalalalaaaa, wijn en piemels laaalalalalaaaa!!
Wat Fifa lijkt te vergeten is dat ze zo veel meer publiciteit genereren dan Bavaria ooit op eigen houtje had kunnen regelen. En het is des te vreemder omdat Bavaria na dat gedoe rond die Leeuwenhosen vorig jaar nergens de merknaam op die jurkjes gezet hebben. Zonder die overtrokken reactie van de Fifa had Bavaria nooit heel veel publiciteit kunnen krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De rest van het WK mag je alleen nog met het vliegtuig van Emirates naar Zuid-Afrika. Vervolgens met een KIA huurauto (castrol motorolie en continental banden natuurlijk) naar de wedstrijd. Uiteraard betaal je deze met een Visa creditcard. Onderweg even eten en coca-cola drinken bij Mcdonalds. In het stadion in je Adidas shirt even wat kiekjes maken met je sony-ericsson telefoon. In de rust even een sixpack budweiser halen...
Non-compliance = 6 maanden cel.
Dat zei ik al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:09 schreef iamredleader het volgende:
Ons bier, jullie tieten.
Je kunt mensen ook niet arresteren voor een jurkjequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Fifa wil de DutchDress boycotten. Fifa arresteert de dragers ervan. Fifa schopt ze het stadion uit. Maar ondertussen wel foto's op de site laten staanhttp://bit.ly/acRIYr
Volgens mij heeft de Fifa gewoon geld van Bavaria gekregen en worden ze op deze manier gesponsord zonder dat ABInBev het door heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:19 schreef Whiteguy het volgende:
www.bavaria.nl is al bezweken onder de drukte
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:20 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij heeft de Fifa gewoon geld van Bavaria gekregen en worden ze op deze manier gesponsord zonder dat ABInBev het door heeft.
--> BNW.
Bier is vies... en ik snap niet dat mannen zo "geobsedeerd" zijn door tieten.quote:
Tja, ik snap jullie obsessie voor mijn kaaklijn ook niet. Maar om jullie tegemoet te komen zet ik regelmatig mijn integraalhelm af.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bier is vies... en ik snap niet dat mannen zo "geobsedeerd" zijn door tieten.
Mijn ervaring is dat veel vrouwen die roepen "bier is vies" eigenlijk bedoelen "pils is vies" en dan hebben ze nog geen "echt" bier geprobeerd. Al was het maar een kriekje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het bekt toch gewoon lekkerder weg danquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik durf in alle eerlijkheid te zeggen dat ik al het bier vies vind.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat veel vrouwen die roepen "bier is vies" eigenlijk bedoelen "pils is vies" en dan hebben ze nog geen "echt" bier geprobeerd. Al was het maar een kriekje.
Hoi B.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het bekt toch gewoon lekkerder weg dan
Chardonnay en mooie blauwe ogen, lalalalala
Ik heb ook meerdere biertjes geprobeerd... maar ik vind het niets. Het enige dat ik af en toe wel eens drink, is donkerbruin bier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat veel vrouwen die roepen "bier is vies" eigenlijk bedoelen "pils is vies" en dan hebben ze nog geen "echt" bier geprobeerd. Al was het maar een kriekje.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:37 schreef B.ertha het volgende:
hoi
Ik leg net de laatste hand aan de conclusie van mijn thesis
Nu nog even pdfje van maken en wat appendices toevoegen en printen maar![]()
Het is dat ik geen photoshop bij de hand heb, anders had ik al een paar van die bavaria jurkjes hier tussen gesoept:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |