quote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef raistlin66 het volgende:
ik ga er vanuit dat hij t niet doet, maar ik hoop echt dat van marwijk afellay in laat vallen (had eerst inbrengt getypt, maar toen moest ik aan een tampon denken)
elia komt er zo wel in denk ik.
Ik troll niet, dit is gewoon backfire voor alle opscheppers op fok. voor alle mensen met onrealistische waanideeen. Voor alle fokkers met het dellusional idea dat wij de denen wel even op zouden rollen. Voor alle lui die denken dat we wel even wereldkampioen kunnen worden. Het was geen getroll toen ik de wind van voren kreeg wegens "gebrek aan inzicht" e.d. Het is wel getroll als ik jullie allemaal erop wijs dat NLD gewoon matig is, altijd al matig geweest is en we niet zo goed zijn als de nederlanders denken?> schei toch uitquote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kap eens met dat trollen, mooi geweest.
In '88 verloren we de eerste wedstrijd. Toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
In 1998 begonnen we ook met een matig gelijkspel tegen de Belgen en toen waren we zeer dicht bij de finale gekomen....
Ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In '88 verloren we de eerste wedstrijd. Toch?
duitsland speelt tegen een tiental australië, nederland speelt tegen denemarken dat volop verdedigt. ga gewoon terug naar KLB.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je ziet zelf ook dat ik gelijk heb over allesHet is echt een RUKwedstrijd zonder prestaties... Dit spel verklaard de lege prijzenkast wel ja
Daarbij lijkt het wel alsof Nederland speelt zoals Duitsland speelt en duitsland een injectie Nederland gekregen heeft... alleen met veeeel meer teamspirit
Juist ja, er is geen ruimte, door het missen van Robben komt die ruimte er ook niet en nu gaat iedereen gelijk roepen dat Sneijder en v/d Vaart eruit moetenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Pff....wat gaat het allemaal moeilijk voor Nederland. Die Denen laten weinig ruimte.
Nou en, in Engeland rijden ze linksquote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom hebben wij uberhaupt reclame bij de NPO in Engeland bij de BBC hebben ze niet eens reclame.
Inderdaad, tenenkrommend die reclames.:')quote:
Doe maar stoppen met trollen voor ik je een handje help. Discussie best, maar HAHAHAquote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik troll niet, dit is gewoon backfire voor alle opscheppers op fok. voor alle mensen met onrealistische waanideeen. Voor alle fokkers met het dellusional idea dat wij de denen wel even op zouden rollen. Voor alle lui die denken dat we wel even wereldkampioen kunnen worden. Het was geen getroll toen ik de wind van voren kreeg wegens "gebrek aan inzicht" e.d. Het is wel getroll als ik jullie allemaal erop wijs dat NLD gewoon matig is, altijd al matig geweest is en we niet zo goed zijn als de nederlanders denken?> schei toch uit
Je zit gewoon te trollen kutkleutertje.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik troll niet, dit is gewoon backfire voor alle opscheppers op fok. voor alle mensen met onrealistische waanideeen. Voor alle fokkers met het dellusional idea dat wij de denen wel even op zouden rollen. Voor alle lui die denken dat we wel even wereldkampioen kunnen worden. Het was geen getroll toen ik de wind van voren kreeg wegens "gebrek aan inzicht" e.d. Het is wel getroll als ik jullie allemaal erop wijs dat NLD gewoon matig is, altijd al matig geweest is en we niet zo goed zijn als de nederlanders denken?> schei toch uit
eh iets met Italië en Frankrijk..quote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef xBlossomx het volgende:
Ik ben allang gestopt met optimistisch zijn. Oefenwedstrijden gaan altijd super, maar wanneer het er potverdomme op aan komt laat Nederland het ALTIJD, maar dan ook echt ALTIJD afweten.
Het is altijd hetzelfde liedje en ik ben er dan ook gewoon klaar mee.
Lekkerquote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef mcwops het volgende:
biertje ? anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |