Ik wil roken wat jij rookt, gastquote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef Michielos het volgende:
3x meer kansen gehad (0-2 zou terecht geweest zijn).
dat zei ik voor de wedstrijd, mensen moeten niet zo geilen op grote namen. Met elia heb je gewoon veel meer diepte. V.d vaart moet je altijd op de bank zetten als Sneijder speeltquote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Jojoortje het volgende:
Maar even he... Dit is dan ook een superslechte opstelling van van Marwijk
Hoiquote:Op maandag 14 juni 2010 14:19 schreef Yonjuuni het volgende:
Elia en Afellay erin voor de Jong en Kuyt svp.
Van der vaart daarna naast van Bommel zetten voor meer voetbal, alsmede meer diepgang voorin. Ook moet het tempo natuurlijk een stuk omhoog.
staan we om bekend, als het even niet lukt hebben we geen schijn van kans en als Nederland in de 2e helft 2 doelpunten maakt worden we wereldkampioenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
Komop mensen niet meteen zo negatief..
Hij is toch juist een van de snelste?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat wil je dan met Kuyt, die de 100 meter in 23.5 loopt...
Precies wat een gezeik na één helft.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
Komop mensen niet meteen zo negatief..
welke helft?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Jmsls het volgende:
En iedereen mij uitlachen voor Engeland op school (ben half Engels)
De Nederlanders zagen er vermoeider uitquote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Lastpost het volgende:
Ach nu zijn die Denen moe, hup Nederland.
He, da's een Brabander hequote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef heloef het volgende:
Stomme Guus Meeuwis die limbo duikt overal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |