Goed lezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, is dat aanvallen? Had het ff niet als zodanig herkend
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef Flammie het volgende:
Nederland is kapot moe en beseft dat ze niks maar dan ook helemaal niks te zoeken hebben op dit strijdtoneelZe zijn doodop! Denemarken gaat lachen na de 2e helft
Dit dusquote:Op maandag 14 juni 2010 14:23 schreef bamboe007 het volgende:
SneijderNL heeft nix te zoeken op dit WK
Maar wel een oranje kleurtje aanvragen, dat doe ik niet eensquote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast zet die oranje bril af. We zuigen, we hebben altijd gezuigd en zullen ook altijd zuigen ... 0-0
Ik zie de traantjes al vloeien bij de onrealistische fokkertjes![]()
Hij is de enige die op doel heeft weten te schieten. Van Der Vaart is van onschatbare waarde, die moet gewoon een linie terugzakken om Elia in te laten vallen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En van der Vaart eruit, baggerspeler.
Kap eens met dat trollen, mooi geweest.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:23 schreef Michielos het volgende:
HELAAS MANNEN MSS OVER 4 jAAR![]()
![]()
HAHAHAHAH
Elia kan alleen creatief scheldenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Jongentje. het volgende:
Als ie Elia er nou inbrengt, wat creativiteit en snelheid op de flank zal het spel wel goed doen denk ik.
*PROEST*quote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Perez zou zo een Nederlander kunnen zijn uit een achterstandswijk
Jij bent toch die kankerlul die met zn scooter over de kop ging ?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus![]()
"we worden wereldkampioen"
"we rollen de denen op met 6-0, 5-2 3-0"
ff quoten voor het nageslacht deze onzin
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kap eens met dat trollen, mooi geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |