Nope. Hij reageerde misschien verkeerd of zo, want eerst leek het op een waarschuwingquote:Op maandag 14 juni 2010 14:13 schreef D. het volgende:
die scheids is gewoon zijn pakje kaarten vergeten
Kan je zien hoe boeiende wedstrijd 't isquote:Op maandag 14 juni 2010 14:13 schreef DatASS het volgende:
Camera die kapot gaat is boeiender dan de wedstrijd
Iemand?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:11 schreef kahaarin het volgende:
Tjonge, ze staan stil....
(ff vraagje tussendoor, heb nu de bagger lay out en zit op een kleine laptop te FOK!ken, mijn emoticons doen het niet en kan niet de quote/sub e.d. knoppen gebruiken of spoilers zien, is er iets dat ik snel kan doen? Een andere instelling oid...? )
Onzin. De Denen spelen gewoon superdegelijk. Lastig doorheen te komen. Tegen Duitsland krijgt Nederland zelf ook meer ruimte.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:13 schreef Mistbank het volgende:
Als ze zo tegen de Duitsers van gisten hadden gespeeld, dan waren ze totaal weggespeeld.
Had al rood moeten hebben.. Onbenullig stofzuigertje.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:14 schreef patrickpsv het volgende:
wissel die de jong aub, die gaat er straks met rood vanaf
nee, hij stond al gelijk met de gele kaart in z'n handen... toen liep die weg terwijl de scheids hem nog omhoog moest houden...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nope. Hij reageerde misschien verkeerd of zo, want eerst leek het op een waarschuwing
Had dus al rood kunnen zijn he, mensen...
Dennis Rommedahl is dan ook wel een heldquote:Op maandag 14 juni 2010 14:15 schreef MagicIsland1 het volgende:
Zelfs Rommedahl dolt onze verdediging
En waren fitter, scherper en speelden elkaar wel strak in.. Ze waren weggespeeld.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Onzin. De Denen spelen gewoon superdegelijk. Lastig doorheen te komen. Tegen Duitsland krijgt Nederland zelf ook meer ruimte.
Andere layout?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:14 schreef kahaarin het volgende:
Pffff... Geel, wie had dat ook alweer voorspeld? Ik dacht dat het van Bommel zou zijn die de eerste kreeg...
[..]
Iemand?
Van de Vaart die een hele grote kans kreeg maar toch weer voor eigen succes wilde gaan.. pff. Haal Sneijder en van de Vaart er maar af.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Van der Vaart die 2 man op eigen helft probeert uit te spelen
Oh, oke. Dan werd ik voor de gek gehouden door de woorden van de commentatorquote:Op maandag 14 juni 2010 14:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
nee, hij stond al gelijk met de gele kaart in z'n handen... toen liep die weg terwijl de scheids hem nog omhoog moest houden...
Idd, niets laten zien. Maar goed, wie wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:15 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Had al rood moeten hebben.. Onbenullig stofzuigertje.
geen wonder als je tegen Gio staat. Daar staat bij Ajax - Feijenoord toch ook niemand van te kijken!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:15 schreef MagicIsland1 het volgende:
Zelfs Rommedahl dolt onze verdediging
Glas half volquote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Je kan beter gelijk je slechtste wedstrijd gehad hebben
idd, wisselen die gastquote:Op maandag 14 juni 2010 14:15 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Had al rood moeten hebben.. Onbenullig stofzuigertje.
Huntelaar?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef franske19 het volgende:
HUNTELAAR en ELIA erin! Van der Vaart en Kuyt eruit. Van Persie een linie terug.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Jojoke het volgende:
Meestal vlamt Oranje in de tweede helft, hopelijk ook deze keer weer.
Beter dan dat overdreven optimisme. Anders gaan ze te luchtig over de wedstrijden doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Pieter-utd het volgende:
Mooi dat ze in drie kwartier de hoop va het hele land weten weg te nemen
En dit was ook gewoon te voorspellen, wat een keusquote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Ayreon84 het volgende:
Hebben we niemand anders voor de Jong. Wat een hersenloos vaatje buskruit is dat zeg.
Tis nog niet klaar vriend.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Flammie het volgende:
hahahahaahhaahahahIk ga gelijk krijgen... al die mensen die dachten dat Oranje eventjes over Denemarken zou gaan walsen
!!!!
Mijn complimenten voor je inzichtquote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Flammie het volgende:
hahahahaahhaahahahIk ga gelijk krijgen... al die mensen die dachten dat Oranje eventjes over Denemarken zou gaan walsen
!!!!
Dan moet de Jong er wel uit, die heeft anders binnen het kwartier rood denk ik, scheids heeft nog iets goed te maken.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Jojoke het volgende:
Meestal vlamt Oranje in de tweede helft, hopelijk ook deze keer weer.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Flammie het volgende:
!!!!
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Type-R het volgende:
Heel matige AH reclame, ik kan hier zo boos om worden
Denemarken heeft uit van Portugal gewonnenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Jmsls het volgende:
En iedereen mij uitlachen voor Engeland op school (ben half Engels)
Wat wil je dan met Kuyt, die de 100 meter in 23.5 loopt...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Rucebo het volgende:
Matige eerste helft. Op de vleugels gebeurt ook echt helemaal niks...
Wankers op het mbo.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Jmsls het volgende:
Simpel. Huntelaar gaat de verdedigers bezighouden en Van Persie heeft een linie daarachter alle vrijheid.quote:
Ik wil roken wat jij rookt, gastquote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef Michielos het volgende:
3x meer kansen gehad (0-2 zou terecht geweest zijn).
dat zei ik voor de wedstrijd, mensen moeten niet zo geilen op grote namen. Met elia heb je gewoon veel meer diepte. V.d vaart moet je altijd op de bank zetten als Sneijder speeltquote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Jojoortje het volgende:
Maar even he... Dit is dan ook een superslechte opstelling van van Marwijk
Hoiquote:Op maandag 14 juni 2010 14:19 schreef Yonjuuni het volgende:
Elia en Afellay erin voor de Jong en Kuyt svp.
Van der vaart daarna naast van Bommel zetten voor meer voetbal, alsmede meer diepgang voorin. Ook moet het tempo natuurlijk een stuk omhoog.
staan we om bekend, als het even niet lukt hebben we geen schijn van kans en als Nederland in de 2e helft 2 doelpunten maakt worden we wereldkampioenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
Komop mensen niet meteen zo negatief..
Hij is toch juist een van de snelste?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat wil je dan met Kuyt, die de 100 meter in 23.5 loopt...
Precies wat een gezeik na één helft.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
Komop mensen niet meteen zo negatief..
welke helft?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Jmsls het volgende:
De Nederlanders zagen er vermoeider uitquote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Lastpost het volgende:
Ach nu zijn die Denen moe, hup Nederland.
He, da's een Brabander hequote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef heloef het volgende:
Stomme Guus Meeuwis die limbo duikt overal op.
USA heeft van Spanje gewonnenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Righteous het volgende:
[..]
Denemarken heeft uit van Portugal gewonnen
Iets ander niveau dan USA
Robben heeft totaal geen ritme en heeft misschien een halve dag getraind, zet maar Elia en Affelay erin aubquote:
Bendtner , rommedahl niet gezien zeker???quote:
Oh ja? Ik zie alleen wat ge-pingpong in slow-motion in de verdediging en verder wat houthakkerij op het middenveld en onmacht in de aanval.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies wat een gezeik na één helft.
De Denen verdedigen massaal. Is moeilijk door te komen. We proberen iig aan te vallen.
Beetje geluk de tweede helft en we scoren snel de 1-0.
Integendeel, ik moest juist aan Van Basten in 2006 denken, zelfde trage, fantasieloze voetbal.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef mcwops het volgende:
geef is toe, jullie hebben onbeschaamd ook tijdens de 1e helft aan van Basten moeten denken tijdens de ek08
Oh, is dat aanvallen? Had het ff niet als zodanig herkendquote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies wat een gezeik na één helft.
De Denen verdedigen massaal. Is moeilijk door te komen. We proberen iig aan te vallen.
Beetje geluk de tweede helft en we scoren snel de 1-0.
De spelers, of het publiek?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
De Nederlanders zagen er vermoeider uit
Krachten sparen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
De Nederlanders zagen er vermoeider uit
Maar wie wil zo'n ding?:')quote:
Ze hebben geen kansen gemaakt, anders stond het geen 0-0 meer.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef superworm het volgende:
Als dit zo door gaat wint Denemarken nog. Ze hebben betere kansen gemaakt dan wij.
Niet in de kwalificatie lampenlulquote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef Jmsls het volgende:
[..]
USA heeft van Spanje gewonnen
Iets ander niveau dan Denemarken
Eliaquote:
Krol? Of Gullit?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef F.M.D. het volgende:
Hadden we Ruud maar meegenomen
Dan heb ik de kansen van Bendtner en Enevoldsen zeker gefantaseerd.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben geen kansen gemaakt, anders stond het geen 0-0 meer.
Reetaapquote:
Kansen gehad wel, gemaakt niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan heb ik de kansen van Bendtner en Enevoldsen zeker gefantaseerd.
Goed lezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, is dat aanvallen? Had het ff niet als zodanig herkend
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef Flammie het volgende:
Nederland is kapot moe en beseft dat ze niks maar dan ook helemaal niks te zoeken hebben op dit strijdtoneelZe zijn doodop! Denemarken gaat lachen na de 2e helft
Dit dusquote:Op maandag 14 juni 2010 14:23 schreef bamboe007 het volgende:
SneijderNL heeft nix te zoeken op dit WK
Maar wel een oranje kleurtje aanvragen, dat doe ik niet eensquote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast zet die oranje bril af. We zuigen, we hebben altijd gezuigd en zullen ook altijd zuigen ... 0-0
Ik zie de traantjes al vloeien bij de onrealistische fokkertjes![]()
Hij is de enige die op doel heeft weten te schieten. Van Der Vaart is van onschatbare waarde, die moet gewoon een linie terugzakken om Elia in te laten vallen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En van der Vaart eruit, baggerspeler.
Kap eens met dat trollen, mooi geweest.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:23 schreef Michielos het volgende:
HELAAS MANNEN MSS OVER 4 jAAR![]()
![]()
HAHAHAHAH
Elia kan alleen creatief scheldenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Jongentje. het volgende:
Als ie Elia er nou inbrengt, wat creativiteit en snelheid op de flank zal het spel wel goed doen denk ik.
*PROEST*quote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Perez zou zo een Nederlander kunnen zijn uit een achterstandswijk
Jij bent toch die kankerlul die met zn scooter over de kop ging ?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus![]()
"we worden wereldkampioen"
"we rollen de denen op met 6-0, 5-2 3-0"
ff quoten voor het nageslacht deze onzin
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kap eens met dat trollen, mooi geweest.
Je ziet zelf ook dat ik gelijk heb over allesquote:
Don't get your pants wetquote:Op maandag 14 juni 2010 @ 14:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Bendtner , rommedahl niet gezien zeker???
Gast zet die oranje bril af. We zuigen, we hebben altijd gezuigd en zullen ook altijd zuigen ... 0-0
WIJ WORDEN WERELDKAMPIOEN. WIJ ZIJN DE BESTE
HET WORDT 6-0 VOOR NLD!!!!!![]()
____!!!!!!!!
De grote 3 stellen geen reet voor, dit is Nederland zoals we het kennen, precies zoals ik zei: gelijk aan DNK, Zweden en griekenland/.roemenie
Ik zie de traantjes al vloeien bij de onrealistische fokkertjes![]()
Waarom hebben wij uberhaupt reclame bij de NPO in Engeland bij de BBC hebben ze niet eens reclame.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef bamboe007 het volgende:
Sneijder eruit v. de vaart eruit bronckhorst eruit
Precies, rustig opbouwen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
In 1998 begonnen we ook met een matig gelijkspel tegen de Belgen en toen waren we zeer dicht bij de finale gekomen....
Ja maar van ons spel word je echt niet vrolijk hoor. Het is echt gewoon super slecht.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
levert money op gekquote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom hebben wij uberhaupt reclame bij de NPO in Engeland bij de BBC hebben ze niet eens reclame.
Denk het ook welquote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef Poppejans het volgende:
Wat een negativiteit hier zeg!
Het gaat echt nog wel 1-0 voor ons worden hoor, kansen zat!![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef raistlin66 het volgende:
ik ga er vanuit dat hij t niet doet, maar ik hoop echt dat van marwijk afellay in laat vallen (had eerst inbrengt getypt, maar toen moest ik aan een tampon denken)
elia komt er zo wel in denk ik.
Ik troll niet, dit is gewoon backfire voor alle opscheppers op fok. voor alle mensen met onrealistische waanideeen. Voor alle fokkers met het dellusional idea dat wij de denen wel even op zouden rollen. Voor alle lui die denken dat we wel even wereldkampioen kunnen worden. Het was geen getroll toen ik de wind van voren kreeg wegens "gebrek aan inzicht" e.d. Het is wel getroll als ik jullie allemaal erop wijs dat NLD gewoon matig is, altijd al matig geweest is en we niet zo goed zijn als de nederlanders denken?> schei toch uitquote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In '88 verloren we de eerste wedstrijd. Toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
In 1998 begonnen we ook met een matig gelijkspel tegen de Belgen en toen waren we zeer dicht bij de finale gekomen....
Ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In '88 verloren we de eerste wedstrijd. Toch?
duitsland speelt tegen een tiental australië, nederland speelt tegen denemarken dat volop verdedigt. ga gewoon terug naar KLB.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je ziet zelf ook dat ik gelijk heb over allesHet is echt een RUKwedstrijd zonder prestaties... Dit spel verklaard de lege prijzenkast wel ja
Daarbij lijkt het wel alsof Nederland speelt zoals Duitsland speelt en duitsland een injectie Nederland gekregen heeft... alleen met veeeel meer teamspirit
Juist ja, er is geen ruimte, door het missen van Robben komt die ruimte er ook niet en nu gaat iedereen gelijk roepen dat Sneijder en v/d Vaart eruit moetenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Pff....wat gaat het allemaal moeilijk voor Nederland. Die Denen laten weinig ruimte.
Nou en, in Engeland rijden ze linksquote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom hebben wij uberhaupt reclame bij de NPO in Engeland bij de BBC hebben ze niet eens reclame.
Inderdaad, tenenkrommend die reclames.:')quote:
Doe maar stoppen met trollen voor ik je een handje help. Discussie best, maar HAHAHAquote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik troll niet, dit is gewoon backfire voor alle opscheppers op fok. voor alle mensen met onrealistische waanideeen. Voor alle fokkers met het dellusional idea dat wij de denen wel even op zouden rollen. Voor alle lui die denken dat we wel even wereldkampioen kunnen worden. Het was geen getroll toen ik de wind van voren kreeg wegens "gebrek aan inzicht" e.d. Het is wel getroll als ik jullie allemaal erop wijs dat NLD gewoon matig is, altijd al matig geweest is en we niet zo goed zijn als de nederlanders denken?> schei toch uit
Je zit gewoon te trollen kutkleutertje.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik troll niet, dit is gewoon backfire voor alle opscheppers op fok. voor alle mensen met onrealistische waanideeen. Voor alle fokkers met het dellusional idea dat wij de denen wel even op zouden rollen. Voor alle lui die denken dat we wel even wereldkampioen kunnen worden. Het was geen getroll toen ik de wind van voren kreeg wegens "gebrek aan inzicht" e.d. Het is wel getroll als ik jullie allemaal erop wijs dat NLD gewoon matig is, altijd al matig geweest is en we niet zo goed zijn als de nederlanders denken?> schei toch uit
eh iets met Italië en Frankrijk..quote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef xBlossomx het volgende:
Ik ben allang gestopt met optimistisch zijn. Oefenwedstrijden gaan altijd super, maar wanneer het er potverdomme op aan komt laat Nederland het ALTIJD, maar dan ook echt ALTIJD afweten.
Het is altijd hetzelfde liedje en ik ben er dan ook gewoon klaar mee.
Lekkerquote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef mcwops het volgende:
biertje ? anyone?
Idd dat was wel kansloos.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef bamboe007 het volgende:
Sneijder is echt een tjappie gaat ie van 100 meter lopen schieten met ze kabouterbeentjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |