Tis nog niet klaar vriend.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Flammie het volgende:
hahahahaahhaahahahIk ga gelijk krijgen... al die mensen die dachten dat Oranje eventjes over Denemarken zou gaan walsen
!!!!
Mijn complimenten voor je inzichtquote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Flammie het volgende:
hahahahaahhaahahahIk ga gelijk krijgen... al die mensen die dachten dat Oranje eventjes over Denemarken zou gaan walsen
!!!!
Dan moet de Jong er wel uit, die heeft anders binnen het kwartier rood denk ik, scheids heeft nog iets goed te maken.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Jojoke het volgende:
Meestal vlamt Oranje in de tweede helft, hopelijk ook deze keer weer.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Flammie het volgende:
!!!!
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Type-R het volgende:
Heel matige AH reclame, ik kan hier zo boos om worden
Denemarken heeft uit van Portugal gewonnenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Jmsls het volgende:
En iedereen mij uitlachen voor Engeland op school (ben half Engels)
Wat wil je dan met Kuyt, die de 100 meter in 23.5 loopt...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Rucebo het volgende:
Matige eerste helft. Op de vleugels gebeurt ook echt helemaal niks...
Wankers op het mbo.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef Jmsls het volgende:
En iedereen mij uitlachen voor Engeland op school (ben half Engels)
Simpel. Huntelaar gaat de verdedigers bezighouden en Van Persie heeft een linie daarachter alle vrijheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |