Je ziet zelf ook dat ik gelijk heb over allesquote:
Don't get your pants wetquote:Op maandag 14 juni 2010 @ 14:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Bendtner , rommedahl niet gezien zeker???
Gast zet die oranje bril af. We zuigen, we hebben altijd gezuigd en zullen ook altijd zuigen ... 0-0
WIJ WORDEN WERELDKAMPIOEN. WIJ ZIJN DE BESTE
HET WORDT 6-0 VOOR NLD!!!!!![]()
____!!!!!!!!
De grote 3 stellen geen reet voor, dit is Nederland zoals we het kennen, precies zoals ik zei: gelijk aan DNK, Zweden en griekenland/.roemenie
Ik zie de traantjes al vloeien bij de onrealistische fokkertjes![]()
Waarom hebben wij uberhaupt reclame bij de NPO in Engeland bij de BBC hebben ze niet eens reclame.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef bamboe007 het volgende:
Sneijder eruit v. de vaart eruit bronckhorst eruit
Precies, rustig opbouwen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
In 1998 begonnen we ook met een matig gelijkspel tegen de Belgen en toen waren we zeer dicht bij de finale gekomen....
Ja maar van ons spel word je echt niet vrolijk hoor. Het is echt gewoon super slecht.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kap eens met dat trollen, mooi geweest.
levert money op gekquote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom hebben wij uberhaupt reclame bij de NPO in Engeland bij de BBC hebben ze niet eens reclame.
Denk het ook welquote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef Poppejans het volgende:
Wat een negativiteit hier zeg!
Het gaat echt nog wel 1-0 voor ons worden hoor, kansen zat!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |